کد خبر : 61002
تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,537 بازدید

محسن خشخاشی؛ دبیر فیزیک مدارس بروجرد در پی حمله یکی از دانش آموزان درگذشت

  فرمانده انتظامی لرستان گفت: معلم بروجردی که صبح امروز در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان توسط دانش‌آموز سال اول متوسطه با ضربه چاقو مجروح شده بود، لحظاتی پیش فوت کرد. سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با فارس گفت: صبح امروز یک معلم بروجردی که دبیر فیزیک بود، توسط یکی از دانش‌آموزان خود به وسیله […]

mohsen_khshkhashi

 

فرمانده انتظامی لرستان گفت: معلم بروجردی که صبح امروز در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان توسط دانش‌آموز سال اول متوسطه با ضربه چاقو مجروح شده بود، لحظاتی پیش فوت کرد.

سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با فارس گفت: صبح امروز یک معلم بروجردی که دبیر فیزیک بود، توسط یکی از دانش‌آموزان خود به وسیله چاقو مجروح ‌شد. وی که پس از این حادثه جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های این شهرستان منتقل شده‌ بود، دقایقی پیش بر اثر جراحات وارده ،جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: برابر اظهارات اولیه خانواده این دانش‌آموز، وی دارای مشکلات روحی و روانی بوده اما این اظهارات هنوز تأیید نشده است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ویژه‌ای به دنبال دستگیری این دانش‌آموز هستند که به محض دستگیری وی، موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه این قتل در ملأعام نبوده، بلکه در یکی از دبیرستان‌های بروجرد رخ داده است، تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

 

 

درج شده توسط : امیرحسین آزادبخت " سرویس خبر میرملاس "

دیدگاه ها

شیخی در گفته :

وای خدا/
خدا به خانواده این معلم صبر بده/
روحش شاد

[پاسخ]

بهار پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲ آذر , ۱۳۹۳ ۱۶:۳۷:

به جناب سرهنگ بگویید که دبیرستان یعنی ملأ عام

[پاسخ]

محدثه در گفته :

خدا رحمتش کنه‌…‌‌‌‌‌‌‌…..‌

[پاسخ]

پرسپولیسی در گفته :

سزای داد بیداد است در فرهنگ بی فرهنگ . . . به جهان دیو می آید فرشته محو زین آهنگ

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

واي…

[پاسخ]

محجوب(تهران) در گفته :

تأسف، تأسف و باز هم تأسف. تأسف از کشته شدن یک انسان بی گناه، تأسف از ریخته شدن خونی که جرمش اشتغال به شغل انبیاء بود، تاسف از قتل کسی که در سنگر علم و دانش فدای انجام رسالتش می شود. و من لرستانی با تمام وجود سرافکنده و شرمسار از این که اسم استانم، اینگونه در صدر اخبار قرار می گیرد…

[پاسخ]

زبان مردم در گفته :

خدا رحمتش کند. بروجرد من یه معلم هستم می خواستم انتقالی بگیرم برم اونجا تدریس کنم ولی شهرستان کوهدشت خودمون خیلی امن تر دیگه نمیرم .

[پاسخ]

سوری در گفته :

سلام از خواندن این خبر ناگوار ناراحت و متاسف شدم وموجب ازردگی خاطر شد تا کی باید شاهد این اعمال ضد اخلاق و انسانیت باشیم به نظرم اموزش و فرهنگ بروجرد باید جواب دهد برای این اعمال ناشایست چه جوابی دارد روحش شاد

[پاسخ]

یحیی محمدی دلفان در گفته :

عاقبت ایمه جماعت مهلم بی پشت و پهلی هر یسه/ای کاش من هم یک قاضی بودم تاکسی بهم نگه ماست چه رنگه/

[پاسخ]

حسنوندعموزاده پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳ آذر , ۱۳۹۳ ۰۰:۱۵:

جانا سخن اززبان ما میگویی.احسنت

[پاسخ]

طاها در گفته :

اینها که دم از فرهنگ و پاریس کوچلو میزدن جرم و جنایت اینها بیشتر از کوهدشت خودمونه تو این شهر که همش از فرهنگ دم می زنند از شش ماهه اول شاید 8 یا 9 قتل انجام گرفته .

