تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

بازدید مدیرکل ارشاد لرستان ازمؤسسه خیریه باب‌الحوائج(عج) خرم‌آباد

  • کد خبر : 6099
  • 08 تیر 1391 - 7:16

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور درمؤسسه خیریه باب‌الحوائج(عج) خرم‌آباد از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی این مؤسسه در منطقه کوی علی آبااد بازدید به عمل آورد.    . به گزارش میرملاس نیوز؛ حجت‌الاسلام  علی اسماعیلیان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هدف از این بازدید را شناسایی استعدادهای مؤسسات در راستای تعامل بیشتر […]

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور درمؤسسه خیریه باب‌الحوائج(عج) خرم‌آباد از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی این مؤسسه در منطقه کوی علی آبااد بازدید به عمل آورد.    .

به گزارش میرملاس نیوز؛ حجت‌الاسلام  علی اسماعیلیان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هدف از این بازدید را شناسایی استعدادهای مؤسسات در راستای تعامل بیشتر درزمینه های حمایت‌های فرهنگی و رفع موانع و مشکلات پیشرفت مؤسسات عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط فرهنگی و محرومیت محله گل سفید می‌بایست دایره کارکردهای فرهنگی این مؤسسه گسترش یابد.

وی با تقدیراز فعالیت‌های این مؤسسه ،اظهارداشت : در راستای ایجاد کتابخانه در این منطقه جهت استفاده کودکان و نوجوانان در محله گل‌سفید تلاش جدی خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با ارایه راهکارهای عملی و کاربردی برای شکل‌گیری کلاس‌های آموزشی و هنری افزود: این مؤسسات به ‌خوبی نقش خود را در اشاعه فرهنگ ایفا کرده اند، برای اینکه این مؤسسات همچنان به نقش مؤثر خود بپردازد، تمام مساعدت‌‌های لازم را به‌‌کار بگیریم.

حجت الاسلام اسماعیلیان اظهارداشت:در صورت استقبال اهالی کوی علی آباد از برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی این برنامه ها در این منطقه اجرا می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین به‌مناسبت ولادت امام مهدی(عج) با همکاری مؤسسه خیریه باب‌الحوائج(ع) و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در محله گل‌سفید خرم‌آ‌باد برپا می‌شود.

“رسول پاکدل” ، رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه باب‌الحوائج(عج) خرم‌آباد نیزدرجریان این بازدید ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این موسسه در محله گل سفید، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این کانون شد.

وی افزود: در طول دو ماه فعالیت در محله گل سفید توفیق برگزاری کلاس‌های دینی، فرهنگی، آموزشی را داشته‌ایم که با استقبال خوبی از طرف اهالی این منطقه مواجه شده است.

پاکدل تصریح کرد:متأسفانه محله گل‌سفید در اذهان مردم جایگاهی ندارد و باید تلاش کنیم مسئولین و مردم شهر را به این محله بکشانیم و خدمات خود به این محله را ارائه دهیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محله باشیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.