تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مومن عبدی پور : شهردار کوهدشت بزودی معرفی می‌شود

  • کد خبر : 61577
  • 10 آذر 1393 - 14:35

   به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ عضو شورای اسلامی شهر کوهدشت گفت: با توجه به اینکه سه ماه خدمت سرپرست فعلی به پایان رسیده است، به زودی اعضای شورای شهر شهردار جدید کوهدشت را معرفی می‌کنند. عبدی پور عضوچهار دوره شورای اسلامی شهر کوهدشت است وی ازجمله افراد باتجربه، خوش برخورد و صبور است […]

1gzvdynj150534

 

 به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ عضو شورای اسلامی شهر کوهدشت گفت: با توجه به اینکه سه ماه خدمت سرپرست فعلی به پایان رسیده است، به زودی اعضای شورای شهر شهردار جدید کوهدشت را معرفی می‌کنند.

عبدی پور عضوچهار دوره شورای اسلامی شهر کوهدشت است وی ازجمله افراد باتجربه، خوش برخورد و صبور است که سابقه نمایندگی شورای استان در کل کشور را نیز در کارنامه خود دارد و از مهمترین دلایلی که وی همیشه با گرفتن رای خوب وسالمی نسبت به رقیبان وارد عرصه شورا می شود می توان همین امر یعنی خوش برخوردی و رفتار مودبانه با ارباب رجوع دانست.

این عضو شورای شهر کوهدشت در گفتگو با بلوطستان از کوهدشت در خصوص مشکلات شورای شهر و شهرداری عنوان کرد: وظایف شوراها فقط به حیطه کاری شهرداری ها وانتخاب یک شهردار ختم نمی شود و شورا باید درباره مسائل بهداشی، فرهنگی، آموزشی، ونظیر این موارد در شهر نقش اساسی داشته باشد همچنین نظارت جدی بر ادارات ونهادها.اما متاسفانه در اینجا تمام وقت و فکر و ذکر شورا همیشه ختم به شهرداری می شود.

این مسئول در پاسخ به این سوال که وضعیت شورا را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: این شورا با شوراهای اداوار گذشته فرق دارد. شورای جوانی است، تخصص کافی در این شورا هست، افرادی دارای مدارک بالا هستند ما حتی عضو دکترهم داریم و خیلی از لحاظ حقوقی به شهرداری کمک کرده است. این مجموعه فقط وحدت ندارنیم امیدواریم این هم حل شود. زیرا در صورت حل نشدن مسئله هم کارکنان شهرداری کار خود را به خوبی انجام نمی دهند چونکه اکثریت دنبال تفرقه هستند وسود آنها در این است که اعضای شورا با هم رابطه صمیمی نداشته باشند و هم مردم کاری از ما نمی بینند از این عزیزان جوان وپاک می خواهم با هم تعامل داشته باشند. و باید این را هم بدانیم تا وقتی در مجموعه ای تعامل و همکاری نباشد نمی توان در کاری موفق شد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری از خبرنگار بلوطستان درخصوص جایگاهشان در کمیسیون ها ی شورای شهر کوهدشت عنوان کرد: متاسفانه من با اینکه در این کار پیشکسوت هستم و چهار دوره است عضو شورای این شهر می باشم وحداقل به عنوان یک نیروی که از تجاربم می شود استفاده کرد می توانم موثر باشم اما به دلیل حمایتم از شهردار قبلی مهندس مراد کرمی که شخصیتی استانی وفردی کاردان بود تنها خواسته ام این بود با احترام عزل شود بین ما و اعضای شورای اصطحکاک پیش آمد که متاسفانه دوستان نه در کمیسیون های داخلی و نه کمسیونهای خارجی هیچ جای برای من در نظر نگرفته اند و خود این عزیزان هرکسی سه چهار پست مختلف را دارد و این مهم را اداره می کنند ومن هم آرزروی موفقیت برایشان دارم اما در بعد نظارت و پیگیری من خودم را نوکر مردم می دانم وخدا راشاهد و گواه میگیرم که اگر میبینم گوشه ای از پلی در این شهر کچ شده شبانه حتی گاها به منزل شهردار می روم واز وی خواهش می کنم فلان کار معوق را انجام دهد در خصوص مسائل غیر از شهرداری نیز همیشه با اینکه طبق تقسیم بندی دوستان (اکثریت اعضای شورا ) نباید نظری بدهم اما بر اساس وظیفه همیشه با دیگر نهادها در ارتباط هستم و کارها را در حد توانم انجام میدهم وخود را در پیشگاه خداوند وخون شهیدان این دیار مسئول میدانم.

