تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حجت الاسلام میرعمادی:ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌رود

  • کد خبر : 61395
  • 07 آذر 1393 - 15:43

  نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد عدم توافق هسته ای را دخالت سرمایه داران رژیم صهیونیستی و زیادی خواهی آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها و گروه ۵ + ۱ باید بدانند ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نمی رود. به گزارش “میرملاس” به نقل از مهر، حجت الاسلام […]

میرعمادی

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد عدم توافق هسته ای را دخالت سرمایه داران رژیم صهیونیستی و زیادی خواهی آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها و گروه ۵ + ۱ باید بدانند ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نمی رود.

به گزارش “میرملاس” به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر تقوا را مانع کیفر سریع گناهان در دنیا دانست و اظهار داشت: در روایات آمده است هر کسی که تقوا داشته باشد خداوند متعال به کیفر گناهان او تاخیر می اندازد.

وی افزود: ظلم و ستم به مردم و عاق والدین گناهانی هستند که خداوند در دنیا و به سرعت انسان را به خاطر این دو گناه کیفر می دهد.

حضور مقتدرانه و آگاهانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران

خطیب جمعه خرم آباد به مناسبت جمعه هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و بیان داشت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با رشادت، شجاعت، ایثار و فداکاری توانست آنچنان ضربه ای به دشمن وارد کند که تا پایان دفاع مقدس دشمن نتوانست حرکت مهمی انجام دهد.

حجت الاسلام میرعمادی اضافه کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس سربلند و سرافراز بود و بعد از آن هم با حضور مقتدرانه و آگاهانه در دفاع از مرزهای دریایی کشور، جزایر، بنادر و کشتی های جمهوری اسلامی موفق بوده است.

وی همچنین ضمن تبریک هفتم ماه صفر میلاد امام موسی کاظم(ع) به مناسبت شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: مدرس انسانی زاهد و با تقوا و عالمی آگاه و با بصیرت بود که وجودش در مجلس ضرورت داشت و یک وزنه در مجلس محسوب می شد.

نماینده مجلس بایستی فعال و تاثیرگذار باشد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: نماینده مجلس بایستی فعال و تاثیرگذار باشد و در وضع قوانین خوب تلاش کند و نباید آنقدر غیرفعال باشد که حضور یا عدم حضورش در مجلس فرقی نداشته باشد.

حجت الاسلام میرعمادی مجلس را نیازمند نمایندگان قدرتمند، عالم، آگاه و باکفایت دانست و تصریح کرد: مدرس نماینده ای بود که از مال دنیا چیزی نداشت و ساده زیست و ساده پوش بود اما حضورش در مجلس تاثیرگذار بود.

ریشه گروه های تکفیری مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل است

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری در قم اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جریان افراطی و تکفیری بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام به حساب می آیند که به نام اسلام به اسلام ضربه می زنند.

خطیب جمعه خرم آباد ریشه وجود این گروه های افراطی و تکفیری را مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل دانست و عنوان کرد: ظهور این گروه نتیجه توطئه این مثلث شوم بوده که در حال شکستن قدرت مسلمانان و مانع بیداری اسلامی شده اند.

حجت الاسلام میرعمادی برگزاری کنگره های ضد گروه های افراطی و تکفیری را برای بیداری مسلمانان امری ضروری دانست و بیان داشت: علمای اسلام چه شیعه و چه سنی وظیفه دارند با تشکیل نهضت های علمی و روشنگری مردم را بیدار و نقش این مثلث شوم را در ایجاد اختلاف بین مسلمانان بیان کنند.

وی اضافه کرد: اگر این آگاهی به مسلمانان داده نشود بلای گروه های افراطی و تکفیری دامن گیر تمام جهان اسلام خواهد شد لذا بایستی اتحاد شیعه و سنی و اتحاد علمای اسلام علیه گروه های تکفیری حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از حمایت کشورهای مرتجع عرب از گروه های تکفیری سخن گفت و افزود: عربستان و رژیم آل خلیفه از داعش حمایت می کنند بطوریکه رژیم آل خلیفه طی هفته گذشته به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم خطیب جمعه بحرین حمله کرد زیرا این عالم جلوی ظلم و افراطی گری ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: رژیم آل خلیفه از یک طرف در صدد است که نماز جمعه بحرین را تعطیل کند و از طرف دیگر پول نفت را برای داعش می فرستند، از یک سو جلوی خطیب جمعه بحرین می ایستد و از سوی دیگر بلندگوی تبلیغاتی گروه تکفیری می شود.

وی بر محکوم کردن جنایات صورت گرفته در منطقه توسط علمای اسلام تاکید کرد و گفت: علمای اسلام بایستی روشنگری کرده تا این جریان هایی که مایه ننگ جهان اسلام هستند از دامن اسلام پاکسازی شوند.

سخنان مقام معظم رهبری منشور تداوم حرکت عظیم بسیج در آینده

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل با درایت و دوراندیشی خود مکتب و تفکر بسیجی را در ایران پایه گذاری کرد و با این کار توانست انقلاب اسلامی را به نتیجه برساند.

حجت الاسلام میرعمادی بسیج را ضامن حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: بسیج نهاد پربرکتی است که همه توطئه ها را خنثی می کند و عامل پیشرفت، امنیت، سلامت و کرامت ملت ایران است و به همین جهت همه مردم ایران افتخار می کنند که بسیجی هستند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دیروز ایشان با اعضای مجمع عالی بسیج مستضعفان اشاره کرد و یادآور شد: سخنان دیروز مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان منشور تداوم حرکت عظیم بسیج در آینده خواهد بود.

خطیب جمعه خرم آباد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتوانه فکری، علمی و اندیشه ای بسیج را احساس مسئولیت و بصیرت دانستند و فرمودند که ایران اسلامی با داشتن نیروی مخلص، فداکار و بی ادعا همچون

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61395
  • ارسال توسط :
  • 462 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حجت الاسلام میرعمادی:ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌رود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.