- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اعتبارات عمرانی لرستان به پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یابد

 

81393053-6087520 [1]

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، هوشنگ بازوند در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان بروجرد که با حضور مسئولان استانی و شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: باید فداکاری ها، ایثارگری ها، غیرت و جوانمردی، شهامت و شجاعت بسیجیان را تکریم کرد.

 

وی افزود: در این هفته فرماندار جدید بروجرد، امکانات لازم را در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های بسیج، با فرمانده ناحیه سپاه بروجرد فراهم کند.

 

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به آشنایی کامل با فرماندار جدید شهرستان بروجرد، ایشان در سمت های خود به خوبی ایفاء نقش داشته و بسیار عمل گرا و اعتدال گر است و در کارنامه خود تجارب خوبی در بحث عمرانی و اقتصادی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چند سالی است، تأکید فراوانی بر مباحث اقتصادی دارند، افزود: اقتصاد جامعه مثل یک جاندار و ستون فقرات یک جامعه است که برای سرپا نگه داشتن آن باید تلاش کرد.

 

بازوند بیان کرد: اگر شعار امسال را به نگارش درآوریم، مدیریت اقتصادی، جهادی و عزم ملی، در کنار اقتصاد است که باید در راستای رسیدن به مرز شکوفایی اقتصادی، تلاش همه جانبه کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته، تورم در کشور بسیار بالا بوده و نگرانی رهبر بر مباحث اقتصادی است، که مسئولان کشور باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

 

استاندار لرستان با اشاره به زحمات فرماندار سابق بروجرد، به عنوان مدیر کل ستاد حوادث غیر مترقبه استان، تصریح کرد: زحمات فرماندار سابق بروجرد بسیار ستودنی و قابل تقدیر بوده و زحمات فراوانی را در این مدت کوتاه، برای بروجرد انجام داده است.

 

وی با اشاره به کمربندی بروجرد که در ۸ سال نیمه تمام رها شده بود، عنوان کرد: کمربندی بروجرد در سالیان طولانی نیمه تمام رها شده بود که امروز این پروژه به اتمام رسیده و تنها روکش آسفالت آن باقی مانده  است و در آینده نزدیک، به بهره برداری می رسد، فرماندار جدید پیگیر روکش آسفالت باشد.

 

بازوند با اشاره به اینکه در دولت روحانی همه جناح ها حضور دارند و در دولت اعتدال هیچ جناحی احساس شکست نکند، افزود:در کشور گروه هایی هستند که درصدد تخریب دولت اعتدال هستند که انتظار ما براین است که نقد منصفانه داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: دولت به دنبال توسعه و ایجاد سیستم هم گرایی است و باید معیار مدیران براساس شایسته سالاری و اعتدال گرایی باشد و تلاش خود را در توسعه کشور قرار دهند.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: شهرستان بروجرد می تواند قطب گردشگری کشور باشد، زیرا از ظرفیت های خوبی برخوردار است و ایجاد قطب گردشگری، تأثیر خوبی بر اقتصاد شهر می گذارد.

 

وی گفت: در حوزه صنایع دستی، بروجرد پیشینه قوی دارد و صنعت ورشو در بروجرد باید کار شود و بازار فروش آن احیاء شود.

 

بازوند با اشاره به اعتبارات عمرانی شهرستان بروجرد، بیان کرد: فرماندار ویژه بروجرد اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده به بروجرد را رصد کند و بیشتر اعتبارات عمرانی برای پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالا هزینه شود.