مومن عبدی پور همچنین خاطر نشان کرد: دلیل اینکه تا کنون نتوانستیم شهردار را در سه ما گذشته انتخاب کنیم ترس از افکار عمومی بوده زیرا همچنان که پیش تر گفتم با رفتن مراد کرمی شهردار پیشین جایگاه شورا در بین افکار عمومی خدشه دار شد و بر این اساس ما دنبال کسی هستیم که بتواند درآمد پایداری برای این شهر به وجود بیاورد و باید فردی کاردان، قوی بیاید وجایگزین وی شود.

این مسئول ادامه داد: هر انسانی تکلیفی دارد الان عملا تکلیف از من ساقط است هرچند من به وظیفه خودم عمل میکنم ولو اینکه بحثی را مطرح کنم و کسی با آن موافق نباشد و بیان این مهم نیز به این جهت است که مردم در جریان باشند زیرا که همیشه به من لطف دارند و من متقابلا خود را خادم مردم می دانم.

وی همچنین ادامه داد به عوان مثال ما در دور سوم شورا با اینکه هم فکر وهم جناح نبودیم اما همیشه بهترین تعامل را داشتیم و احترام وجود داشت بدون حضود همدیگر جلسه ای برگزار نمی شد و در عوض خیلی کارهای مثال زدنی انجام گرفت در آن برهه.

این عضو شورای شهر کوهدشت در پایان گفت به تازگی ودر مدت زمان یک هفته حتما شهردار جدید معرفی خواهد شد وامیدوارم مردم، اعضای شورا و کارکنان شهردار با وی نهایت همکاری را داشته باشند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 37در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۷
  1. عجب مردم بعدازچند دوره متوجه شدند که شما عضو شورایید؟

    • جناب خوشناموند اینکه شما اعضا شورای شهر را نمیشناسید به حساب مردم نگذارید آقای عبدی پور یکی از باتجربه ترین و قدیمیهای شوراست و بدون شک در شورای آینده هم یکی از اعضا خواهد بود وآن به این خاطر که ایشان فردی با ایمان سالم “پاک و باسواد مردمدار” انقلابی واز رزمندگان دفاع مقدس می باشد اینکه جنابعالی امروز متوجه شده ای که آقای عبدی پور عضو شوراست نشان می دهد که مابقی اعضا شورا اصلا در ذهنتان خطور نمی کنند پس لطفا خودتان را به تنهایی مردم جلوه ندهید

  2. خواهیم دید/ /

  3. شهردار باب میل خودتان

  4. باسلام جناب اقای مومن عبدی پوریکی ازمردان شریف وبزرگوارشهرستان کوهدشت است وشکی نیست با امدن ایشان کوهدشت اباد خواهد شد.

  5. با آرزوی موفقیت برای شهردار مردم دار شهرمان. آقای عبدی پور موفق باشید.

  6. سلام
    جناب عبدی پور خود جنابعالی از هر شهرداری لایق تری ،موفق و موید باشید

  7. بدترین دوره شورای شهر کوهدشت خیلی برای خودم متاسفم که به این افراد رای دادم پدرم در امد از بس فاتحه خوانی رفتم برای تبلیغ این افراد خیلی متاسفم برای خودم وشهرم شرمسارم به خدا

  8. روی افراد دوره های قبلی را سفید کردید اعضای محترم شورای حال حاضر باسوادها جوانهای عضو شورا از خودم متنفرم که به شمارای دادم برای اداره شهرم

  9. تونیشه مویینم/تونیشه مویینم/

    • توخودت تومدرسه معطل موندی چه کار مثبتی انجام دادی خط ونشان میکشی اگرتونستی نظم کاری داشته باشی یه ازمایش انجام بدی به قول خودت باند تورا اورده پس ارزش وانسانیت چی

      • سلام”آقای بقول خودت “شهری “قصد بنده از نوشتن این کامنت ،شخص آقای عبدی پور نبوده ،بلکه مقصود بنده شهردار آتی میباشد که از تیرس سیاسی کاری های امثال شما در امان نمی باشدو جنابعالی که دم از ارزش و انسانیت میزنی معلومه که ارزش و انسانیتت از کامنتت میباره. میدونم از کجا داری میسوزی!!!!

