- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار کوهدشت:۳۱۳میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی کوهدشت اختصاص یافت

img_3602 

۳۱۳میلیارد ریال اعتبار برای ۱۸۰ پروژه عمرانی در شهرستان کوهدشت در سال ۹۳ اختصاص یافت.
محمد کرم محمدی در گفتگو با خبرنگاران،با اشاره به بودجه اختصاص یافته برای پروژه‌های عمرانی کوهدشت اظهار داشت: شهرستان کوهدشت ۱۸۰ پروژه عمرانی دارد که امسال برای اجرایی شدن آن‌ها ۳۱۳ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت که با تخصیص ۴۷ درصد آن، این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۲۵ درصد در حال انجام هستند.

 

وی افزود: در شش ماه امسال اعتبار پروژه‌های شهرستان کوهدشت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش داشته است که در این زمینه تخصیص اعتبار هم نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافت.

فرماندار کوهدشت در رابطه با اولویت اجرای این پروژه‌ها در گفتگو با تسنیم بیان کرد: با توجه به اهمیت تعمیر زیرساخت‌های مرتبط به اشتغال درزمینه کشاورزی، دامداری، صنعت گردشگری، آب‌رسانی و به‌طورکلی پروژه‌های آب‌وخاک در اولویت کار قرارگرفته است.

محمدی در مورد پروژه‌های نیمه تعطیل عنوان کرد: در بخش خصوصی و غیردولتی با استفاده از راهکارهای دولت تدبیر وامید و مصوبات کارگروه اشتغال استان در راستای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی و حمایت پیگیری‌هایی انجام‌شده است.

وی گفت: فعال کردن پتروشیمی و کارخانه گچ کوهدشت در گرو حل سرمایه در گردش و توانمندسازی صنعت گران است و کارخانه گچ این شهرستان نیازمند تغییر فاز تولید است.