تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بسیج اکسیر حل مشکلات کشور در صحنه های مختلف است

  • کد خبر : 61168
  • 04 آذر 1393 - 18:53

    میرملاس نیوز:فرمانده سپاه پاسدارن حضرت ابوالفضل العباس(ع) لرستان گفت: بسیج اکسیر حل مشکلات کشور در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.       به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا،سردار ‘ مرتضی کشکولی’ سه شنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بروجرد در محل سالن ورزشی طالقانی این شهر افزود: بسیج […]

 

  میرملاس نیوز:فرمانده سپاه پاسدارن حضرت ابوالفضل العباس(ع) لرستان گفت: بسیج اکسیر حل مشکلات کشور در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

 

 

  به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا،سردار ‘ مرتضی کشکولی’ سه شنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بروجرد در محل سالن ورزشی طالقانی این شهر افزود: بسیج یک فکر و فرهنگ غنی است که خار چشم دشمنان و سلطه گران شرق و غرب شده است.

به گفته وی بسیجی معراجی است دست یافتنی و فرد بسیجی اوج کمال و رشد است زیرا او فقط برای خدا کار می کند و نظرش باخداست.

وی با بر شمردن شاخصه های بارز بسیجی اظهار داشت: مهمترین شاخصه بسیج ولایی بودن و پیرو خط رهبری بودن است.

وی اضافه کرد: بسیجی که پیوندش با ولایت خدشه دار باشد بسیجی نیست و فرهنگ آن غلط است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه ای که وارد شد پیروز گشت و این موضوع بارها و بارها در برهه های مختلف نظام نمود یافته است.

سردار کشکولی افزود: امروز کشور اسلامی ایران درگیر جنگ نرم دشمنان است و جوانان و نواجونان بسیجی با سلاح ایمان و پیروی بدون قید و شرط از ولایت و رهبری جنگ نرم دشمن را با شکست مواجه کرده اند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای پیش روی افزود: کشورهای غربی و آمریکا مسائل هسته ای ایران را بهانه ای برای مخالفت با اسلام و قرآن و نظام مقدس اسلامی کرده است و انان با اصل نظام ما مشکل دارند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سالهاست که استکبار جهانی را به تلاطم انداخته و باعث سقوط آنان شده است و با بهانه مسائل هسته ای درصدد براندازی نظام است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تفکر بسیجی خارج از مرزهای ایران اسلامی، صهیونیستها را به زانو درآورده و حزب اله با تفکر ناب بسیجی با آنان مبارزه می کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. اسوه‏هاى ایثار

    بسیج درخت پرثمرى است که شکوفه‏هاى شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضاى انسانیت پراکنده مى‏سازد، در بوستان بسیج دلاورانى گمنام پرورش یافته‏اند که با رشادت خالصانه عروج به سوى عرش، قدس و ملکوت را زمزمه کرده‏اند.
    از این نهاد معطر هزاران عاشق به قلّه رفیع شهادت رسیده‏اند و میلیون‏ها نوجوان و جوان جویاى رضاى حق که تشنه معرفت و شیفته زیارت حسین بن على علیه السلام بوده‏اند به این بارگاه پُربار راه یافته‏اند.

  2. احسنت به سخنان سردار بی ادعای لرستان

  3. درود خدا بر سردار بی ادعا لرستان و مایه فخر مردم لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.