تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

دو هزار واحد بهره برداری شده مسکن مهر لرستان فاقد آسانسور است

  • کد خبر : 61511
  • 09 آذر 1393 - 9:23

  استاندار لرستان گفت: دو هزار واحد مسکن مهر که در شهرهای مختلف بهره برداری شده فاقد آسانسور است که اداره کل راه و شهرسازی وتعاون کار ورفاه اجتماعی باید هرچه سریعتر نسبت به نصب آسانسور در این واحدها اقدام کنند. به گزارش “میرملاس” به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند در جلسه شرای مسکن استان […]

مسکن مهر

 

استاندار لرستان گفت: دو هزار واحد مسکن مهر که در شهرهای مختلف بهره برداری شده فاقد آسانسور است که اداره کل راه و شهرسازی وتعاون کار ورفاه اجتماعی باید هرچه سریعتر نسبت به نصب آسانسور در این واحدها اقدام کنند.

به گزارش “میرملاس” به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند در جلسه شرای مسکن استان با انتقاد از عدم جانمایی و یا نصب آسانسور در این واحدها گفت: این در حالی است که برخی از این واحدها در ساختمانهایی با بیش از چهار طبقه احداث شده است.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی موظف است نسبت به احداث و راه اندازی آسانسور ۶۰۰ واحد تا پایان سال جاری اقدام کند.

وی ادامه داد: هیچ توجیهی در این خصوص قابل قبول نیست و باید کمیته ای تخصصی برای تصمیم گیری در خصوص یکهزار و ۴۰۰ واحد مابقی نیز تشکیل و نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

وی اظهار داشت: طرح های مسکن مهر لرستان بسیار کند بوده اند و باید برای جبران این روند یک اقدام اساسی انجام شود چراکه هم اکنون پرونده مسکن مهر در بسیاری از استانها بسته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع بیش از پنج واحد خودمالک در دست احداث، باید سه هزار واحد تا پایان امسال و مابقی واحدها نیز تا پایان سه ماهه ۹۴ تکمیل شود.

بازوند افزود: باید برنامه ریزی دقیق واصولی صورت گیرد تا از ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد دولتی نیز ، چهار هزار و ۴۰۰ واحد تا پایان امسال تکمیل شده و اماده سازی فاز دوم خرم آباد نیز تا پایان اردیبهشت سال آینده صورت گیرد.

از مجموع ۴۵ هزار و ۱۴۹ واحد سهمیه مسکن مهر لرستان، ۲۶ هزار و ۷۵۱ واحد شامل ۲۰ هزار و ۷۳۱ واحد خودمالک و شش هزار و ۲۰ واحد دولتی تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا پدرت را بیامرزه مسکن مهر کجاست مگر همه تعطیل نیستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.