- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام تشکر دکتر امینی زاده رییس شبکه بهداشت شهرستان کوهدشت

0 (16)

 

بنام دوست هرچه داریم از اوست
حمد و سپاس بیکران خدای بزرگ را که در همه حال سایه الطاف وسیعش، در تارو پود زندگی بشری زینت بخش نفس هایی است که زنجیره حیات را رقم می زنند؛ الحمد لله والمنَّه که در سایه عزت و اقتدار نظام الهی جمهوری اسلامی، جرقه های امید و بالندگی، یکی پس از دیگری در مسیر اعتلای عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی بارقه های امید را در جای جای این سرزمین روشن می کنند و چه نیکوست حضور قاطبه ملت سرفراز در همه عرصه های غرور آفرین انقلاب که شکوه و جاودانگی آرمانهای امام (ره) و رهبری عظیم الشان نظام را به رخ جهانیان می کشد.
و نیز به شایستگی خدای سبحان را شاکرم که به برکت الطاف کریمانه اش در این برهه حساس، دگر بار فرصت خدمتگزاری و ادای تکلیف در سنگر بهداشت و درمان دیاری را به اینجانب عطا فرموده که سراسر تاریخ پر بارش مبین آزادگی، غیرت و رادمردی است. کوهدشت، شهر شهداء و سرزمین مردان و زنان بزرگی است که در سالهای حماسه و ایثار، به زیبایی درخشیدند و در پس آن همه رشادت و پایمردی بر همه پیداست که امروز این خطه شهید پرور، چشم به همت دستان یاریگر آحاد مردم شریف منطقه و نیز مسئولین محترم در سطح استان و منطقه دوخته است.
اما به مصداق “لم یشکرو المخلوق؛ لم یشکرالخالق” بر خود لازم میدانم که از همکاری و مساعدت و تلاشهای دلسوزانه مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان بویژه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاونین محترم ایشان، نماینده محترم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه معظم، فرماندار محترم و همه عزیزانی که در راستای تفویض این مسئولیت خطیر به اینجانب تلاش نمودند، و نیز از بذل محبت همه عزیزانی که پس از انتصاب، به انحاء مختلف اینجانب را مورد تفقد و کرامت خویش قرار دادند، صمیمانه سپاسگزاری و از درگاه احدیت منان برای همگان سلامتی و توفیق مسئلت نمایم.
اینجانب به لطف و کرم الهی امید واثق دارم که با اهتمام جدی پرسنل تلاشگر و دلسوز شبکه بهداشت و درمان و نیز حمایت و همراهی مسئولین محترم استانی و شهرستانی، گامهای اساسی در جهت ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف شهرستان کوهدشت و رفع کاستیها و مشکلات موجود برداشته خواهد شد و امید آنکه موجبات خشنودی مردم منطقه و رضایت حق تعالی فراهم گردد. انشاالله

ارادتمند و خادم مردم شهید پرور کوهدشت
حسن امینی زاده