تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
13

بسیجی روح الله

  • کد خبر : 61248
  • 05 آذر 1393 - 13:50

پرویز رضایی/سرویس منتظران:   یک روز صبح در محوطه اردوگاه ایستاده بودیم گروهی از سربازان بعثی در حال رد شدن از جلو ما بودند یکی از بچه ها که در کنار ما نشسته بود توجه آنها را جلب کرد وی جثه ای بسیار نحیف لاغر و ریزه میزه داشت ولی سر شار از عشق به […]

image-553b6071100bf976d1f33c1dd372611005cb2fcf89587171ef2f48338af1deb0-V

پرویز رضایی/سرویس منتظران:

 

یک روز صبح در محوطه اردوگاه ایستاده بودیم گروهی از سربازان بعثی در حال رد شدن از جلو ما بودند یکی از بچه ها که در کنار ما نشسته بود توجه آنها را جلب کرد وی جثه ای بسیار نحیف لاغر و ریزه میزه داشت ولی سر شار از عشق به امام و ائمه اطهار وبه معنای واقعی بسیجی بی ترمز را نمودار بود . سرباز عراقی که غولی بی شاخ و دم بود رو به بسیجی کرد و با حالت تمسخر از وی پرسید به راستی خمینی شما چگونه می خواهد با ما بجنگد مگر نمی داند که صدام ۲۰۰۰۰۰ سرباز آماده و قوی مانند من دارد که تا آخرین نفس به پای او می ایستیم و برای او جان فدا می کنیم.بسیجی دلاور همان طور که نشسته بود رو به عراقی کرد و گفت رهبر ما هم سلاح جدیدی دارد که در طول تاریخ بزرگترین ارتش های دنیا آن را در اختیار نداشته اند و نخواهند داشت سرباز عراقی از حرف دوست ما تا حدودی آتیش گرفته و در حال سوختن بود سرباز دیگری با خنده و مسخره گفت حتما آن را خمینی خودش درست کرده شاید هم اسرائیل براش درست کرده و قاه قاه زد زیر خنده دوست ما که از شنیدن نام امام خمینی خونش به جوش آمده بود از جا بلند شد و به سرباز عراقی گفت این اسلحه را خدا برای خمینی درست کرده که همه ارتشهای دنیا حتی اسرائیل وشما بعثی ها از شنیدن نامش هراسانید چه برسد به دیدنش سرباز عراقی که در پیش هم رزمانش کنف شده بود آنچنان به صورت دوست ما کوبید که دو سه متر آن طرف تر روی زمین افتاد ولی سریع از جا بلند شدو به جلو سرباز عراقی آمد و به او گفت آن سلاحی را که خدا برای امام خمینی ساخته من بسیجیم که دنیا از نام من هراسانند و در یک شب (اَسَرتُ اَحَدَ عَشَرَ مِنکُم مَعَ آفتابه )یعنی در یک شب یازده نفر از شما را با آفتابه اسیر کردم سر باز عراقی که نمی دانست آفتابه چیست فکر می کرد که یک سلاح پیشرفته است از مترجمش پرسید (شنو آفتابه) آفتابه چیه مترجمش گفت سیدی آفتابه یعنی ابریق سرباز عراقی با شنیدن این کلمه انفجارش کامل شد و با حالت جنون آمیز دو دستش را دور گردن دوست ما گرفت و او را بلند کرد و به دیوار چسباند دوست ما قبل از اینکه راه نفسش بند بیاید بانگ برآورد اشهد ان لا اله الّا الله اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علی ولی الله و منم بسیجی روح الله آن موقع بود که سرباز عراقی فهمید که واقعا بسیجها آماده جان آفرینی هستند نه بعثی ها لذا او را بر زمین کوبید وتا جا داشت کتکش زدند تا شاید کمی از آتشی راکه بر جانشان افتاده بود بخاطر آفتابه پایین بیاورند. بسیجی قهرمان نامتان جاودان هفته بسیج مبارک

ادامه دارد……….

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. ضمن عرض سلام وادب واحترام خدمت دوست ، همکلاسی وهمرزم وآزاده سرافراز حاج پرویز رضایی.
    بدون شک امنیت مملکت ما ، مرهون جانفشانی و فداکاری شما آزادگان وشهدای گرامی است.
    برای اولین بار بعد از سالهای سال دوری ، موفق به زیارت تصویر شما شدم . از این باب خیلی خیلی خوشحال شدم که بالاخره بعد از چندها سال تصویر زیبایتان را زیارت کردم انشاالله هرکجا که هستی موفق وموید باشید.
    خاطره ی بسیارزیبایی نوشتی امید است که ادامه داشته باشد.
    از جناب سردار جانباز حاج بهزاد باقری بخاطر پیگیری ودرج خاطرات آزادگان ورزمندگان وجانبازان ، تقدیر وتشکر میشود.

