- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رفت و آمد به استانداری راحت‌تر شده و درها را به روی مردم باز کرده‌ایم

IMG18401297 [1]
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان حضور استثنایی مدیریت ارشد لرستان و نسخه‌های اثرگذار وی را راه نجات استان دانست.

 

 سید سعید شاهرخی عنوان می‌کند: سرمایه‌گذاری، تولید شغل و ایجاد فرصت‌های جدید کاری بسیار سنگین است که احتیاج به ایجاد زیرساخت و نگاه عمیق به مسائل دارد و مهندس بازوند تمام خطرات این راه را پذیرفته ‌است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان رغبت نشان می‌دهند، می افزاید: این امر تنها با تلاش‌های جدی و پی‌گیری‌های مستمر استاندار لرستان به وقوع پیوسته است و مهندس بازوند راه را برای سرمایه‌گذاری بدون دغدغه در استان هموار کرده‌اند.

 

شاهرخی با تاکید بر این که استاندار لرستان فرصت‌سوزی‌ها را به فرصت‌سازی تبدیل کرده است، ادامه داد: مهار بیکاری و ایجاد اشتغال با فعال کردن واحدهای تولیدی استان از جمله اولویت‌های مهندس بازوند است که ایشان بر اساس مشی اعتدال و تدبیر به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و جذب سرمایه‌گذار برای تحقق این مهم هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان این که امید مایه حرکت جامعه است، می‌گوید: تقویت نشاط و امید یکی از اهداف اصلی ما است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

 

وی برگزاری نشست با فعالان فرهنگی‌اجتماعی استان را گامی مهم در جهت تحقق این هدف برشمرد و افزود: بالا بردن شاخص‌های کیفیت در جامعه برای تقویت روحیه نشاط و امید مردم بسیار ضروری است و سیاست دولت بر این است که حضور مردم را پر رنگ‌تر کند.

 

شاهرخی توضیح داد: بر این اساس واگذاری امور در همه بخش‌ها به مردم و صدور مجوز برای انجمن‌های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و هر آنچه قابل واگذاری است، اختیار آن‌ها را به سمن‌ها می‌دهیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان [2]تصریح کرد: جلسات مختلفی با احزاب رسمی شناسنامه‌دار، تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های مختلف داشته‌ایم و داریم و متشکل کردن نهادهای مدنی و میدان دادن به آنها را مد نظر قرار می‌دهیم.

 

شاهرخی با اشاره به این که رفت و آمد در استانداری نسبت به سال‌های قبل بسیار راحت‌تر شده و درها را به روی مردم کاملاً باز کرده‌ایم، تصریح کرد: آمار خوبی از فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و احزاب رسمی شناسنامه‌دار داریم که فعالیت سالم دارند و این اعتمادسازی باید تقویت شود تا شاهد حضور پررنگ تر مردم باشیم.

 

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر این که باید نقاط مثبت و با ارزش را جلوه دهیم و دید خوبی برای استان ایجاد کنیم، بیان می‌کند: فرهنگ پردازش نقاط مثبت در استان را پرورش دهیم و از بیان بیش از اندازه نقاط منفی پرهیز کنیم و به اندازه و بجا به آن‌ها بپردازیم.

 

وی با اشاره به این که در شورای اطلاع‌رسانی ساماندهی جرائم را در دستور کار قرار داده‌ایم، می‌افزاید: رسانه‌ها در این بین بسیار اثرگذار هستند و حضور مثبت آن‌ها می‌تواند این فرهنگ را نهادینه کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در پایان تاکید می‌کند: جلوگیری از بزرگ‌نمایی حواشی و در مقابل پرداختن به متن یعنی بسترسازی برای ایجاد شغل و سرمایه‌گذاری برای توسعه لرستان بسیار جدی و ضروری است.