کد خبر : 61734
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,057 بازدید

جزئیات افزایش قیمت نان در استان لرستان

    مدیرعامل شرکت غله لرستان جزئیات افزایش قیمت نان در این استان را اعلام کرد. فرشاد بهاروند در مورد افزایش قیمت نان در استان لرستان اظهار داشت: قیمت نان در کل کشور مقداری تغییر کرده که در استان لرستان نیز این اتفاق رخ‌داده است. وی با اشاره به مقدار افزایش قیمت نان در لرستان افزود: […]

139307051533393183725343 

 

مدیرعامل شرکت غله لرستان جزئیات افزایش قیمت نان در این استان را اعلام کرد.

فرشاد بهاروند در مورد افزایش قیمت نان در استان لرستان اظهار داشت: قیمت نان در کل کشور مقداری تغییر کرده که در استان لرستان نیز این اتفاق رخ‌داده است.

وی با اشاره به مقدار افزایش قیمت نان در لرستان افزود: به‌طور تقریبی افزایش قیمت نان‌های مختلف در لرستان حدود ۳۰ درصد بوده است که بعد از دو سال این افزایش قیمت رخ می‌دهد و از سال ۹۱ تاکنون قیمت نان ثابت بوده است.

بهاروند تصریح کرد: در ۳۰ ماه گذشته افزایش قیمت نان نداشتیم و خبازی‌ها هرکدام یک کارگاه هستند و هزینه‌های این کارگاه که سالانه افزایش می‌یابد سبب شد برای جبران این هزینه‌ها قیمت نان افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت غله لرستان با اشاره به میزان افزایش قیمت در هر نمونه نان گفت: افزایش قیمت در نمونه‌های مختلف نان متفاوت بوده و نان سنگگ سنتی از ۴۰۰ تومان به ۵۴۰ تومان، لواش از ۱۲۵ تومان به ۱۶۵ تومان، تافتون معمولی و ساجی از ۲۵۰ تومان به ۳۲۵ تومان و سنگگ ماشینی نیز از ۴۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان افزایش‌یافته است.

بهاروند با اشاره به افزایش قیمت نان بربری از ۳۴۰ به ۴۴۵ تومان عنوان کرد: نان تافتون ۵۰۰ گرمی نیز از ۳۴۰ تومان به ۴۴۵ تومان تغییر کرده است.

وی اظهار داشت: قیمت‌ها تعیین‌شده و نانوایی‌ها نمی‌توانند قیمت را بیش از این مقدار  افزایش دهند.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ق امرایی در گفته :

به جای یارانه اغنیا نان فقرا را قطع کردند….؟؟؟؟؟

[پاسخ]

یاسر جلیل پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ آذر , ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳:

درود بر شما

[پاسخ]

لرستانی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ آذر , ۱۳۹۳ ۱۴:۰۹:

اراک لواش شده 200 سنگگ 650

[پاسخ]

شهروند در گفته :

در یکی از نانوایهای سنگگ دو هزار تومان دادم فقط سه عدد نان تحویلم دادبه خاطر خدا رسیدگی کنید

[پاسخ]

سیروس در گفته :

این که بعضی قیمت ها از 35 درصدم بیشتر میشه؟

[پاسخ]

شیخی در گفته :

کاش ی مقدار صف گرفتن رو یاد بگیریم/
دنیا داره به سمت علم شیرجه میره و ما (کوهدشت)هنوز تو صف نونوایی موندیم/
همون نرده های فلزی برای اینجا خوبه.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

حالا که نان گران شده فکری هم به حال کیفیت آن بکنید با یه زره نظارت

[پاسخ]

فرهنگي!!!! پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۱ آذر , ۱۳۹۳ ۲۱:۲۵:

ذره=زره؟؟؟؟!!!!

[پاسخ]

رستمی در گفته :

540 تومن؟؟؟؟؟؟؟
خب یا پانصدش کنید یا ششصد.تازه صد تومنیشم گیر نمیاد.

[پاسخ]

فرهنگي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۱ آذر , ۱۳۹۳ ۲۲:۱۴:

واقعا” خيلي گران شده نان كوهدشت اگر هزار تومان شود كيفيت همان است اندازه هم همان است!

