- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بسیج اکسیر حل مشکلات کشور در صحنه های مختلف است

 

  میرملاس نیوز:فرمانده سپاه پاسدارن حضرت ابوالفضل العباس(ع) لرستان گفت: بسیج اکسیر حل مشکلات کشور در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

 

 

  به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا،سردار ‘ مرتضی کشکولی’ سه شنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان بروجرد در محل سالن ورزشی طالقانی این شهر افزود: بسیج یک فکر و فرهنگ غنی است که خار چشم دشمنان و سلطه گران شرق و غرب شده است.

به گفته وی بسیجی معراجی است دست یافتنی و فرد بسیجی اوج کمال و رشد است زیرا او فقط برای خدا کار می کند و نظرش باخداست.

وی با بر شمردن شاخصه های بارز بسیجی اظهار داشت: مهمترین شاخصه بسیج ولایی بودن و پیرو خط رهبری بودن است.

وی اضافه کرد: بسیجی که پیوندش با ولایت خدشه دار باشد بسیجی نیست و فرهنگ آن غلط است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه ای که وارد شد پیروز گشت و این موضوع بارها و بارها در برهه های مختلف نظام نمود یافته است.

سردار کشکولی افزود: امروز کشور اسلامی ایران درگیر جنگ نرم دشمنان است و جوانان و نواجونان بسیجی با سلاح ایمان و پیروی بدون قید و شرط از ولایت و رهبری جنگ نرم دشمن را با شکست مواجه کرده اند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای پیش روی افزود: کشورهای غربی و آمریکا مسائل هسته ای ایران را بهانه ای برای مخالفت با اسلام و قرآن و نظام مقدس اسلامی کرده است و انان با اصل نظام ما مشکل دارند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سالهاست که استکبار جهانی را به تلاطم انداخته و باعث سقوط آنان شده است و با بهانه مسائل هسته ای درصدد براندازی نظام است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تفکر بسیجی خارج از مرزهای ایران اسلامی، صهیونیستها را به زانو درآورده و حزب اله با تفکر ناب بسیجی با آنان مبارزه می کند.