تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

معاون عمرانی استانداری لرستان:پروژه “معشوره” بایستی ادامه پیدا کند

  • کد خبر : 61258
  • 05 آذر 1393 - 14:25

  میرملاس نیوز/سرویس خبر:    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم اجرای طرح مجریان ذیصلاح در این استان تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند. محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر نیمه کاره ماندن طرح های ورزشی لرستان به دلیل کمبود اعتبارات را یکی از […]

 123455766

میرملاس نیوز/سرویس خبر:

 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم اجرای طرح مجریان ذیصلاح در این استان تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنند.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار مهر نیمه کاره ماندن طرح های ورزشی لرستان به دلیل کمبود اعتبارات را یکی از معضلات استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه کل اعتبار ورزش و جوانان کشور محدود بوده که این امر باعث نیمه کاره ماندن بسیاری از پروژه های ورزشی در سراسر کشور شده است.

وی افزود: در دیداری که هفته پیش با معاونت ورزش و جوانان کشور داشتم به نتایجی برای رفع مشکلات حوزه ورزش لرستان رسیدیم و اگر وزیر به راهکارهای مطرح شده لرستان در این زمینه مجوز بدهد پروژه های نیمه تمام ورزشی استان تعیین تکلیف خواهند شد.

اصلانی از پیگیری مجمع نمایندگان لرستان و مسئولین استانی برای عملیاتی شدن سد معشوره کوهدشت خبر داد و گفت: پروژه شروع شده است و بایستی ادامه پیدا کند و استانداری لرستان به همراه مجمع نمایندگان استان بدنبال اجرای این پروژه بوده و بر راه اندازی آن تاکید دارند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان بر اجرای طرح قانونی مجریان ذی صلاح در استان تاکید کرد و بیان داشت: این موضوع یک بحث قانونی است که در بسیاری از استان های دیگری اجرا شده ولی متاسفانه در لرستان هنوز آغاز نشده است.

اصلانی افزود: معاونت عمرانی استانداری لرستان بر اجرای طرح مجریان ذی صلاح اصرار دارد و بایستی این طرح اجرا شود ولی تا کنون کمیته چهار نفره برای اجرای آن به توافق نرسیده اند.

وی از عدم رعایت شاخص های طرح جامع و تفصیلی شهر توسط شهرداران و مجموعه مدیریت شهری گلایه کرد و اظهار داشت: ضعفی که شهرداران و مجموعه مدیریت شهری آن ها دارند این است که خودشان به شاخص های طرح های جامع عمل نمی کنند و به همین دلیل ما از متخلفان در این زمینه به هئیت تخلفات اداری شکایت کرده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در اینباره افزود: یکی از این تخلفات عدم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز است لذا رسانه های استان بایستی با پیگیری های خود مدیران خاطی را زیر سوال برده تا جلوی تخلفات در این زمینه گرفته شود.

اصلانی ادامه داد: معاونت عمرانی استانداری لرستان به شدت مخالف ساخت و سازهای غیر مجاز بوده و با متخلفان بسیار سختگیرانه برخورد خواهد کرد بطوریکه در شهرداری های استان دو بخش نامه مبنی بر قلع و قمع بناهای غیرمجاز و پرداخت جریمه توسط متخلفان تنظیم شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. معاونت محترم استاندار
    لطف کنید با زبان عامیانه برای ایجاد سد گاوشمار سخن نگویید بلکه شما بعنوان منصب دولتی باید با زبان قانون لب به سخن بگشایید…بله من نوعی شهروند هم میگویم سد گاوشما باید ایجاد شود.
    موفق باشید

  2. مافکرکردیم اجرای آن قطعی است ولی طوری مقامات سخن می گوینددرادامه ساخت آن شک وتردیدوجوددارد.

  3. باسلام خدمت دوست های میرملاسی. این طرح باید انجام شود! استان لرستان بخصوص شهرستان کوهدشت فعلا ظرفیتی بیشتر و بالاتر از کشاورزی نداریم و حالا حالاها هم این ظرفیت تغییر نمی کند. این جمله ای که گفتم به زبان خوش بود و خواهش بود، ولی اگر خدایی نکرده بخواهند این طرح حیاطی را متوقف کنند و به نفع استان هایی که ذخیره گاه این رود ها و چشمه هایی که ما سرچشمه آن ها هستیم، کنار بکشند(استان خوزستان)، آن موقع است که با اراده ی قوی مردم کوهدشت و بخش شاهیوند مواجه خواهند شد! و اینجانب هم در صف اول خواهم بود و تا زمانی که حق شهرستان و مردم غزیزمان را نگیریم از پا نخواهیم نشت. قابل توجه آقایان مسئول شهرستان و استانی!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.