تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

محسن خشخاشی؛ دبیر فیزیک مدارس بروجرد در پی حمله یکی از دانش آموزان درگذشت

  • کد خبر : 61002
  • 02 آذر 1393 - 0:03

  فرمانده انتظامی لرستان گفت: معلم بروجردی که صبح امروز در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان توسط دانش‌آموز سال اول متوسطه با ضربه چاقو مجروح شده بود، لحظاتی پیش فوت کرد. سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با فارس گفت: صبح امروز یک معلم بروجردی که دبیر فیزیک بود، توسط یکی از دانش‌آموزان خود به وسیله […]

mohsen_khshkhashi

 

فرمانده انتظامی لرستان گفت: معلم بروجردی که صبح امروز در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان توسط دانش‌آموز سال اول متوسطه با ضربه چاقو مجروح شده بود، لحظاتی پیش فوت کرد.

سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با فارس گفت: صبح امروز یک معلم بروجردی که دبیر فیزیک بود، توسط یکی از دانش‌آموزان خود به وسیله چاقو مجروح ‌شد. وی که پس از این حادثه جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های این شهرستان منتقل شده‌ بود، دقایقی پیش بر اثر جراحات وارده ،جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: برابر اظهارات اولیه خانواده این دانش‌آموز، وی دارای مشکلات روحی و روانی بوده اما این اظهارات هنوز تأیید نشده است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ویژه‌ای به دنبال دستگیری این دانش‌آموز هستند که به محض دستگیری وی، موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه این قتل در ملأعام نبوده، بلکه در یکی از دبیرستان‌های بروجرد رخ داده است، تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 66در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۶۵
  1. وای خدا/
    خدا به خانواده این معلم صبر بده/
    روحش شاد

  2. خدا رحمتش کنه‌…‌‌‌‌‌‌‌…..‌

  3. سزای داد بیداد است در فرهنگ بی فرهنگ . . . به جهان دیو می آید فرشته محو زین آهنگ

  4. وای…

  5. تأسف، تأسف و باز هم تأسف. تأسف از کشته شدن یک انسان بی گناه، تأسف از ریخته شدن خونی که جرمش اشتغال به شغل انبیاء بود، تاسف از قتل کسی که در سنگر علم و دانش فدای انجام رسالتش می شود. و من لرستانی با تمام وجود سرافکنده و شرمسار از این که اسم استانم، اینگونه در صدر اخبار قرار می گیرد…

  6. خدا رحمتش کند. بروجرد من یه معلم هستم می خواستم انتقالی بگیرم برم اونجا تدریس کنم ولی شهرستان کوهدشت خودمون خیلی امن تر دیگه نمیرم .

  7. سلام از خواندن این خبر ناگوار ناراحت و متاسف شدم وموجب ازردگی خاطر شد تا کی باید شاهد این اعمال ضد اخلاق و انسانیت باشیم به نظرم اموزش و فرهنگ بروجرد باید جواب دهد برای این اعمال ناشایست چه جوابی دارد روحش شاد

  8. عاقبت ایمه جماعت مهلم بی پشت و پهلی هر یسه/ای کاش من هم یک قاضی بودم تاکسی بهم نگه ماست چه رنگه/

  9. اینها که دم از فرهنگ و پاریس کوچلو میزدن جرم و جنایت اینها بیشتر از کوهدشت خودمونه تو این شهر که همش از فرهنگ دم می زنند از شش ماهه اول شاید ۸ یا ۹ قتل انجام گرفته .

    • جناب طاها ی عزیز: یه معلم یه استاد که عمری زحمت کشیده فوق لیسانس ژئوفیزیک داشته به دست دانش آموز خودش ، دست پرورده خودش،کشته شده می فهمی یعنی چی؟بجای تسلیت گفتن بخانوادش داری شهرهاروباهم مقایسه میکنی؟

      • در این که معلم به شهادت رسیده حرفی نیست و من بابت شهادتش خیلی متاثر شدم ولی از شهری که دم از فرهنگ می زند ولی قتلهای زیادی در آن رخ داده متحیرم

        • متحیر نباشید زمانی که بروجردیهای اصیل جلای وطن کرده اند و شهرشان را عده ای ….غیر بروجردی که تنها دلسوز خود و خاندان و قبیله خودند می چرخانند….

  10. اینم از “پاریس کوچولو”

    • عجب دل خجسته ای داری!
      نکند خوشحالی؟!
      در انسان بودنت شک کردم….من با اینکه از لرها خوشم نمی آید، اگر خبری اینچنین در مورد معلم لر را می شنیدم کلی متاسف و ناراحت می شدم..