[پاسخ]

حق گو پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳ آذر , ۱۳۹۳ ۰۰:۲۹:

جناب طاها ی عزیز: یه معلم یه استاد که عمری زحمت کشیده فوق لیسانس ژئوفیزیک داشته به دست دانش آموز خودش ، دست پرورده خودش،کشته شده می فهمی یعنی چی؟بجای تسلیت گفتن بخانوادش داری شهرهاروباهم مقایسه میکنی؟

[پاسخ]

طاها پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳ آذر , ۱۳۹۳ ۱۸:۱۴:

در این که معلم به شهادت رسیده حرفی نیست و من بابت شهادتش خیلی متاثر شدم ولی از شهری که دم از فرهنگ می زند ولی قتلهای زیادی در آن رخ داده متحیرم

[پاسخ]

بروجردی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۴ آذر , ۱۳۹۳ ۱۵:۳۰:

متحیر نباشید زمانی که بروجردیهای اصیل جلای وطن کرده اند و شهرشان را عده ای ….غیر بروجردی که تنها دلسوز خود و خاندان و قبیله خودند می چرخانند….

[پاسخ]

کیهان در گفته :

اینم از “پاریس کوچولو”

[پاسخ]

تهرانی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۴ آذر , ۱۳۹۳ ۱۵:۳۸:

عجب دل خجسته ای داری!
نکند خوشحالی؟!
در انسان بودنت شک کردم….من با اینکه از لرها خوشم نمی آید، اگر خبری اینچنین در مورد معلم لر را می شنیدم کلی متاسف و ناراحت می شدم..

[پاسخ]

ناراحت در گفته :

روحش شاد و یادش گرامی . اگه دانش آموز مشکل روحی و روانی داره پس چرا به تیمارستان تحویلش ندادن .تا باعث این حادثه دلخراش شد.ایمسال سال نهاتیکه خدا عاقبتمونه خیر باری

[پاسخ]

كياكسار در گفته :

بله! حلا ديگه مشكل روحي و رواني رو بهونه كنيد تا قانون جمهوري اسلامي آزادش كنه!!!

[پاسخ]

مهندس در گفته :

اوه….چ وحشتناک…خوب مگه بیمارن دانش آموز روانی رو میفرستن مدرسه؟

[پاسخ]

ح.ع پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳ آذر , ۱۳۹۳ ۰۰:۲۰:

مهندس جان گل گفتی امیدوارم فردانگن خودش مقصربوده !!

[پاسخ]

شهروند در گفته :

ضمن تسلیت به خانواده این معلم . اگه این اتفاق تو شهرمون کوهدشت می افتاد بعضی ها چکار میکردن ؟؟

[پاسخ]

خشایار پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۹ مهر , ۱۳۹۴ ۰۰:۴۵:

شما نگران نباش تو کوهدشت هم جنایت و کارای محیرالعقول کم نیست! به جای تسلیت گفتنته؟ اصولا جرم و جنایت مربوط به انسان های روانی در تمام دنیا هست و علی الخصوص در کشورهایی که از نظر اقتصاد و آموزش ضعبف تر هستند بیشتر! ربطی به شهر نداره

[پاسخ]

ویریار در گفته :

باعث تاسف است ،به بازماندگان تسلیت عرض میکنم،معلمین واقعا امنیت جانی ندارن،مسولیین بایددراسرع وقت پیگیری واعمال مجازت کنندجهت جلوگیری ازتکرارچنین اتفاقاتی

[پاسخ]

مسعود در گفته :

مسلما” اگه ريشه فرهنگ و اصالت قاتل مشخص بشه ميفهميم كه بروجردي بوده يا نبوده. لطفا” قبل از مشخص شدن حقيقت اظهار نظر نكنين. بروجرد هميشه پاريس كوچولو بوده و خواهد بود.

[پاسخ]

طرهاني در گفته :

روحش شاد قرين صالحين باد..شنيدن چنين حوادثي بسيار بسيار تاسفبار و غم انگيز است و انسان را آزرده خاطر مي سازد .چرا؟؟ مکاني که محل تعليم و تربيت و اخلاق است ديگه چرا؟؟

[پاسخ]

ميثم در گفته :

واقعا تمام فرهنگي هاي عزيز شهرمون بايد بخاطر اين جنايت هولناك و اعتراض به عوامل آموزشي بايد دست در دست هم دهند و اعتراض خود را نشان دهند.

