- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار کوهدشت: فرهنگ بسیجی حد و مرز نمی‌شناسد

13930825000184_PhotoA

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

 

فرماندار کوهدشت گفت: فرهنگ بسیجی حد و مرز نمی‌شناسد و هر کجا ظلم و ستمی واقع شود و به حقوق انسان‌ها بی‌احترامی و تعرض شود در مقابل آنها بسیج حاضر می‌شود، زیرا بسیج حق کشی‌ها را پایمال می‌کند.
 

به  گزارش میرملاس نیوز به نقل فارس کوهدشت، ظهر امروز محمد کرم محمدی در جمع شاعران و بسیجیان شهرستان کوهدشت گفت: بسیج یک فرهنگ است که این فرهنگ آمیخته با دین ما است و جدایی‌ناپذیر است.

این مسئول یادآور شد: فرهنگ بسیجی حد و مرز نمی‌شناسد و هر کجا ظلم و ستمی واقع شود و به حقوق انسان‌ها بی‌احترامی و تعرض شود در مقابل آنها بسیج حاضر می‌شود، زیرا بسیج حق کشی‌ها را پایمال می‌کند.

فرماندار کوهدشت گفت: اگر امروز ما در مقابل هر ظلمی ایستاده و در مقابل همه سلاح‌های مجهز دنیا مقاوم هستیم، زیرا قطعه‌ای از تاریخ دنیا را به نام خود کرده‌ایم که آن پیروزی به خاطر اندیشه بسیج بوده است، بنابراین کسانی که در نهادینه کردن این  گفتمان والای انسانی نقش داشته‌اند، یقینا در پیشگاه خداوند روزگاری والا پیدا می‌کنند و این مهم هرگز فراموش نمی‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: بسیج نه تنها در نهادینه کردن فرهنگ مقاومت ما نقش داشته است، بلکه در نهادینه کردن آزادی و دفاع از آزادی استوارترین گام‎ها را داشته و خود نیز پیش قدم بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز ما مفتخریم که در مقابل ظالمان و تکفیری‌های آدم‌کش به خوبی مقاومت می‌کنیم و نمی‌گذاریم، به ظلم و ستم را ادامه دهند.

محمدی تصریح کرد: در دل بسیج سردارانی بزرگ همانند سردار سلیمانی که خود خالق اندیشه‌ای است که نجات‌بخش راه انسان‌ها است، بیرون می‌آید.

این مسئول یادآور شد: هدف همه ائمه اطهار و پیشوایان دینی جز تکریم انسان‌ها و احترام به دفاع از حقوق آنها نبوده و این سردار بزرگ نیز ادامه دهنده راه آنها است.

فرماندار کوهدشت تاکید کرد: روزی که رهبر بزرگ ایران اسلامی نام بسیج را فرموده است، روزهای مانند امروز را در نظر گرفته است که در هر جای دنیا ظلمی شود، ما به یاری آنها برویم.

محمدی افزود:  جا دارد، از تمامی کسانی که در این عرصه قدم برمی‌دارند، سپاسگزاری کنیم.