  2. سلام برروح پاک شهدا.سلام برآزادگان عزیزوبربرادر دوست داشتنی ام پرویز رضایی وسلام برجانبازان سرافراز وسلام بربسیجیان خمینی که هشت سال مقاومت کردند.

  3. هفته بسیج بر تمام بسیجیان جان بر کف خصوصا دوست بزرگوار متین و با خلاص و بی ادعایم آقای پرویز رضایی مبارک باد

  4. سلام بر بسیجی عزیز ازاده سرافراز دست حق همراهتان یا حق

  5. سلام اقا پرویز خوشحالم که بعد از سالها تصویرتان رامی بینم. ازبیان خاطره اتان هم بهره مندشدیم

  6. خدمت برادر عزیز و وآزاده دلاور جناب حاج پرویز رضایی سلام
    نوشته هاتون فوق العاده است،امیدوارم همیشه پایدار باشید.
    بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگرانند و نام طوفانی آن , حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد.
    *هفته بسیج مبارک*

    • سلام بر دوست عزیز و همرزم دلاور اسوه صبر و مقاومت برادر عزیز افشین باقری

      • سلام وعرض ادب خدمت سرور گرانسنگم حاج عباس شمس الله زاده سردار عزیز بی ادعا و دوست داشتنی ،همیشه شاد باشید .یا حق

  7. با سلام خدمت دوست عزیز وبا صفایمان ضمن تبریک هفته بسیج آرزوی سلامتی و بهروزی را برای شما دارم

  8. هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

  9. بسیجی مـعــنـی صــبــر و قـناعت
    بسیجی مکتــبـش نــور و شــهادت
    بسیجی اسوه اش چمران و همت
    بسـیـجــی معنی ایثـار و غــیرت
    بسیجی شور و عشق است و رشادت
    بسیجی رهـــسپار اســت با ولایت

  10. بسیجى در تمامى تصمیم‏هاى بزرگ، کارهاى خطیر و سرنوشت ساز و بحران‏هایى که جامعه را در معرض تهدید قرار مى‏دهد، حضورى فعال دارد، از مشکلات نمى‏هراسد و خطر را به جان مى‏خرد و با بهانه‏ها و دست آویزها به گریز و پرهیز و اختفاو عزلت پناه نمى‏برد. اصولاً کسى که جان خود را به نور ایمان صیقل داده و از چشمه پر بهره قرآن و عترت جرعه‏ها نوشیده و هدف خویش را خالص نموده، از این گونه رفتارها گریزان است و در تنگناهاى حوادث، حماسه مى‏آفریند و با توجیهات غلط و عافیت طلبانه به شدّت مخالف است.

  11. سلام وعرض ادب خدمت آزاده بزرگوار حاج پرویزرضایی ممنون برادر .

  12. سلام برادر رضایی هفته بسیج بر شما و تمامی بسیجیان عزیز مبارک باد ویاد بسیجی دلاور شهید محمدر ضا ازادبخت را گرامی میدارم

  13. سلام برادر رضایی اگر در بار برادر محمود ازادبخت خاطراتی دارید برای ما بگو از شما ممنو ن

  14. سلام بر روح بزرگ امام شهیدان و سلام بررهبر گرانقدرمان امام خامنه ای و درود بر تمامی شهیدان اسوه های ایمان ، فداکاری و شجاعت و سلامی پراز عشق به تمامی آزاده های سرزمینم این شهیدان زنده . سلام بر استاد گرامی آقای پرویز رضایی ماکه شمارو همیشه زیارت میکنیم . خداشمارو زنده نگهدارد تا ارزش را زنده نگاه دارید.
    مانباید بزاریم ارزش هامون عوض بشن زیرا اگه اینجوربشه عوضی ها باارزش میشن.

  15. با سلام ودرود بر انسان نمونه وبا تقوی .جناب آقای استاد پرویز رضایی بنده به عنوان یک شاگرد وهمکار حضرتعالی افتخار دوستی و همکاری جنابعالی را داشته ودارم وبسیار افتخار میکنم که رزمندگان وآزادگان ارجمندی هم چون شما بسیجی ورزمنده والگوی کامل انسانیت وآزادگی جامعه ما هستند واز خداوند منان سلامتی وطول عمر را برای شما وسایر رزمندگان وبسیجیان واقعی خواهان وخواستارم .