  11. روحش شاد و یادش گرامی . اگه دانش آموز مشکل روحی و روانی داره پس چرا به تیمارستان تحویلش ندادن .تا باعث این حادثه دلخراش شد.ایمسال سال نهاتیکه خدا عاقبتمونه خیر باری

  12. بله! حلا دیگه مشکل روحی و روانی رو بهونه کنید تا قانون جمهوری اسلامی آزادش کنه!!!

  13. اوه….چ وحشتناک…خوب مگه بیمارن دانش آموز روانی رو میفرستن مدرسه؟

  14. ضمن تسلیت به خانواده این معلم . اگه این اتفاق تو شهرمون کوهدشت می افتاد بعضی ها چکار میکردن ؟؟

    • شما نگران نباش تو کوهدشت هم جنایت و کارای محیرالعقول کم نیست! به جای تسلیت گفتنته؟ اصولا جرم و جنایت مربوط به انسان های روانی در تمام دنیا هست و علی الخصوص در کشورهایی که از نظر اقتصاد و آموزش ضعبف تر هستند بیشتر! ربطی به شهر نداره

  15. باعث تاسف است ،به بازماندگان تسلیت عرض میکنم،معلمین واقعا امنیت جانی ندارن،مسولیین بایددراسرع وقت پیگیری واعمال مجازت کنندجهت جلوگیری ازتکرارچنین اتفاقاتی

  16. مسلما” اگه ریشه فرهنگ و اصالت قاتل مشخص بشه میفهمیم که بروجردی بوده یا نبوده. لطفا” قبل از مشخص شدن حقیقت اظهار نظر نکنین. بروجرد همیشه پاریس کوچولو بوده و خواهد بود.

  17. روحش شاد قرین صالحین باد..شنیدن چنین حوادثی بسیار بسیار تاسفبار و غم انگیز است و انسان را آزرده خاطر می سازد .چرا؟؟ مکانی که محل تعلیم و تربیت و اخلاق است دیگه چرا؟؟

  18. واقعا تمام فرهنگی های عزیز شهرمون باید بخاطر این جنایت هولناک و اعتراض به عوامل آموزشی باید دست در دست هم دهند و اعتراض خود را نشان دهند.

  19. حادثه و خبر تاسف باری بود.روحش شاد

  20. خداونداین معلم رورحمت کنه اظهارات والدین این دانش آموزمحمول برصحت نمی تواندباشداگرمشکل روانی داردچگونه تا پایه اول متوسطه درس خوانده خیربایستی ازباب استفاده ازروانگردانها موردآزمایش قرارگیرد به نظرمدعی العموم بایستی ازباب جنبه عمومی جرم وتجری سایردانش آموزان مجازات قانونی را تمام وکمال انجام دهد

  21. ایشون معلم من هم بوده .یکی از بهترین معلم های این شهر بود خدا به خانوادش صبر بده…

    • من هم سه سال افتخارشاگردی این استادعزیزم روداشتم.اگه بگم بهترین معلم دوران دبیرستانم بود دروغ نگفتم.روحش شاد ویادش همیشه زنده باد

  22. من یکی از دانش اموزان اقای خشخاشی بودم…. این یک حادثه ی ناگوار برای همه ی ماست … خدا رحمتش کنه … شهادت مبارکش باد…

  23. مرگ سه دانش اموز و معلم ومرگ این معلم نشان از اوضاع بسیار اسفناک اموزش وپرورش دارد

  24. خداوند رحمتش کند و به خانواده ی محترمشان ،صبر عنایت فرماید.خانواده ی بزرگ فرهنگیان منتظر اقدام عاجل و قانونی نظام جمهوری اسلامی درباره ی این جنایت ددمنشانه و غیر انسانی است. امید وارم به گونه ای عمل شود که درس عبرتی برای دیگران گردد.

  25. وای خدای من.خیلی وحشتناکه…
    خدارحمتش کنه

  26. لرستان ماپراست ارتناقض.

  27. معلم عزیزیم شهادتت مبارک

  28. شهره به این زیبای و با مردمان با فرنگ چرا باید همچین اتفاقی توش بیفته. خداوند رحمتش کنه

  29. معلمین درخطرند

  30. خداوند رحمتش کنه و تاسف باره

  31. واقعا متاسفم برای صداسیما که وقتی یه نوجوون سیاه پوست آمریکایی بدست پلیس کشته میشه تا۵ ماه بعد تیتر اول اخبارمونه
    ولی برای اعلام این خبر حتی حاضر نشدن ۱ثانیه هم درگئشت استاد خشخاشی رو اعلام کنن.

