- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وزیر کشور: تغییر مدیریت در چند استان دیگر هم اتفاق می‌افتد/معارفه ی پیریایی رسماً انجام شد

[1]

 

وزیر کشور اظهار کرد: گردش مدیران، یک تصمیم‌گیری مدیریتی است و به معنای نارضایتی از عملکرد شخص خاصی نیست.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، مصطفی محمدنجار در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید قم که صبح امروز در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام موسی‌پور ـ استاندار پیشین قم ـ افزود: ارائه کارنامه موفق در پیشرفت و آبادانی قم بیانگر قدرت و توانایی این روحانی عزیز در مدیریت است.

وی با بیان اینکه “تغییر مدیریت در دولت، ممکن است در چند استان دیگر هم اتفاق افتد”، خاطرنشان کرد: این تغییرات به معنای نارضایتی از شخص خاصی یا مهم و بالا بودن فرد دیگری نیست.

وزیر کشور با بیان اینکه “آقای موسی‌پور به‌عنوان مشاور وزیر کشور منصوب خواهد شد”، افزود: دولت خدمتگزار یک روز تصمیم می‌گیرد که آقای موسی‌پور را به قم بیاورد و همین دولت یک روز دیگر تصمیم می‌گیرد از ایشان در جایگاه دیگری استفاده کند.

نجار در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با بیان اینکه “قم جایگاه ویژه و پایگاه نشر مکتب جعفری در جهان اسلام است”، اظهار کرد: مردم قم در همه عرصه‌ها و زمینه‌های انقلاب پیشتاز و چه در آغاز انقلاب و چه در پیشبرد اهداف آن، زبانزد بوده‌اند. قم محل روحانیت معظم، مراجع بزرگ شیعه و مرکز نشر و گسترش اسلام در جهان است که با آوردن اسم حوزه علمیه و فیضه همه یاد ایثار و شهادت می‌افتند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه عمرانی قم گفت: پروژه‌های مونوریل، طرح حرم تا حرم و انتقال آب از سرشاخه‌های دز، از مهمترین فعالیت‌هایی بوده که در این شهر شاهد بودیم.

وزیر کشور با بیان اینکه “به حول و قوه الهی با آمدن آقای پیریایی به عنوان استاندار جدید قم و همت و تلاش ایشان، امید است که سرعت کار پروژه‌های عمرانی افزایش پیدا کند”، افزود: حضور حرم مطهر حضرت معصومه، جمکران، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، برخورداری از موقعیت جغرافیایی ویژه و وجود منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را از جمله ظرفیت‌های استان قم محسوب می‌شود.

محمدنجار در پایان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال، همه باید با همدلی و فراهم آوردن زمینه‌های لازم، در تحقق شعار رهبری تلاش کنند. در استان قم نیز هر قدر کار شود کم است و جای فعالیت‌های بسیاری وجود دارد و ما بدهکار مردم بزرگ این استان هستیم.