- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پرواز خرم‌آباد – عسلویه راه‌اندازی شد‌

139302291659127592798343 [1]

  مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز خرم‌آباد – عسلویه صبح امروز برای نخستین بار انجام شد و هر هفته سه شنبه انجام می‌شود

 

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم،اسفندیار کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: این پرواز  هر هفته سه شنبه ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح از خرم‌آباد به سمت عسلویه انجام و برگشت آن نیز ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه همین روز از  عسلویه به خرم‌آباد انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی پروازهای عتبات عالیات افزود: پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به عتبات نیز به زودی راه اندازی می‌شود و در اربعین حسینی نخستین پرواز انجام می‌شود و زائران از خرم‌آباد به طور مستقیم به عتبات می‌روند.

 

به گزارش تسنیم، توسعه فرودگاه خرم آباد در یک سال اخیر با سرعت انجام می‌شود و تعداد پروازهای این فرودگاه به بیش از۲۶ پرواز در هفته رسیده است.

 

به گفته حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد، با درخواست و پیشنهاد اتاق بازرگانی خرم‌آباد و موافقت و پیگیری استاندار لرستان، مجوز لازم برای تبدیل فرودگاه خرم‌آباد به مرز تجاری هوای دریافت و مقدمات لازم برای صادرات محصولات از طریق این فرودگاه فراهم می‌شود و بر اساس موافقت رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، از این پس تشریفات رویه‌ صادرات کالا به‌صورت تجاری از طریق فرودگاه خرم‌آباد قابل انجام است