  10. اقای شورا کدام کار فرهنگی و اموزشی؟

  11. جایگاه هر شخص و نهادی زمانی لکه دار می شود که به دروغ حیثیت کسی را لکه دار کنی کاری که شورای شهر کرد در شان و جایگاه نمایندگان واقعیمردم در شورای شهر نبود سه ماه است شهرداری بدون برنامه اداره می شود .اعتبارات درخواستی از استان و کشور بر زمین ماند .کوچه و خیابانی اسفالت نشد چون که شهردار در خدمت تک تک اعضائ نبود فقط این را بدانید در محضر خدا باید جوابگو باشید و شهردار خوبی انتخاب کنید

  12. بابا دیگه بسه اینقدر شهردار عوض می کنید مردم خسته شدن .بسه دیگه………..

  13. ایشان بامشکلات این شهر آشنایی کامل دارند.انسان پاک توانمندی است.نیاز به شناسایی مشکلات ندارند.فقط آماده برای رفع مشکلات این شهر ستان هستند.ماهم برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

  14. سلام و درود خدا بر شهید زنده یادگار ۸ سال دفاع مقدس حاج مومن عبدی پور و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان

  15. درود بر این همه بصیرت و ریز بینی

  16. جناب آقای حاج مومن عبدی پور! انتخاب جنابعالی را به سمت شهردار کوهدشت که نشان از لیاقت و شایستگی حضرتعالی می باشد تبریک و تهنیت می گویم و آرزوی موفقیت حضرتعالی را مسئلت می نمایم.

  17. انصافا پاکی و صداقت در این رزمنده و یادگار دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست.از برخی اعضاء محترم شورا که تجربه کافی در مسولیتها ندارند که نمونه آن عزل مهندس کرمی بود تقاضا داریم با سعه صدر و دوری از تمایلات نفسی و شخصی برای رضای خدای تعالی به این مردم خدمت کنند و از حق الناس غافل نشوند. و فقط خداوند است که هرکه را بخواهد عزیز و هر که را بخواهد ذلیل میکند.

  18. والله یعلم انهم لکاذبون.خداخداخدا…………………………..

  19. با سلام،شوراها هنوزم خودتون خسته نشدید با اینکه نمیدونید با خودتونم چی میکنید.
    خداوکیلی کمی ب فکر این شهر ویران شده باشید حق مردم این شهر خیلی بالاتر از کارهای هست که برای خودتان انجام میدهید.
    این شهر شهدای زیادی تقدیم نظام و رهبری کرده است به امید انتخاب یک شهردار قوی همچون مهندس کرمی جز خدمت چیزی برای شهرمان نداشتند
    به امید شهری بهتر

  20. خداوکیلی کدامیک از ماها که معترضیم عوارضات شهردار را پرداخت مکنیم ازخودم تا شماها/ترکیب شورا بهترینه عزل شهردار عوامل متعددی داشت بایدبه عمق ماجرا پی برد ایا از همه لحاظ کرمی را میشناختید جویا شوید عوامل را برسی کنید بعد قضاوت نمایید من مثل شما شهروندم وحقی که برگردنم هست به شهرداری پرداخت نموده ام؟چه انتظاردارم شهرم ازهمه لحاظ پیشرفت کندچند خیابان اسفالت شده رادیدید فکرکردید عالیه به جای این حرفها شورا وشهردار را با پرداخت عوارضات یاری دهیم تا از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم انشاالله

  21. آقای عبدی پور سلام .همه ی دلسوزان این دیار نه فقط در کوهدشت بلکه درسطح کشور باشما همزبان بودندوحتی فریاد زدند که آقای کرمی شهرداری توانمند وکاربلد است اما متاسفانه همکاران شما در شورای شهر متوجه این فریاد نشدند وتنها از سر لجبازی ایشان را استیضاح وعزل کردند .وپس از آنهم اقدام به نشر نامه ای کردند که موجودی حساب تملک شهرداری راصفر ریال نشان میداد غافل از اینکه برگ برنده ی شهردار قبلی را رو کردند(بنده در همان زمان به طور مبسوط به این موضوع پرداختم)…… لذا درشرایط فعلی کسی که برای تجربه و پرستیژ مدیریتی خودش ارزش قائل باشد با طناب پوسیده این دوستان ته چاه نمیرود .وبه قول بزرگی:آنانکه تاریخ نمیدانند محکوم به تکرار تاریخ هستند. راستی آقای عبدیپور !مسئله محرابی، شهردار خرم آباد، درس عبرت خوبیست .مواظب باش!«فاعتبروا یا اولی الابصار»

  22. شهر من صفا ندارد چه کنم!
    یــار بــا وفــا نـدارد چـه کنم!