    درسته که آقای خشخاشی فرد شناخته شده ای تو کشور نبود-اما باید اینو میدونستن که الان یه شهر تو عزای این آقا هست و این که این قتل به چه شکلی صورت گرفته چیزی نیست که بشه خیلی راحت از کنارش گذشت

    فقط میشه تاسف خورد…

  32. خدا رحمت کند.شهر ما تا الان گل بود به سبزه هم آراسته شد.متاسفانه در حین تدریس و در حین خدمت به دانش آموزان و توسط یک جانی بالفطره از بین ما رفت.

  33. اصلا باورم نمیشه آخه چندساله پیش استادم بوده،خدارحمتش کنه خیلی ناراحت شدم،

  34. ایشون معلم نصف بچه های پیش بودن خیلی خوش اخلاق بودن معلم من هم بودن خیلی حیف بودن خدا رحمتشون کنه

  35. خداوند روحش را شاد کند متاسفانه اموزش وپروش لرستان گرفتار سیاست زدگی شدید شده که روز به بد تر می شود بجای پرداختن به مسایل تربیتی اموزشی عدهی در پی مطامع شخصی وباندی خود هستند وبدون شک باید انتظارخبرهایی ازاین دست را دراینده داشته باشیم

  36. چرا اگه می خوان قاتلا پیدا بشه اسمش را بصورت م. ک ثبت کردند باید هم عکسش وهم اسمش کامل پخش بشه تا مردم تو پیدا کردنش کمک کننه

  37. با نظر قرهنگی بازنشسته موافقم

  38. ما معلمان دیگر شهر ها مانند معلمان لرستان دراعتراض به سیستم اموزشی که فقط نمره میخواهد و امار و دانش اموز محوری را ارج میگذارد ،در این نوبت نمرات تمام دانش اموزان را بدون استثنا ۲۰ میدهیم .به همکارانتان هم اطلاع رسانی کنید.

  39. سلام من یک ایرانی هستم و به خانواده این معلم عزیز تسلیت عرض می کنم و درتهران زندگی می کنم جرم و جنایت به شهریت نیست به فرهنگ خانواده ای که درآن بزرگ شده ای است و این خیلی زشته که این موضوع بهانه ای برای باز شدن عقده بعضی ها بشه انسان بودن شهریت نمی خواد و به جای تسلی دادن به خانواده اون عزیز این حرفهای بیخود را مطرح کردن ، هم استانی هستید پس خوشحال نباشید از این اتفاق .

  40. وقتی که اداره ای به بزرگی آموزش و پرورش جولانگاه قشری خاص با ایده های مشخص می شود (کسانی معلوم الحال که هم شما می شناسید هم ما) و مکانی برای تسویه حساب باید انتظار چنین اتفاقات ناگواری داشت جرم این معلم چی بوده، تعلیم یا تربیت؟
    اداره آموزش و پرورش استان این حادثه را ریشه یابی کند که شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

  41. متاسفانه چند سالی هست بافت شهر بروجرد به هم خورده ..مهاجرت روستاهای اطراف چهره شهر رو عوض کرده…

  42. یک نفر کمتر چه اهمیت دارد در کشور ما معلم ابزاری است برای فخر فروختن مسئولین در انتخابات مجلس و مجالس مهم این است که در کوچه پس کوچه های آمریکا چه خبری است و چه اتفاق افتاده اصلا این نوع اخبار ارزش اطلاع رسانی و بررسی آن را ندارد.

  43. سکوت صدا وسیما معنی دار است . اگر معلمی از روی دلسوزی دانش آموزش را تنبیه می کرد رفتار بوق ها چه بود؟مگر آبروی معلم !!!!

  44. متاسفم برای فرهنگیان بروجرد که تحصن نکردند وبه کلاس درس رفتند

  45. ما معلمان کوهدشتی با خانواده این معلم که بسیار مظلومانه جان به جان آفرین سپرده اند ابراز همدردی می نماییم امیدوارم وزیر این دولت تدبیر و امید که در راه فانی کردن ارج و حرمت معلمین این مرز پر گهر ازهیچ اقدامی فرو گذار نکرده حداقل نگذارد حق این خانواده پایمال شود

  46. ضمن عرض تسلیت چرا ما به جای دادن راه کارهای علمی وسبب شناسی مساله به تعصب شهر وقبیله وتحقیر همدیگر می پردازیم باشد که مسئولین راهکارهای عملیاتی جهت جلوگیری از فاجعه ها ومصیبت های دیگر بیاندیشند وکار را به کاردان بسپارند

