تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

شهید صارمی چهره ای شناخته شده در دنیا و الگویی بی بدیل برای خبرنگاران است

  • کد خبر : 61362
  • 06 آذر 1393 - 18:01

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری؛ هوشنگ بازوند در دیدار با خانواده شهید صارمی افزود: شهید صارمی، شهیدی فرا ملی است که آوازه رشادت و شهادت مظلومانه وی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است. وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار نه تنها برای نسل کنونی بلکه مایه افتخار ایران اسلامی در همه […]

139309011601501774133933

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری؛ هوشنگ بازوند در دیدار با خانواده شهید صارمی افزود: شهید صارمی، شهیدی فرا ملی است که آوازه رشادت و شهادت مظلومانه وی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار نه تنها برای نسل کنونی بلکه مایه افتخار ایران اسلامی در همه عصرها و نسل‎ها است.

به گفته وی رشادت شهید محمود صارمی در انتشار اخبار جنایات تروریست‎ها در افغانستان و حمایت از مظلوم، نام این شهید بزرگوار را برای همیشه تاریخ در اذهان همگان جاودانه کرده است.

بازوندافزود: خانواده شهید صارمی فرزندی را تربیت کرده‎اند که در راه اعتلای اهداف متعالی اسلام و دفاع از مظلوم تا آخرین قطره خون ایستادگی کرده و سرانجام در خط سرخ شهادت جان در طبق اخلاص نهاد.

وی شهدا را صاحبان اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: باید فرهنگ و باورهای اصیل و ناب این دلیرمردان آزاده به نسل جدید منتقل شده و این فرهنگ غنی و برگرفته از اسلام ناب محمدی سینه به سینه تدوام یافته و متجلی شود.

استاندار لرستان یادآور شد: شهید محمود صارمی چهره ای شناخته شده در دنیا و الگویی بی بدیل برای خبرنگارانی است که گام در این عرصه حساس نهاده و همواره دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

وی عنوان کرد: نامگذاری ۱۷ مرداد ماه و سالروز شهادت آن مجاهد خط سرخ شهادت به عنوان روز خبرنگار علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره این فرزند انقلاب، به جایگاه فعالان عرصه خبر در جامعه ارزشی مضاعف بخشیده است.

وی تاکید کرد: وظیفه شناسی، دقت و حساست در انجام بهینه وظایف حرفه خبرنگاری از یک سو و عداوت با جانیانی که اقدام به کشتار مظلومان و بیگناهان می کردند از سوی دیگر، شهید محمود صارمی را برای همیشه تاریخ در ذهن و قلب همه انسان‎های آزاده جهان جاودانه کرد.

بازوند ادامه داد: لرستان و ایران اسلامی به خود می بالد که فرزندی شجاع و ایثارگر را در خود پرورانده و آن را در راه حریت، انسانیت و دفاع از اسلام و قرآن تقدیم کرده است.

در این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان دستگاه‎های اجرایی شهرستان بروجرد حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.