تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نوسازی مدارس لرستان رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داد

  • کد خبر : 61352
  • 06 آذر 1393 - 14:37

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، از کسب رتبه یک کشوری نوسازی مدارس این استان در حوزه های مختلف خبرداد. به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، حسین اسدی پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، اظهار کرد: نوسازی مدارس لرستان رتبه یک کشوری را در حوزه های مختلف کسب کرده است. […]

IMG12370170

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، از کسب رتبه یک کشوری نوسازی مدارس این استان در حوزه های مختلف خبرداد.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، حسین اسدی پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، اظهار کرد: نوسازی مدارس لرستان رتبه یک کشوری را در حوزه های مختلف کسب کرده است.

 وی، افزود: طبق بررسی های به عمل آمده در حوزه ساماندهی و هماهنگی، استانهای مختلف به هفت درجه تقسیم شدند که استان لرستان در این زمینه رتبه یک کشوری را کسب کرده است.

اسدی پور، در خصوص برگزاری نمایشگاه های استانها، گفت: استانهای کشور به ۱۲ رتبه تقسیم شده است که لرستان در بین سایر استان ها رتبه نخست را کسب کرده است.

وی، تصریح کرد: لرستان در بحث شاخص عملکرد استانها در تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور به ۱۳ رتبه تقسیم شده است که دو استان لرستان و فارس در بین سایر استانهای کشور رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادند.

اسدی پور، بیان کرد: در بحث سامانه های پرداخت دو شاخص وجود دارد که در نهایت به بحث اطلاع رسانی مرتبط شد و کشور به ۱۰ رتبه تقسیم شده است که لرستان در این خصوص نیز رتبه نخست را کسب کرده است.

وی، افزود: در حوزه تبلیغات نیز در میان شش رتبه کشوری لرستان رتبه یک کشور را به خود اختصاص داد ه است.
  این مقام مسئول، در پایان خاطرنشان کرد: لرستان همچنین در خصوص جذب مشارکت های مردمی از هفت رتبه درجه بندی شده کشوری رتبه نخست را کسب کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. باسلام
    دوست عزیز جناب مهندس اسدی پور تبریک و خدا قوت

  2. جناب آقای اسدی پور این همه رتبه یک رو چگونه کسب کردید ما که هرچه به نمایندگی نوسازی در شهرستان کوهدشت مراجعه می کنیم هنوز خیری ندیدیم و همیشه با جمله معروف این سالها که (اعتبار نیست) روبرو میشیم حالا معیارشون برای این رتبه بندی چی بوده الله اعلم

  3. با سلام و خسته نباشی خدمت مهندس اسدی پور

    با عنایت به سخنان جناب آقای ع آزادبخت بنده در سال ۱۳۸۵در مدرسه راهنمایی رماوند از توابع بخش رومشکان(ببخشید شهرستان البته به نظر ما هنوز تا شهرستان شدن فاصله هاست)مشغول تدریس بودم که یک اکیپ از نوسازی مدارس(که اهل نور آباد بودند)در همان سال اقدام به ساخت یک باب مدرسه ۳ کلاسه پیش ساخته از نوع سقف کاذب احداث نمودند اما هیچگاه این مدرسه آوای بابا آب داد رو در خود احساس نکرد.چند بار مکاتبه کردیم هیچ ترتیب لثری ندادند که ندادند.ناگفته نماند در همان سالی که پیگیر این مسئله بودیم نوسازی مدارس عنوان می کردند که چنین مدرسه ای ما احداث نکرده ایم که بیاییم افتتاحش کنیم.
    حال اندر عجبم نمی دانم روی چه اصولی نوسازی مدارس استان لرستان رتبه ۱ کشوری را کسب نموده است ؟
    تمامی تصاویر از پی ساختمان تا مرحله تکمیل شدن مدرسه مذکور در صورت نیاز برای سایت میرملاس ارسال خواهم کرد.

  4. لرستان همیشه ۱ بیکاری هم یک یکه اما چه دردی رو دوا کردی کارگران مدارس ات همه هم که ترک و …هستند این نشد یک ۱ one

  5. بابا این میزرو ول کن شما فکرکنم که مدیربه دنیااومدی !!!هیچ جای دنیااینجورنیست که یک مدیری توی تمام دولتها باش. راه روبرا روشن فکرها بازکنید. فکرنکنم آقای آزادبخت حرفهمون روبزار

  6. درزمینه تخریب وبازسازی مدارس تخریبی در کشور رتبه سی ام کشور راداریم به سالنامه آماری سال ۹۳/۹۲ مراجعه کنید واقعا برای این همه آمار… متاسفیم

  7. جناب اقای اسدی باسلام :مادرهنرستان شهیدچمران کوهدشت بیش از۴سال است که باشما مکاتبه می کنیم تماس میگیریم،که کارگاه های این هنرستان درفصل زمستان غیرقابل تحمل هستند چون هنوزهیچ وسیله گرمایشی ندارندغیرازیک بخاری نفتی درپیت که انهم جوابگوی فضا نیست.لوله گازتادرب کارگاه امده اما…..ساختمان اموزشی گرمایش مرکزی دارد ولی کارگاه ها…..وسایل کارگاهی به کلی قدیمی هستندوهیچگونه سنخیتی بات سرفصل دروس ندارند.حالا این امارشما؟!!!!!!!

  8. نوسازی انگار ارثیه پدر اسدی پور هست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.