  47. من شاگرد اقای خشخاشی بودم روز جمعه باهاش کلاس داشتم کلی باهامون شوخی کرد اون روز خیلی شادبود هر چی بهش میگفتیم میگفت چشم میگفت من عاشق یه فرمول تو فیزیکم اونم نیوتن نوشته بودش رو موتورش .خیلی اقابود هروقت میومد سرکلاس باتمام وجودش درس میداد خیلیم مودب بود خیلی مظلوم بودهیچوقت فراموشش نمیکنم .همیشه گفتم پسرا البته بعضیا واقعا وحشیا . ما دخترا می خوایم بریم مدرسه سر تا پامونو میگردن ان وقت پسرا ازاد واقعا برا مدیر اون مدرسه متاسفم .شادیه روح بزرگش صلوات. خدا همیشه گل چین میکنه شهات لیاقتش بود.

  48. ضمن عرض تسلیت به خانواده معلم عزیز ……..کسی که مشکل روانی داشته باشه پس چطور نمره ی پایین اونو ناراحتش کرده !!!! اگه واقعا مشکل داشته چطور مدرسه میرفته و درس میخونده، آیا خانواده این دانش آموز نباید به مشکل روانی فرزندشون رسیدگی میکردند!!!!!!!!! و حال با توجه به داشتن مشکلات روانی ، چگونه از چنین دانش آموزانی ثبت نام به عمل می آید!!!!

  49. ابتدا به خانواده محسن خشخاشی و جامه معلمان تسلیت میگویم. وقوع چنین عمل وحشتناکی یک حادثه ی اتفاقی نیست بلکه نتیجه ی سالها غفلت , بکار گیری دستورالعملهای نادرست و غیر علمی و بسیار ی دلایل دیگراست.
    در گذشته نظام آموزشی معلم محور بود چه در تدریس چه در کلاسداری. البته آن روش درست نبود.ناگهان آموزش و پرورش به روش متضاد قبل روی آورد. بدون مطالعه بدون مشورت با متخصصان جامعه شناس روانشناس معلمان مدیران بدون تربیت مشاوران مجرب فقط بخشنامه پشت سر هم معلم اگر دانش آموز را تنبیه کند مجرم است. اما نمیگفت چه جیزی باید جایگزین تنبیه دانش آموز بشود. مشکل دانش آموز درسنخوان مشکل دار پرخاشگر و حتی معتاد را چگونه حل کنید.
    هرگز هیچ راهکاری نیست. بعضی از مدارس به اصطلاح مشاور دارند. کار او چیست؟ از بچه ها ببپرسد کدام معلم بد است؟ کدام معلم خوب توضیح نمیدهد ؟ و اینها را یکراست به مدیر مدرسه انتقال دهد.البته منظور من همه ی مدیران ومشاوران محترم نیست.مدیران هم یک ضربدر قرمز روی معلم میکشد. و بگوش دانش آموزان هم میرسد و در کلاس دو دستگی ایجاد میشود. درسخوانها شدیدا طرفدار آن معلم میشوند و بقیه هم ضد او. کمک مالی اولیا هم دردی بر دردهای معلم افزوده و حتی بر درد مدیران که دل هر دو پردرد است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

  50. این واقعه ی تاسف بار را به خانواده ی بزرگ آموزش وپرورش وبه خصوص به خانواده ی این همکار عزیر تسلیت می گویم

  51. با سلام وعرض تسلیت به خانواده آن مرحوم مغفور و معلمان سخت کوش بروجردی که برای تربیت فرزندان این مرز وبوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند . خواهشمندم نیروی انتظامی محترم شهرستان بروجرد در این خصوص اقدامات جدی را انجام دهند

  52. ضا یعه جانسوز از دست دادن همکار عزیزمان را به جامعه فرهنگی کشور وخانواده داغدارمرحوم خشخاشی تسلیت عرض میکنم.

  53. با عرض تسلیت به خانواده ی مرحوم خشخاشی خانواده ی بزرگ فرهنگی کشور. تا جهل در این کشور هست و تا جهل پسندان و مخالفان فرهنگی کشور هستند و مغلمی را شغل نم پندارند و … متاسفانه از این مصیبت ها گه گاهی خواهیم داشت.

  54. آیا این خبر از رادیو تلوزیون ما پخش شد ؟ یا هرچه ناهنجاری هست فقط در آمریکا هست ؟
    ای وای ازاین صدچهرگی ما
    ای وای

  55. باسلام این یک خبر جدید است محمد کلهری قاتل معلم فیزیک آقای خشخاشی شهید علم ودانش در تهران در کانون اصلاح وتربیت دستگیر شد البته توسط خانواده قاتل وبا هویت وشناسنامه جعلی شخصی دیگر .خداوند نمی گذارد خون این شهید پایمال شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.