تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12

کمیته بررسی مشکلات مالی کارخانه‌ها در لرستان تشکیل شود

  • کد خبر : 61228
  • 05 آذر 1393 - 0:21

رئیس کل دادگستری لرستان: کمیته بررسی مشکلات مالی کارخانه‌ها در لرستان تشکیل شود   رئیس کل دادگستری لرستان تشکیل واحد محافظت قضایی در دادگستری‌ها و تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مشکلات مالی کارخانه‌ها در استان لرستان را خواستار شد.     به گزارش میرملاس نیوزبه نقل از تسنیم، جعفر بدری عصر امروز در جلسه حمایت قضایی […]

n00508877-b
رئیس کل دادگستری لرستان:

کمیته بررسی مشکلات مالی کارخانه‌ها در لرستان تشکیل شود

  رئیس کل دادگستری لرستان تشکیل واحد محافظت قضایی در دادگستری‌ها و تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مشکلات مالی کارخانه‌ها در استان لرستان را خواستار شد.

 

  به گزارش میرملاس نیوزبه نقل از تسنیم، جعفر بدری عصر امروز در جلسه حمایت قضایی از سرمایه‌گزاری در شهرستان پلدختر با اظهار خرسندی از امنیت و آرامش حاکم بر شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در مسیر فعالیت کارخانه‌ها، کارخانه‌داری و ورود به کارهای تولیدی و اقتصادی کاری جهادی است و مجریان این طرح‌ها از جهادگران هستند.

 

وی ثبات سیاسی را منوط به ایجاد امنیت اقتصادی و ایجاد اشتغال در هر منطقه و کشور عنوان کرد و افزود: فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه‌گزاری و توسعه اقتصادی و صنعتی در کشور و منطقه ضروری است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: ما باید شرایطی بهتر از مناطق برخوردار برای سرمایه گزاری فراهم کنیم. لذا بانک‌ها، دادگستری، نیروی انتظامی و متولیات صنایع همه در ایجاد این شرایط دخالت دارند و باید برای این مهم تلاش کنند.

 

مرتضی اسدی مدیر عامل کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر نیز در این جلسه مهمترین مشکل این کارخانه را خروج سرمایه کارخانه از چرخه تولید اقتصاد و تولید عنوان کرد و افزود: مدیر عامل سابق سبب بدهی ۷۰ میلیاردی کارخانه شده و به خارج از کشور فرار کرده است بطوریکه در حال حاضر از خط تولید فقط یک خط آن فعال است و حدود ۹۰ نفر کارگر به کمتر از ۴۰ نفر رسیده است.

 

وی عنوان کرد: برای راه‌اندازی کامل کارخانه حداقل پنج میلیارد نیاز است که امیدوارم مسئولان این اعتبار را به ما تخصیص بدهند.

 

میرزایی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر با انتقاد از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان در واگذاری بخشی از منابع طبیعی به تعدادی از متقاضیان ایجاد کارگاه‌های تولیدی گفت: بهتر است اداره صنعت معدن و تجارت از محدوده‌های پیشنهادی جهت واگذاری کاهش بدهد و به جای دو هزار هکتار ۱۰ هکتار واگذار کند تا مشکلی برای مردم منطقه پیش نیاید.گ

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.