تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در امارات برگزار می‌شود

  • کد خبر : 60970
  • 01 آذر 1393 - 20:57

  رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در امارات خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حسین سلاح‌ورزی در این رابطه گفت: به منظور معرفی فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری و همچنین محصولات لرستان […]

 IMG16511852

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در امارات خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، حسین سلاح‌ورزی در این رابطه گفت: به منظور معرفی فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری و همچنین محصولات لرستان که قابلیت صادراتی دارند همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این همایش اواسط آذرماه جاری با حضور لرستانی‌ها و ایرانی‌های مقیم دوبی و سایر شیخ‌نشین‌های امارات متحده عربی، در شهر دوبی برگزار می شود.

سلاح ورزی با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی این سفر توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و با همراهی لرستانی‌های مقیم امارات انجام شده است، افزود: این همایش با حضور استانداری لرستان و مدیران اجرایی مربوطه و در راستای اطلاع‌رسانی وجود شرایط مساعد و مناسب در لرستان به ایرانی‌های خارج از کشور برگزار خواهد شد.

سلاح‌ورزی با بیان اینکه در حاشیه‌ این همایش نمونه‌محصولات و تولیدات لرستان عرضه و به نمایش درخواهد آمد، گفت: همچنین صنعتگران و بازرگانان لرستانی که دارای محصولات و تولیدات با قابلیت صادراتی هستند نیز برای توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی استان لرستان با هموطنان و تجار علاقمند مقیم کشور امارات مذاکره و رایزنی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. از جناب اقای دوستی تشکر می کنیم

  2. چه ربطی به دوستی داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.