[پاسخ]

مهندس در گفته :

هردم از این باغ بری می رسد 😉

[پاسخ]

گرانی قیمت ارد دودش توچشم فقرا وخبازان میرود وهیچ کمکی صاحبان کارگاه نمی کند

[پاسخ]

محمد در گفته :

هر جا زوره وره اوره ….. چه باید کرد

[پاسخ]

یک معلم فقیر در گفته :

متأسفانه این دولت فقط شعار می دهد که همه چیز ارزان است وهمه در رفاه بسر می برند .کیفیت نان که هیچ تفاوتی نکرده است الان هم ابتدای سال نیست که بر اساس تورم نان گران شود ابتدای فاز جدید هدفمندی هم نیست .
باور کنید بسیار ی از مردم بابت تهیه نان در مانده وعاجزند چرا فکری به حال اقشار کم درآمد نمی شود بخدا سوگند حقوق بنده با 26 سال تدریس ومدرک فوق لیسانس از 25 ماه تا سربرج یعنی 5روز نمی رسد خدا را شاهد می گیرم که الان هیچ پولی در بساطمان نیست وباید تا پایان ماه قرض ونسیه کنیم حال تکلیف بیچارگان بیکار دیگر با عائله بیشتر چه می شود ؟خدا عالم است .
هر روز حقوق ادارات دیگر اضافه می شود وزمزمه کسر حقوق فرهنگیان را به راه می اندازند تا به همین حقوق زیر فقر قانع باشیم .
800هزار حقوق ماهیانه با یک دانشجوی دانشگاه آزادپزشکی وسه فرزند دانش آموز دیگر با اجاره 300هزار در ماه آیا قابل کنترل وبرنامه ریزی است؟

[پاسخ]

ناصر پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ آذر , ۱۳۹۳ ۰۹:۵۶:

برادر عزيز مگه يادت رفت !
( بچه كمتر … زندگي بهتر )

[پاسخ]

محمدی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۳ ۱۲:۴۱:

جناب معلم فقیر براساس نظام هماهنگ پرداخت حقوق کسی با شرایط شما وبا سابقه 26سال خدمت و مدرک ارشد قطعا بیش از 2میلیون تومان دریافت میکند چگونه شما اینچنین فرافکنی می نمایید؟لطفا کمی انصاف داشته باشید و واقعیات را بیان نمایید،از سایت میرملاس هم می خواهم هر کامنتی را منتشر ننمایید برخی از کامنت ها جهت دار وعاری از واقعیت است.

[پاسخ]

یک معلم پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۳ ۱۵:۵۰:

جناب محمدی حامی دولت من دریافتی خود را می گویم .البته حقوقی که می نویسند با آنچه دریافتی است فرق می کند بابت بسیاری ازنیازها واقساط بیشتر حقوق فرهنگیان کسر می شود وتازه از من پایین تر هم حقوق بگیر خیلی زیادند .باور ندارید دوستان فرهنگی قضاوت کنند وبنویسند

[پاسخ]

نهات پاسخ در تاريخ شنبه ۱۵ آذر , ۱۳۹۳ ۱۹:۲۳:

من 28 سال سابقه دارم حکمم 1720000تومن تايين شده اما 400تومنش رو دولت کسرمى کنه مى مونه 1320000 تومن 900 بابت قسط ميره ميمونه 400 هزار لطفا شماقضاوت بفرماييد

[پاسخ]

بازوند در گفته :

خوبه باز اعلام کردن از رکود خارج شدیم و تورم داره تک رقمی میشه بیکاری داره……..تو رو به قرآن فکر نکنید مردم هیچی حالیشون نیست.خدایا خودت به ما کمک کن

[پاسخ]

احمد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۲ آذر , ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹:

ارد خیلی گران شده درامد نانوایی هم کم میشود خدا به داد این مردم و صاحب نانوایی هابرسد کارگر نانوایی زحمت ترین قشر جامه اند از هیچگونه مزایایی برخوردار نیستند

[پاسخ]

م ي ر و ژ در گفته :

نانوا تنوري هست ولي سنگگ بيرون ميزنه

[پاسخ]

کوهدشتی پ .ن در گفته :

احمدی نژاد می گفت پول نفت رابرسرسفره مردم می آورم که نیاورد حالا آن نان خشک گذشته هم دارد از سفره ها میرود خدایا توخودت شاهدی امان از این وضعیت!!!!!!!

[پاسخ]

شهروند در گفته :

دی نیه گپ نونیش بهریم

[پاسخ]

پارسا در گفته :

بيشتر نانوايهاي کوهدشت با 50 درصد افزايش قيمت نان ميفروشند.بنده امروز از يه نانوايي نان سنگک دونه اي ششصد تومان گرفتم.3 هزار دادم ده تا نون گرفتم.مسولين لطف کنن جلوي اين قانون شکنيها رو بگيرين.اين نانوايي واقع در يکي از کوچه هاي خيابان سيدالشهدا کوهدشت هستش

[پاسخ]

پارسا در گفته :

ببخشيد شش هزار دادم ده تا گرفتم.يه لحظه حواسم پرت شد.اصلاح ميکنم

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۷ آذر , ۱۳۹۳ ۰۸:۱۱:

هر تو قحطی اوردته . 10 تا نون سنگک واسه چی می خوای!؟

[پاسخ]