تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

بسیج در مبارزه با گروه‌های تروریستی خوش درخشیده است

  • کد خبر : 61327
  • 05 آذر 1393 - 23:55

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت: بسیج در مبارزه با گروه‌های تروریستی خوش درخشیده است فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: بسیج در مبارزه با گروه‌های تروریستی خوش درخشیده است.     به گزارش میرملاس نیوز”سرویس خبر” به نقل از فارس، عباس آدینه‌وند عصر امروز در جمع بسیجیان در کوهدشت گفت: وجود بسیج یکی از برکات هویت ملی […]

IMG_0050

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت:

بسیج در مبارزه با گروه‌های تروریستی خوش درخشیده است

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: بسیج در مبارزه با گروه‌های تروریستی خوش درخشیده است.

 
 

به گزارش میرملاس نیوز”سرویس خبر” به نقل از فارس، عباس آدینه‌وند عصر امروز در جمع بسیجیان در کوهدشت گفت: وجود بسیج یکی از برکات هویت ملی ما است و باید به آن افتخار کنیم.

وی ادامه داد: بسیج چشم امید مسلمانان و ایران، نگهبان، خنثی کننده امواج تردید و تفرقه و به معنای دریای مواج پاکیزگی است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت، بسیج را پدیده‌ای بی‌انتها و ابهامی وصف ناشدنی عنوان کرد و افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند، بسیج تنها ارتش شکست‌ناپذیر جهان است.

این مسئول بیان کرد: بسیج و حضور بسیجی برای باز کردن گره‌های بزرگ و قدم‌های استوار و کارساز است، زیرا تفکر بسیجی ارتقا دهنده ایران و جهان است و بنا بر بیان مقام معظم رهبری انقلاب بسیج امن‌ترین نقطه نظام است.

آدینه‌وند یادآور شد: بسیج در مبارزه با گروه‌های تروریستی خوش درخشیده است، زیرا بسیجیان سرنوشت ایران بلکه فراتر از ایران را تغییر داده است.

وی یادآور شد: بسیجی کسی است که مال و جان خود را می‌دهد در هنگام سازندگی به میدان عمل می‎آید، تا برای آسایش و رفاه دیگران تلاش کند. 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در پایان اضافه کرد: خدا را به خاطر آمادگی تمام قد امروز بسیجیان در کشور شاکریم و از خداوند می‌خواهیم در هیچ بره‌ای از زمان ما را از صف بسیجیان جدا نکند.

لازم به ذکر است، در این گردهمایی بسیجیان رزمنده با نمایش حرکات رزمی قدرت و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بسیج دلیر مردی است که خرمی خرمشهر , آزادی آبادان , محبت مهران , دل انگیزی دزفول , شیرینی قصر شیرین , سرور سوسنگرد , بهار بستان , مهر موسیان و خلاصه امنیت و آرامش ایران و دین مرهون شجاعت اوست .
    *هفته بسیج مبارک*

  2. سردار بی ادعا عباس ادینه وند
    نمونه ای از بسیج صادق جامعه کوهدشت
    بسیج یکى از معجزات انقلاب و از کارهاى عظیمى بود که امام بزرگوار ما با آن دید و بصیرت نافذ و تدبیر حکیمانه الهى، این نهال برومند و پرثمر و مبارک را به وجود آورد. بسیج در آن روزى که با فرمان امام بزرگوار در سراسر کشور اسلامى مانند گیاه معطّر و مبارکى شروع به رویش کرد کشور نهایت نیاز را به یک حرکت عمومى و برخاسته از ایمان و اخلاص و صفا داشت. این پاسخ به یک نیاز حقیقى بوده، دست قدرتمند امام بذر بسیج را در سرتاسر این کشور پاشید بدون این که براى تحلیل گران، سیاسیون سابقه دار و حتى انقلابیون قدیمى و مخلص قابل پیش بینى باشد و این بذر مبارک در همه زوایاى کشور روئید و بالید و ثمربخش شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.