[پاسخ]

رستمی در گفته :

حادثه و خبر تاسف باری بود.روحش شاد

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

خداونداین معلم رورحمت کنه اظهارات والدین این دانش آموزمحمول برصحت نمی تواندباشداگرمشکل روانی داردچگونه تا پایه اول متوسطه درس خوانده خیربایستی ازباب استفاده ازروانگردانها موردآزمایش قرارگیرد به نظرمدعی العموم بایستی ازباب جنبه عمومی جرم وتجری سایردانش آموزان مجازات قانونی را تمام وکمال انجام دهد

[پاسخ]

س.ش در گفته :

ایشون معلم من هم بوده .یکی از بهترین معلم های این شهر بود خدا به خانوادش صبر بده…

[پاسخ]

ایمان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۴ آذر , ۱۳۹۳ ۰۶:۴۳:

من هم سه سال افتخارشاگردی این استادعزیزم روداشتم.اگه بگم بهترین معلم دوران دبیرستانم بود دروغ نگفتم.روحش شاد ویادش همیشه زنده باد

[پاسخ]

زهرا در گفته :

من یکی از دانش اموزان اقای خشخاشی بودم…. این یک حادثه ی ناگوار برای همه ی ماست … خدا رحمتش کنه … شهادت مبارکش باد…

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

مرگ سه دانش اموز و معلم ومرگ این معلم نشان از اوضاع بسیار اسفناک اموزش وپرورش دارد

[پاسخ]

سلطانپور در گفته :

خداوند رحمتش کند و به خانواده ی محترمشان ،صبر عنایت فرماید.خانواده ی بزرگ فرهنگیان منتظر اقدام عاجل و قانونی نظام جمهوری اسلامی درباره ی این جنایت ددمنشانه و غیر انسانی است. امید وارم به گونه ای عمل شود که درس عبرتی برای دیگران گردد.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

وای خدای من.خیلی وحشتناکه…
خدارحمتش کنه

[پاسخ]

ی -د در گفته :

لرستان ماپراست ارتناقض.

[پاسخ]

دانش آموز در گفته :

معلم عزیزیم شهادتت مبارک

[پاسخ]

محمد در گفته :

شهره به این زیبای و با مردمان با فرنگ چرا باید همچین اتفاقی توش بیفته. خداوند رحمتش کنه

[پاسخ]

دلسوز در گفته :

معلمین درخطرند

[پاسخ]

سیروس در گفته :

خداوند رحمتش کنه و تاسف باره

[پاسخ]

حامدگودرزی(دبیرستان پسرانه شاهد) در گفته :

واقعا متاسفم برای صداسیما که وقتی یه نوجوون سیاه پوست آمریکایی بدست پلیس کشته میشه تا5 ماه بعد تیتر اول اخبارمونه
ولی برای اعلام این خبر حتی حاضر نشدن 1ثانیه هم درگئشت استاد خشخاشی رو اعلام کنن.

درسته که آقای خشخاشی فرد شناخته شده ای تو کشور نبود-اما باید اینو میدونستن که الان یه شهر تو عزای این آقا هست و این که این قتل به چه شکلی صورت گرفته چیزی نیست که بشه خیلی راحت از کنارش گذشت

فقط میشه تاسف خورد…

[پاسخ]

نادر در گفته :

خدا رحمت کند.شهر ما تا الان گل بود به سبزه هم آراسته شد.متاسفانه در حین تدریس و در حین خدمت به دانش آموزان و توسط یک جانی بالفطره از بین ما رفت.

