تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب لرستان ۱۲ آذرماه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 61549
  • 09 آذر 1393 - 18:21

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان ۱۲ آذرماه با حضور معاون وزیر ارشاد در قالب ۱۸۰ غرفه افتتاح می‌شود. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، حمیدرضا حنان عصر امروز در نشست خبری هشتمین نمایشگاه کتاب استان که در اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار […]

139208011848291041396193

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان ۱۲ آذرماه با حضور معاون وزیر ارشاد در قالب ۱۸۰ غرفه افتتاح می‌شود.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، حمیدرضا حنان عصر امروز در نشست خبری هشتمین نمایشگاه کتاب استان که در اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه در محل نمایشگاه بین الملی خرم‌آباد برگزار می‌شود و در دو نوبت صبح (۱۰ تا ۱۳) و عصر (۱۵ تا ۱۹) کار خود را شروع می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه کتاب استان با حضور معاون وزیر ارشاد افتتاح می‌شود که در آن ۲۵۰ ناشر مطرح کشور در قالب ۱۸۰ غرفه حضور دارند که برای کتاب‌های این نمایشگاه ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته‌شده است به‌طوری‌که ۱۰ درصد تخفیف مربوط به وزارت ارشاد،۱۰ درصد اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و ۱۰ درصد دیگر نیز سهم ناشر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان کرد: نمایشگاه کتاب لرستان برنامه‌های متنوع دیگری نیز دارد که برای برگزاری آن‌ها سه ستاد تشکیل داده شد.

حنان به اولین ستاد اشاره کرد و گفت: ستاد استانی که متشکل از دستگاه‌ها، ادارات و شرکت‌های دولتی است به‌منظور هماهنگی درزمینهٔ امنیت، رفاه و خدمات‌رسانی بازدیدکنندگان تشکیل‌شده است.
وی افزود: دومین ستاد اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی است که مدیران، معاونین و کارشناسان فرهنگی اداره کل و شهرستان‌های تابع هستند که به‌منظور اجرای برنامه‌های نمایشگاه فعالیت داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اظهار داشت: سومین ستاد شهرستانی به‌منظور انجام هماهنگی لازم جهت اعزام بازدیدکنندگان به نمایشگاه تشکیل شد.

حنان عنوان کرد: برای هماهنگی و برگزاری بهتر این نمایشگاه با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیران ادارات مربوطه کمیته‌های تبلیغات و انتشارات، روابط عمومی، افتتاحیه، امور هنری و امور شهرستان‌ها تشکیل شد.

وی به دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه نقد کتاب، سه برنامه نشست فرهنگی و یک سخنرانی علمی با حضور شخصیت برجسته علمی کشور در طول این‌یک هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از حمایت‌های استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه، همه ادارات و نهادهایی که درراه اندازی این نمایشگاه کمک کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.