تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

زنان نقش غیرقابل انکاری در توسعه لرستان دارند

  • کد خبر : 61336
  • 06 آذر 1393 - 9:19

  مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: زنان نقش غیرقابل انکاری در توسعه این استان دارند. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، لیلا سلاحورزی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: دفتر امور بانوان استانداری برای توانمندسازی بانوان و بالا بردن سطح آگاهی و حضور بهتر آنها در جامعه فعالیت‌های بسیار خوبی طی […]

13930815000230_PhotoA

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: زنان نقش غیرقابل انکاری در توسعه این استان دارند.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، لیلا سلاحورزی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: دفتر امور بانوان استانداری برای توانمندسازی بانوان و بالا بردن سطح آگاهی و حضور بهتر آنها در جامعه فعالیت‌های بسیار خوبی طی هشت ماه گذشته انجام داده که از جمله آنها دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است.

سلاحورزی عنوان داشت: امور بانوان لرستان همایش‌های زیادی در سطح استان برگزار کرده که برگزاری همایش دختران افلاکی و تجلیل از دو بانوی لرستانی که از نفرات برتر کنکور بوده‌اند از جمله آنهاست، علاوه بر آن در این مدت از مراکز درمانی بانوان و مراکز زندان‌های بانوان و مددجویان و مراکز میراث فرهنگی و مراکز مشاوره قبل و بعد از طلاق بازدید شده است.

وی افزود: بانوان نقش غیرقابل انکاری در پیشرفت و توسعه استان دارند و به همین منظور برگزاری همایش ملی توانمندسازی زنان روستایی و عشایر در بهار سال آینده انجام می‌شود تا شاهد حضور پربارتر این بانوان در جامعه باشیم و از ظرفیت آنها برای توسعه استان استفاده کنیم.

سلاحورزی تهیه پودمان‌های آموزشی برای بانوان شاغل را مهم دانست و تهیه آن را از برنامه‌های پر اهمیت امور بانوان استانداری برشمرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مثلا چه نقشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.