  16. سلام پرویز عزیز،دوست قدیمی وهمرزم روزهایی که نه فراموش میشود ونه تکرار ، عملیات فتح المبین ،بیت المقدس ،والفجر مقدماتی و . . . به وجود و حضور شما آزادگان سرافراز افتخار میکنیم شما اسطوره های ایثار و فداکاری این مردم شریف و مقاوم هستید. شما از جمله رزمندگان و آزادگان گمنام کوهدشت هستید. دوست داشتنی هستید و صمیمی. یاد اخوی گرامیتان وهمکلاسی عزیزم فرامرز رضایی هم به خیر. مانا باشید

  17. درود خدا برشما برادر ازاده پرویز رضایی عزیز وسلام خدا بر ازادگان ورزمندگان سرافراز سراسر ایران اسلامی
    هفته بسیج بربسیجیان مبارک

  18. حماسه آفرینی آزادگان در جبهه ها طی هشت سال جنگ تحمیلی و صبر و استقامت ایشان در دوران اسارت سند افتخار آیندگان است.

  19. سلام بر آزادگان سرافراز خصوصاً دوست عزیزمان آقای رضایی
    تاریخ هیچگاه رشادت ها ، فداکاری ها و ازخودگذشتگی های خالصانه این اسوه های صبر و استقامت را فراموش نخواهد کرد
    نامه ای به آقا پرویز عزیز و پاسخ زیبایش از اردوگاه الانبار عراق تقدیم به شما :
    ********************************
    برادر عزیزمان پرویز (جعفر)
    از راهی دور با قلبی نزدیک و آکنده از محبت و دوستی و صفا نسبت به شما سلامی گرم به حضورت تقدیم می نمائیم که ان شاءالله پذیرا باشی .
    از اینکه پس ازیک سال واندی توفیق پیدا کرده ونامه ای بشما می نویسیم خیلی خوشحالیم ، گرچه می بایست خیلی زودتر ازاین بنویسیم لکن بعلت اینکه در کوهدشت نبودیم و برای ادامه درس به تبریز آمده ایم و آدرس شما را نداشته و نمیدانستیم که به این نحو نامه نوشتن ساده است لذا توفیق پیدا نکردیم .
    البته همیشه به یادتان بوده و شما را دعا کرده ایم و امیدواریم که به زودی بسلامت به آغوش خانواده بزرگ خود برگردید .خداوند به شما صبر جمیل واجرعظیم عنایت فرماید. از اینکه بیش از ۵/۱ سال است که دور از وطن بسر برده و صبر و بردباری می نمائید و از اینکه در جوار امامان عزیزی قرار گرفته اید چون علی (ع) و حسین (ع) و … سلام ما را به آنها برسانید و ما را دعا کنید که ان شاءالله در روز قیامت آنها شفیع ما شوند . برادران همه مشغول درس وکار هستند وسلام می رسانند ، ازاینکه دیر نامه نوشتیم می بخشید و ما را از دعا فراموش نکن.
    ” الصبر من الایمان کالراس من الجسد ” ۶۳/۶/۴ اخویان – قبادی ” خداحافظ شما ”
    پاسخ برادراسیر پرویز رضایی به نامه اخویان و قبادی
    بسمه تعالی
    خدمت برادران عزیزم اخویان – قبادی سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    پس از تقدیم عرض سلام ، سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال خواهان و خواستارم و امیدوارم که در آن سنگر علم و تقوی چهره تابان و درخشنده تان همچنان ثابت قدم و استوار باشید .
    سلام بر شما ، امیدوارم که حالتان خوب باشد و اگر از حال این حقیرتان خواسته باشید الحمدلله سلامت و به دعاگویی شما مشغولم باری نامه شما درتاریخ ۶۳/۸/۲۸ بدست بنده رسید و ازسلامتی شما و پدربزرگوارم مرا خوشحال کرد .
    امیدوارم که درنامه های بعدیتان ما را ازصحبتهای پدرم و نکته های اخلاقی ودعاهای کوتاه ما را بی نصیب مگذارید وان شاءالله تا جائی که در توان دارید ان شاءالله در نامه هایتان بنویسید و برادران مرتضی ولی پور و حسن زاده خدمت شما دعا و سلام گرم فراوان می رسانند و امیدوارم که همگی تان در درس هایتان در آن سنگر علم و تقوی موفق و پیروز باشید .
    سلام ما را به کلیه برادرانی که در آنجا هستند و در آن سنگر مشغول تحصیل هستند برسانید . در خاتمه امیدوارم که پیروز و موفق باشید خدا یار و یاور شما باد. التماس دعا . خداحافظ ان شاءالله که فراموش نکنید از درسهای استاد مطهری ، دستغیب و غیره و از تفاسیر آنها. ۶۳/۸/۲۸ جعفر رضائی

  20. سلام
    با تشکر از آزاده سرافراز آقای پرویز رضایی
    حقتان را بر ما حلال کنید

  21. با عرض سلام
    وتبریک هفته بسیج،ممنونیم خاطره زیبایی بود.
    باز هم منتظریم…ان شاالله.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.