تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

رفت و آمد به استانداری راحت‌تر شده و درها را به روی مردم باز کرده‌ایم

  • کد خبر : 61544
  • 09 آذر 1393 - 16:46

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان حضور استثنایی مدیریت ارشد لرستان و نسخه‌های اثرگذار وی را راه نجات استان دانست.    سید سعید شاهرخی عنوان می‌کند: سرمایه‌گذاری، تولید شغل و ایجاد فرصت‌های جدید کاری بسیار سنگین است که احتیاج به ایجاد زیرساخت و نگاه عمیق به مسائل دارد و مهندس بازوند تمام خطرات این راه را […]

IMG18401297
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان حضور استثنایی مدیریت ارشد لرستان و نسخه‌های اثرگذار وی را راه نجات استان دانست.

 

 سید سعید شاهرخی عنوان می‌کند: سرمایه‌گذاری، تولید شغل و ایجاد فرصت‌های جدید کاری بسیار سنگین است که احتیاج به ایجاد زیرساخت و نگاه عمیق به مسائل دارد و مهندس بازوند تمام خطرات این راه را پذیرفته ‌است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان رغبت نشان می‌دهند، می افزاید: این امر تنها با تلاش‌های جدی و پی‌گیری‌های مستمر استاندار لرستان به وقوع پیوسته است و مهندس بازوند راه را برای سرمایه‌گذاری بدون دغدغه در استان هموار کرده‌اند.

 

شاهرخی با تاکید بر این که استاندار لرستان فرصت‌سوزی‌ها را به فرصت‌سازی تبدیل کرده است، ادامه داد: مهار بیکاری و ایجاد اشتغال با فعال کردن واحدهای تولیدی استان از جمله اولویت‌های مهندس بازوند است که ایشان بر اساس مشی اعتدال و تدبیر به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و جذب سرمایه‌گذار برای تحقق این مهم هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان این که امید مایه حرکت جامعه است، می‌گوید: تقویت نشاط و امید یکی از اهداف اصلی ما است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

 

وی برگزاری نشست با فعالان فرهنگی‌اجتماعی استان را گامی مهم در جهت تحقق این هدف برشمرد و افزود: بالا بردن شاخص‌های کیفیت در جامعه برای تقویت روحیه نشاط و امید مردم بسیار ضروری است و سیاست دولت بر این است که حضور مردم را پر رنگ‌تر کند.

 

شاهرخی توضیح داد: بر این اساس واگذاری امور در همه بخش‌ها به مردم و صدور مجوز برای انجمن‌های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و هر آنچه قابل واگذاری است، اختیار آن‌ها را به سمن‌ها می‌دهیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان تصریح کرد: جلسات مختلفی با احزاب رسمی شناسنامه‌دار، تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های مختلف داشته‌ایم و داریم و متشکل کردن نهادهای مدنی و میدان دادن به آنها را مد نظر قرار می‌دهیم.

 

شاهرخی با اشاره به این که رفت و آمد در استانداری نسبت به سال‌های قبل بسیار راحت‌تر شده و درها را به روی مردم کاملاً باز کرده‌ایم، تصریح کرد: آمار خوبی از فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و احزاب رسمی شناسنامه‌دار داریم که فعالیت سالم دارند و این اعتمادسازی باید تقویت شود تا شاهد حضور پررنگ تر مردم باشیم.

 

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر این که باید نقاط مثبت و با ارزش را جلوه دهیم و دید خوبی برای استان ایجاد کنیم، بیان می‌کند: فرهنگ پردازش نقاط مثبت در استان را پرورش دهیم و از بیان بیش از اندازه نقاط منفی پرهیز کنیم و به اندازه و بجا به آن‌ها بپردازیم.

 

وی با اشاره به این که در شورای اطلاع‌رسانی ساماندهی جرائم را در دستور کار قرار داده‌ایم، می‌افزاید: رسانه‌ها در این بین بسیار اثرگذار هستند و حضور مثبت آن‌ها می‌تواند این فرهنگ را نهادینه کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در پایان تاکید می‌کند: جلوگیری از بزرگ‌نمایی حواشی و در مقابل پرداختن به متن یعنی بسترسازی برای ایجاد شغل و سرمایه‌گذاری برای توسعه لرستان بسیار جدی و ضروری است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. برنامه های جناب استانداروجنابعالی برای توسعه متوازن وهمه جانبه استان بایدبا همراهی نخبگان وتلاش درجهت اقناع افکارعمومی صورت بگیرد,توجه به خواسته های بحق مردم مبنی حاکمیت تفکراعتدال وتغییرمدیران هنوز مغفول مانده وهمین امرباعث گسترش روزافزون نارضایتی کنشگران سیاسی وگروههای مرجع حامی دولت شده ,وباکمال تاسف گویا مدیریت ارشد ونماینده عالی دولت هیچگونه پاسخی به این درخواستهای برامده از تعهد دولت وشعاراساسی رییس جمهور محترم نداده که یاس وسرخوردگی ناشی ازاین بی توجهی درهیچ دولتی دیده نشده لذا شایسته است مماشات وترس از مخالفین کنارگذاشته ونسبت به بکارگیری مدیران حامی دولت در ادارات کل تامین اجتماعی نوسازی مدارس وبهزیستی و,,,,,,

  2. سلام خسته نباشید. برادر پرتلاش جناب آقای شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان. مامردم روستا های بازوند اصل ورنگین بان از شهرستان رومشکان . باتوجه به فصل سرما و جمع آوری کوپن نفت حال منتظر کنتور گاز می باشیم . امید برای رضای خدا اقدام لازم بعمل آورید . باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.