تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رونمایی از سه اثر دینی و فرهنگی از نویسندگان کوهدشتی

  • کد خبر : 61076
  • 04 آذر 1393 - 9:29

    به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ در این مراسم که با حضور حجه الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان، محمدی فرماندار کوهدشت و جمعی از مسئولین ادارات  شهرستان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره  آموزش و پرورش در دبیرستان استعدادهای درخشان به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی برگزار شد ، ابتدا […]

 IMG_7394

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ در این مراسم که با حضور حجه الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان، محمدی فرماندار کوهدشت و جمعی از مسئولین ادارات  شهرستان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره  آموزش و پرورش در دبیرستان استعدادهای درخشان به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی برگزار شد ، ابتدا امام جمعه  شهرستان ضمن تبریک این روز بر اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید کردند و فرمود که در قرآن کریم بیش از ۲۳۰ بار به اسم کتاب ( قرآن کریم) اشاره شده است و این نشانه اهمیت و ارزش کتاب بوده است .

وی در ادامه تمام علم و پیشرفت بشریت را مدیون کتاب دانست و گفت : کتاب مقدس است. ایشان همچنین گفت که دانش آموزان سعی کنند از کتاب های مختلف استفاده بیشتری بکنند[ البته کتب مفید] .

نماینده ولی فقیه در ادامه فرمودند : مسئولین برای علم و فضیلت مردم تلاش بیشتری داشته باشند و به معرفی کتابخوان ها و کتابدارهای نمونه بپردازند.

 دربخش از این مراسم آقای داریوش جعفری مدیر مسئول ماه نامه پیشوک ضمن اشاره به اهمیت مطالعه برای کودکان و نوجوانان، گفت: بایستی فرزندامان را از همان سنین طفولیت به کتابخوانی عادت دهیم وی همچنین گفت که تحقیقات نشان داده است که کودکان از همان بدو تولد می توانند مطالعه کنند .

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار کوهدشت ضمن خسته نباشید به برگزارکنندگان مراسم گفت : فرهنگیان، نسل جوان ما را مطالبه گر و جوینده تربیت کنند و جوانان را در جهت مکارم اخلاق برگرفته از اخلاق اسلامی هدایت کنند.

محمدی در ادامه گفت : اخلاق گوهر وجودی انسان است و اگر کرامت انسان با مطالبه و شناخت باشد مترادف با نیازهای بشری خواهد بود.

درادامه مراسم نماینده ولی فقیه از سه اثر:

 زلال اندیشه نوشته سلطانعلی قادری

زبان زدها و کنایه های لکی نوشته عباس اسدی

حوزه معنایی عقل در قرآن کریم نوشته خانم  فریبا مرادپور

 رونمایی کرد و در پایان مراسم از دانش آموزان نمونه ، خانم ها: پگاه دوسته پور – فائزه صادقی- مرجان رضایی- کوثر نورالهی و فاطمه آزادبخت و سرکار خانم فریبا مرادپور بخاطر خلق اثر ” حوزه معنایی عقل در قرآن کریم ، با اهداء جوائز ی تقدیر به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. به استاد فریبا مرادپور تبریک میگم همیشه باعث افتخارمایی.برات آرزوی موفقیت درتالیفات بعدی رادارم .

  2. آفای آزادبخت !!!!!!!!!
    درست است که میگن میزبان ماست آنکه میشود میهمان ما .تا آنجا که خبر دارم اداره ارشاد هم میهمان دبیرستان فرزانگان بوده است.!!!

  3. آنان که در طلب رهایی از ظلمت، رهنورد سختکوش وادی نور و معرفتند، بی تردید بر چرخ نیلوفری سوار می شوند و با بار دانش خویش جامعه خود و بشریت را از ظلمات جهل به روشنای نور راه می برند.
    ضمن عرض سلام و ادب خدمت استاد عزیزم خانم فریبا مرادپور و تبریک این توفیق، امیدوارم هماره شاهد موفقیت شما در تمام عرصه های زندگی خصوصا تألیفات بعدی تان باشم.

  4. به سرکار خانم مرادپور جهت چاپ کتاب ارزشمند تبریک میگم. امید است در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری از ایشان باشیم

  5. تبریک عرض می کنم به سرکار خانم مرادپور وبرای ایشان سلامتی و توفیق بیشتر از خداوند مسئلت می نمایم.

  6. درود بر مخاطبان فهیم و ارزشمند پایگاه میر ملاس !

    با دیدن عنوان “رونمایی از سه اثر دینی و فرهنگی از نویسندگان کوهدشتی” احساس کردم بایدعنوان دیگری باشد (!) خبری که گزارش اصلی این برنامه استــ .. برگزاری مراسم گرامی داشت هفته ” کتاب و کتابخوانی” با میزبانی آموزشگاه فرزانگان و تدارکات پرسنل این آموزشگاه و در ادامه ..
    با حضور ارزنده ی امام جمعه ی محترم و فرماندار گرانقدر و مسئولین عزیز ..! شاید اضافه کردن هنرنمایی دانش آموزان آموزشگاه در اجرای برنامه و صحبت های شان نیز خالی از لطف نبود !! و همچنین تقدیر از خانم پگاه دوسته پور دانش آموز افتخار آفرین شهرستان و استان مان در کنگره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری و – کسب رتبه دوم کشوری –

    و رونمایی از کتب ذکر شده تنها یک بخش از این برنامه بود !!

    هنوز هم کاستی های اطلاع رسانی دست از سر شهرمان بر نداشته استـــ ! بــه امید آن روز (!)

  7. به سرکار خانم فریبا مراد پورنویسنده ارزشمند تبریک وخدا قوت عرض میکنم وامید راهتان پر رهرو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.