- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بسیج پیام آور عزت، شرافت و پیروزی است

[1]

نماینده ولی فقیه در لرستان:
بسیج پیام آور عزت، شرافت و پیروزی است
  نماینده ولی فقیه در لرستان، بسیج را پیام آور عزت، شرافت و پیروزی خواند و گفت: بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی ازشاخه های درخت تنومند بسیج است.

 

میرملاس نیوز”سرویس خبر”به نقل از شبستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز(۵آذر) در اجتماع بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه خرم آباد در سالن تختی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج دستاوردهای گسترده ای برای جامعه اسلامی دارد.

 

وی، پیشرفت های حاصل شده در کشور را نتیجه تفکر بسیجی خواند و افزود: بسیج پیام آور عزت، شرافت و پیروزی است.

 

حجت الاسلام میرعمادی، پیمان با ولایت را از دیگر ویژگی های بارز بسیج خواند و تصریح کرد: ولایت از رهبری آگاه و دشمن شناس راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 

وی، با بیان اینکه بسیج رنگ الهی دارد، ادامه داد: درختی است که ریشه ای از ایمان و اخلاص دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی ازشاخه های درخت تنومند بسیج خواند و بیان کرد: امروز بسیج به خوبی در جبهه فرهنگی می درخشد.

 

وی، با بیان اینکه امروز ۳۵ سال از عمر با برکت تشکیل بسیج می گذرد، خاطرنشان کرد: بسیج رنگ عوض نمی کند و با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود در راه خود ثابت قدم پیروزی را دنبال می کند.

 

حجت الاسلام میرعمادی، در ادامه با اشاره به دستاوردهای بسیج، رشد کشور در عرصه علمی را ثمره تفکر بسیجی خواند و  گفت: فناوری هسته ای از ثمرات ارزشمند بسیج استکه با تفکر بسیجی شکل گرفت.

 

وی، با اشاره به اینکه جهاد در جبهه فرهنگی کم تر از جهاد در جبهه جنگ نیست، تصریح کرد: امروز مجاهدت بسیج در جبهه فرهنگی دسیسه های دشمن را خنثی می کند.

 

دفاع از اسلام ناب مهم ترین رویکرد بسیج است

حجت الاسلام میرعمادی، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند، بسیج مقاوم تر، باشکوه تر و استوار تر از گذشته در برابر توطئه های آنان ایستادگی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، دفاع از اسلام ناب و دستاوردهای حاصل از خون شهدا را از رویکردهای  اصلی بسیج خواند، و عنوان کرد: ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از دستاوردهای انقلاب وظیفه همه ماست.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه درخت تنومند بسیج برگ های فراوانی دارد، تصریح کرد: مجاهدت در راه خدا از برگ های درخت بسیج است.

 

وی، عدالت را از جمله برگ های درخت بسیج خواند و ابراز کرد: نیروی بسیج در سایه عدالت و مجاهدت در راه خدا ثمرات ارزشمندی برای ملت ایران اسلامی داشته است.

 

شعار بسیج جهانی شده است

نماینده ولی فقیه در لرستان مبارزه با ظلم و ستم را شعار بسیج خواند و  تاکید کرد: امروز  شعار بسیج  جهانی شده است.

 

حجت الاسلام میرعمادی، گفت: امروز مبارزه با ظلم و ستم و  استکبار خواسته  مردم دنیا شده است.

 

خوی استکباری امریکا عامل عدم توافق مذاکرات هسته ای است

وی، در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، ایران و گروه ۱+۵ ، بیان کرد: امروز چهره دروغین آمریکا در این مذاکرات برای مردم دنیا نمایان شد.

 

حجت الاسلام میرعمادی، علت اصلی عدم توافق هسته ای را زیاده خواهی آمریکا خواند و خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که سیطره خود را بر دنیا جهانی کند اما تمام مردم دنیا از آمریکا بیزار هستند.

 

وی، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با فرهنگ بسیجی، هرگز در مذاکرات تن به ذلت نمی دهند و با روحیه بسیجی از حقوق ملت دفاع می کنند.