[پاسخ]

mahtab در گفته :

اصلا باورم نمیشه آخه چندساله پیش استادم بوده،خدارحمتش کنه خیلی ناراحت شدم،

[پاسخ]

دانش اموز در گفته :

ایشون معلم نصف بچه های پیش بودن خیلی خوش اخلاق بودن معلم من هم بودن خیلی حیف بودن خدا رحمتشون کنه

[پاسخ]

فرهنگی بازنشسته در گفته :

خداوند روحش را شاد کند متاسفانه اموزش وپروش لرستان گرفتار سیاست زدگی شدید شده که روز به بد تر می شود بجای پرداختن به مسایل تربیتی اموزشی عدهی در پی مطامع شخصی وباندی خود هستند وبدون شک باید انتظارخبرهایی ازاین دست را دراینده داشته باشیم

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

چرا اگه می خوان قاتلا پیدا بشه اسمش را بصورت م. ک ثبت کردند باید هم عکسش وهم اسمش کامل پخش بشه تا مردم تو پیدا کردنش کمک کننه

[پاسخ]

ایمان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۴ آذر , ۱۳۹۳ ۰۶:۴۶:

اسمش محمد کهره

[پاسخ]

معلم در گفته :

با نظر قرهنگی بازنشسته موافقم

[پاسخ]

معلم در گفته :

ما معلمان دیگر شهر ها مانند معلمان لرستان دراعتراض به سیستم اموزشی که فقط نمره میخواهد و امار و دانش اموز محوری را ارج میگذارد ،در این نوبت نمرات تمام دانش اموزان را بدون استثنا ۲۰ میدهیم .به همکارانتان هم اطلاع رسانی کنید.

[پاسخ]

غریبه در گفته :

سلام من یک ایرانی هستم و به خانواده این معلم عزیز تسلیت عرض می کنم و درتهران زندگی می کنم جرم و جنایت به شهریت نیست به فرهنگ خانواده ای که درآن بزرگ شده ای است و این خیلی زشته که این موضوع بهانه ای برای باز شدن عقده بعضی ها بشه انسان بودن شهریت نمی خواد و به جای تسلی دادن به خانواده اون عزیز این حرفهای بیخود را مطرح کردن ، هم استانی هستید پس خوشحال نباشید از این اتفاق .

[پاسخ]

سرزده در گفته :

وقتی که اداره ای به بزرگی آموزش و پرورش جولانگاه قشری خاص با ایده های مشخص می شود (کسانی معلوم الحال که هم شما می شناسید هم ما) و مکانی برای تسویه حساب باید انتظار چنین اتفاقات ناگواری داشت جرم این معلم چی بوده، تعلیم یا تربیت؟
اداره آموزش و پرورش استان این حادثه را ریشه یابی کند که شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

[پاسخ]

محمد در گفته :

متاسفانه چند سالی هست بافت شهر بروجرد به هم خورده ..مهاجرت روستاهای اطراف چهره شهر رو عوض کرده…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

يک نفر کمتر چه اهميت دارد در کشور ما معلم ابزاري است براي فخر فروختن مسئولين در انتخابات مجلس و مجالس مهم اين است که در کوچه پس کوچه هاي آمريکا چه خبري است و چه اتفاق افتاده اصلا اين نوع اخبار ارزش اطلاع رساني و بررسي آن را ندارد.

[پاسخ]

سکوت صدا وسیما معنی دار است . اگر معلمی از روی دلسوزی دانش آموزش را تنبیه می کرد رفتار بوق ها چه بود؟مگر آبروی معلم !!!!

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

متاسفم براي فرهنگيان بروجرد كه تحصن نكردند وبه كلاس درس رفتند

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ما معلمان کوهدشتی با خانواده این معلم که بسیار مظلومانه جان به جان آفرین سپرده اند ابراز همدردی می نماییم امیدوارم وزیر این دولت تدبیر و امید که در راه فانی کردن ارج و حرمت معلمین این مرز پر گهر ازهیچ اقدامی فرو گذار نکرده حداقل نگذارد حق این خانواده پایمال شود

[پاسخ]

خسروی از مدرسه دانشوران کوهدشت در گفته :

ضمن عرض تسلیت چرا ما به جای دادن راه کارهای علمی وسبب شناسی مساله به تعصب شهر وقبیله وتحقیر همدیگر می پردازیم باشد که مسئولین راهکارهای عملیاتی جهت جلوگیری از فاجعه ها ومصیبت های دیگر بیاندیشند وکار را به کاردان بسپارند

[پاسخ]

زهرا در گفته :