  23. با عرض سلام و احترام خدمت کلیه دوستان باب وظیفه عرض کنم که آقای عبدی پور از خانوادهای محترم و بزرگ خاندان شهبازی می باشد که نه من بلکه تمام مردم این خانواده مذهبی و با خدا را می شناسند قابل توجه دوستان اگه آقای دنبال پست بود الان کمتر از وزیر یا سردار نبود

  24. اگه آقای عبدی پور دنبال پست بود

  25. با عرض سلام و احترام خدمت کلیه دوستان باب وظیفه عرض کنم که آقای عبدی پور از خانوادهای محترم و بزرگ خاندان شهبازی می باشد که نه من بلکه تمام مردم این خانواده مذهبی و با خدا را می شناسند قابل توجه دوستان اگه آقای عبدی پور دنبال پست بود الان کمتر از وزیر یا سردار نبود

    [پاسخ]

  26. من به بعضی از دوستان شوراگفتم اگه کس بهتری آوردید معلوم است کار خوبی کردیدولی تا الان که کارخوبی ندیدیم خداکنه انسانی درحد آقای کرمی راپیداکنیداین مسئولیتی که توسط مردم برروی دوش شما گذاشته شده درقیامت جوابگویی دارد .

  27. سلام درود بر حاج مومن عبدی پور از دلاوران ۸ سال دفاع مقدس و جانباز ارزشمند
    خداروشکر میکنیم که حاج مومن یکی از اعضای شورا هستن و با وجود ایشان خیالمون راحت هست به امید اینده ای بهتر برای شهرمان

  28. افسوس و صد افسوس برای شهری که در آن مدیر نباشد . شهری که دادرس ندارد و شهری که تغییر چهره بسوی خرابی داده است نه آبادانی شهری که ویران تر شده است . اعضای شورای شهر عملا کار آسفالتی که در حال انجام بود را با عوض کردن غیر منطقی آقای کرمی متوقف کردند که نه تنها خدمتی به شهر نکردند بلکه وجهه اعضاء شورای شهر کنونی را در میان عامه مردم منفور و غیر قابل تحمل نشان دادند چراکه ثابت شد نه تنها با هم تعامل ندارند بلکه ۷ رای مخالفند و به خود هم اجازه نمی دهند که با شجاعت استعفا دهند شهر داری را که خراب کردند خداکند در کارهای دیگر دخالت نکنند . اینهااز شهرداری توقع مال اندوزی دارند نه کمک به آبادانی یا ارائه یک طرح عمرانی . تمام خیابانها و کوچه ها آنچنان ویرانند که چنانچه نگاه دولت به این شهر نیفتد با اندک عوارضی که از مردم میگیرند هیچوقت کوهدشت آباد نخواهد شد . در حال حاضر وضعیت نظافت و آسفالت بصورت اضطراری بایستی انجام شود که طرح ایجاد فضای سبز پایین گدارپهن نیز می تواند کمک بسیاری به البوم شهری کوهدشت بکند که امید است شهردارجدید مد نظر داشته باشد

  29. تراخداخودتون زیادزحمت ندید بازممکنه باشهردارجدیدهم نشه اقای عبدی پورخواهشن اطلاع رسانی بفرماییید دلایل عزل شهردارقبلی روسپاسگذاریم

  30. مهمترین وظیفه شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار اصلح ونظارت برعملکرد شهرداری می باشد حال اگر از عملکرد شهرداری راضی هستید پس شورای منتخب کارشان درسته در غیر اینصورت قضاوت با خودتانه ؟از ماست که بر ماست عزیزان

  31. حاج مومن عبدی پور انسانی است که از نامش هم میشود فهمید مومنی واقعی است
    خداوند عمر با عزت و پربرکت به ایشان عطا فرمایید انشالله جایگاه ابدیشان در باغ فردوس است

  32. آقایان محترمی که منفی دادید بنده رومشگانیم ولی عرق کوهدشتی بودن توخون همه رومشگانیهاست واقعا نزدیک ۵سال که درسپاه درخدمت آقای عبدی پور بودم جزاخلاص پاکی وصداقت چیزبدی ازایشان ندیدم واقعا مومن ما لیاقت هرپستی روداره هرچندازیک جناح هم نیستیم ولی به ایشان اعتقاد وارادت خاصی دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.