- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رونمایی از سه اثر دینی و فرهنگی از نویسندگان کوهدشتی

 IMG_7394

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ در این مراسم که با حضور حجه الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان، محمدی فرماندار کوهدشت و جمعی از مسئولین ادارات  شهرستان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره  آموزش و پرورش در دبیرستان استعدادهای درخشان به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی برگزار شد ، ابتدا امام جمعه  شهرستان ضمن تبریک این روز بر اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید کردند و فرمود که در قرآن کریم بیش از ۲۳۰ بار به اسم کتاب ( قرآن کریم) اشاره شده است و این نشانه اهمیت و ارزش کتاب بوده است .

وی در ادامه تمام علم و پیشرفت بشریت را مدیون کتاب دانست و گفت : کتاب مقدس است. ایشان همچنین گفت که دانش آموزان سعی کنند از کتاب های مختلف استفاده بیشتری بکنند[ البته کتب مفید] .

نماینده ولی فقیه در ادامه فرمودند : مسئولین برای علم و فضیلت مردم تلاش بیشتری داشته باشند و به معرفی کتابخوان ها و کتابدارهای نمونه بپردازند.

 دربخش از این مراسم آقای داریوش جعفری مدیر مسئول ماه نامه پیشوک ضمن اشاره به اهمیت مطالعه برای کودکان و نوجوانان، گفت: بایستی فرزندامان را از همان سنین طفولیت به کتابخوانی عادت دهیم وی همچنین گفت که تحقیقات نشان داده است که کودکان از همان بدو تولد می توانند مطالعه کنند .

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار کوهدشت ضمن خسته نباشید به برگزارکنندگان مراسم گفت : فرهنگیان، نسل جوان ما را مطالبه گر و جوینده تربیت کنند و جوانان را در جهت مکارم اخلاق برگرفته از اخلاق اسلامی هدایت کنند.

محمدی در ادامه گفت : اخلاق گوهر وجودی انسان است و اگر کرامت انسان با مطالبه و شناخت باشد مترادف با نیازهای بشری خواهد بود.

درادامه مراسم نماینده ولی فقیه از سه اثر:

 زلال اندیشه نوشته سلطانعلی قادری

زبان زدها و کنایه های لکی نوشته عباس اسدی

حوزه معنایی عقل در قرآن کریم نوشته خانم  فریبا مرادپور

 رونمایی کرد و در پایان مراسم از دانش آموزان نمونه ، خانم ها: پگاه دوسته پور – فائزه صادقی- مرجان رضایی- کوثر نورالهی و فاطمه آزادبخت و سرکار خانم فریبا مرادپور بخاطر خلق اثر ” حوزه معنایی عقل در قرآن کریم ، با اهداء جوائز ی تقدیر به عمل آمد.