من شاگرد اقای خشخاشی بودم روز جمعه باهاش کلاس داشتم کلی باهامون شوخی کرد اون روز خیلی شادبود هر چی بهش میگفتیم میگفت چشم میگفت من عاشق یه فرمول تو فیزیکم اونم نیوتن نوشته بودش رو موتورش .خیلی اقابود هروقت میومد سرکلاس باتمام وجودش درس میداد خیلیم مودب بود خیلی مظلوم بودهیچوقت فراموشش نمیکنم .همیشه گفتم پسرا البته بعضیا واقعا وحشیا . ما دخترا می خوایم بریم مدرسه سر تا پامونو میگردن ان وقت پسرا ازاد واقعا برا مدیر اون مدرسه متاسفم .شادیه روح بزرگش صلوات. خدا همیشه گل چین میکنه شهات لیاقتش بود.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ضمن عرض تسلیت به خانواده معلم عزیز ……..کسی که مشکل روانی داشته باشه پس چطور نمره ی پایین اونو ناراحتش کرده !!!! اگه واقعا مشکل داشته چطور مدرسه میرفته و درس میخونده، آیا خانواده این دانش آموز نباید به مشکل روانی فرزندشون رسیدگی میکردند!!!!!!!!! و حال با توجه به داشتن مشکلات روانی ، چگونه از چنین دانش آموزانی ثبت نام به عمل می آید!!!!

[پاسخ]

معلم در گفته :

ابتدا به خانواده محسن خشخاشی و جامه معلمان تسلیت میگویم. وقوع چنین عمل وحشتناکی یک حادثه ی اتفاقی نیست بلکه نتیجه ی سالها غفلت , بکار گیری دستورالعملهای نادرست و غیر علمی و بسیار ی دلایل دیگراست.
در گذشته نظام آموزشی معلم محور بود چه در تدریس چه در کلاسداری. البته آن روش درست نبود.ناگهان آموزش و پرورش به روش متضاد قبل روی آورد. بدون مطالعه بدون مشورت با متخصصان جامعه شناس روانشناس معلمان مدیران بدون تربیت مشاوران مجرب فقط بخشنامه پشت سر هم معلم اگر دانش آموز را تنبیه کند مجرم است. اما نمیگفت چه جیزی باید جایگزین تنبیه دانش آموز بشود. مشکل دانش آموز درسنخوان مشکل دار پرخاشگر و حتی معتاد را چگونه حل کنید.
هرگز هیچ راهکاری نیست. بعضی از مدارس به اصطلاح مشاور دارند. کار او چیست؟ از بچه ها ببپرسد کدام معلم بد است؟ کدام معلم خوب توضیح نمیدهد ؟ و اینها را یکراست به مدیر مدرسه انتقال دهد.البته منظور من همه ی مدیران ومشاوران محترم نیست.مدیران هم یک ضربدر قرمز روی معلم میکشد. و بگوش دانش آموزان هم میرسد و در کلاس دو دستگی ایجاد میشود. درسخوانها شدیدا طرفدار آن معلم میشوند و بقیه هم ضد او. کمک مالی اولیا هم دردی بر دردهای معلم افزوده و حتی بر درد مدیران که دل هر دو پردرد است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

[پاسخ]

نوروزی در گفته :

این واقعه ی تاسف بار را به خانواده ی بزرگ آموزش وپرورش وبه خصوص به خانواده ی این همکار عزیر تسلیت می گویم

[پاسخ]

رضا در گفته :

با سلام وعرض تسلیت به خانواده آن مرحوم مغفور و معلمان سخت کوش بروجردی که برای تربیت فرزندان این مرز وبوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند . خواهشمندم نیروی انتظامی محترم شهرستان بروجرد در این خصوص اقدامات جدی را انجام دهند

[پاسخ]

فرج اله گرمسیری نزاد دبیر بازنشسته از برازجان در گفته :

ضا یعه جانسوز از دست دادن همکار عزیزمان را به جامعه فرهنگی کشور وخانواده داغدارمرحوم خشخاشی تسلیت عرض میکنم.

[پاسخ]

رجبي در گفته :

با عرض تسليت به خانواده ي مرحوم خشخاشي خانواده ي بزرگ فرهنگي كشور. تا جهل در اين كشور هست و تا جهل پسندان و مخالفان فرهنگي كشور هستند و مغلمي را شغل نم پندارند و … متاسفانه از اين مصيبت ها گه گاهي خواهيم داشت.

[پاسخ]