- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نوسازی مدارس لرستان رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داد

IMG12370170

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، از کسب رتبه یک کشوری نوسازی مدارس این استان در حوزه های مختلف خبرداد.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، حسین اسدی پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، اظهار کرد: نوسازی مدارس لرستان رتبه یک کشوری را در حوزه های مختلف کسب کرده است.

 وی، افزود: طبق بررسی های به عمل آمده در حوزه ساماندهی و هماهنگی، استانهای مختلف به هفت درجه تقسیم شدند که استان لرستان در این زمینه رتبه یک کشوری را کسب کرده است.

اسدی پور، در خصوص برگزاری نمایشگاه های استانها، گفت: استانهای کشور به ۱۲ رتبه تقسیم شده است که لرستان در بین سایر استان ها رتبه نخست را کسب کرده است.

وی، تصریح کرد: لرستان در بحث شاخص عملکرد استانها در تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور به ۱۳ رتبه تقسیم شده است که دو استان لرستان و فارس در بین سایر استانهای کشور رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادند.

اسدی پور، بیان کرد: در بحث سامانه های پرداخت دو شاخص وجود دارد که در نهایت به بحث اطلاع رسانی مرتبط شد و کشور به ۱۰ رتبه تقسیم شده است که لرستان در این خصوص نیز رتبه نخست را کسب کرده است.

وی، افزود: در حوزه تبلیغات نیز در میان شش رتبه کشوری لرستان رتبه یک کشور را به خود اختصاص داد ه است.
  این مقام مسئول، در پایان خاطرنشان کرد: لرستان همچنین در خصوص جذب مشارکت های مردمی از هفت رتبه درجه بندی شده کشوری رتبه نخست را کسب کرده است.