تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

وزیر کشور: تغییر مدیریت در چند استان دیگر هم اتفاق می‌افتد/معارفه ی پیریایی رسماً انجام شد

  • کد خبر : 6177
  • 11 تیر 1391 - 15:20

  وزیر کشور اظهار کرد: گردش مدیران، یک تصمیم‌گیری مدیریتی است و به معنای نارضایتی از عملکرد شخص خاصی نیست. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، مصطفی محمدنجار در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید قم که صبح امروز در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام موسی‌پور […]

 

وزیر کشور اظهار کرد: گردش مدیران، یک تصمیم‌گیری مدیریتی است و به معنای نارضایتی از عملکرد شخص خاصی نیست.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، مصطفی محمدنجار در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید قم که صبح امروز در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام موسی‌پور ـ استاندار پیشین قم ـ افزود: ارائه کارنامه موفق در پیشرفت و آبادانی قم بیانگر قدرت و توانایی این روحانی عزیز در مدیریت است.

وی با بیان اینکه “تغییر مدیریت در دولت، ممکن است در چند استان دیگر هم اتفاق افتد”، خاطرنشان کرد: این تغییرات به معنای نارضایتی از شخص خاصی یا مهم و بالا بودن فرد دیگری نیست.

وزیر کشور با بیان اینکه “آقای موسی‌پور به‌عنوان مشاور وزیر کشور منصوب خواهد شد”، افزود: دولت خدمتگزار یک روز تصمیم می‌گیرد که آقای موسی‌پور را به قم بیاورد و همین دولت یک روز دیگر تصمیم می‌گیرد از ایشان در جایگاه دیگری استفاده کند.

نجار در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با بیان اینکه “قم جایگاه ویژه و پایگاه نشر مکتب جعفری در جهان اسلام است”، اظهار کرد: مردم قم در همه عرصه‌ها و زمینه‌های انقلاب پیشتاز و چه در آغاز انقلاب و چه در پیشبرد اهداف آن، زبانزد بوده‌اند. قم محل روحانیت معظم، مراجع بزرگ شیعه و مرکز نشر و گسترش اسلام در جهان است که با آوردن اسم حوزه علمیه و فیضه همه یاد ایثار و شهادت می‌افتند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه عمرانی قم گفت: پروژه‌های مونوریل، طرح حرم تا حرم و انتقال آب از سرشاخه‌های دز، از مهمترین فعالیت‌هایی بوده که در این شهر شاهد بودیم.

وزیر کشور با بیان اینکه “به حول و قوه الهی با آمدن آقای پیریایی به عنوان استاندار جدید قم و همت و تلاش ایشان، امید است که سرعت کار پروژه‌های عمرانی افزایش پیدا کند”، افزود: حضور حرم مطهر حضرت معصومه، جمکران، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، برخورداری از موقعیت جغرافیایی ویژه و وجود منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را از جمله ظرفیت‌های استان قم محسوب می‌شود.

محمدنجار در پایان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال، همه باید با همدلی و فراهم آوردن زمینه‌های لازم، در تحقق شعار رهبری تلاش کنند. در استان قم نیز هر قدر کار شود کم است و جای فعالیت‌های بسیاری وجود دارد و ما بدهکار مردم بزرگ این استان هستیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. انشاءا… موفق باشند و سربلند چرا که افتخاری است برای استان و شهرستان کوهدشت ولی ای کاش این دولت خدمتگزار ایشان را برای استانداری لرستان به کار می گرفتند مگر نه اینکه لرستان تشنه ی این چنین مدیران لایقی است

  2. ما نیز از انتخاب شایسته ایشان بسیار خرسندیم وآرزومندیم که ازتوانایی شان برای توسعه استان لرستان نیزدریغ نورزند.برایشان آرزوی موفقیت می کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.