تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

معاون استاندارلرستان: ایجاد فضای بانشاط سیاسی و اجتماعی در دانشگاهها ضروری است

  • کد خبر : 61776
  • 13 آذر 1393 - 13:23

  معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: ایجاد فضای با نشاط سیاسی و اجتماعی در دانشگاه ها و توجه به رشد علمی و فناوری کشور در کنار توجه به مسائل فرهنگی از ضروریات کار در دانشگاه ها هستند.به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی در نخستین جلسه مشترک بین مسوولان بسیج دانشگاه های […]

سید سعید شاهرخی

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: ایجاد فضای با نشاط سیاسی و اجتماعی در دانشگاه ها و توجه به رشد علمی و فناوری کشور در کنار توجه به مسائل فرهنگی از ضروریات کار در دانشگاه ها هستند.
به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی در نخستین جلسه مشترک بین مسوولان بسیج دانشگاه های استان افزود: یکی از وظایف ما ایجاد فضایی علمی، آرام و آکادمیک برای تحقق اهداف نظام در دانشگاه ها است.

وی اظهار داشت:همچنین باید از بد اخلاقی های سیاسی در دانشگاه ها دوری و با آرامش روحیه نشاط و بالندگی قشر عزیز دانشجو را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه نقد سازنده از توقعاتی است که از دانشجو و دانشگاهیان می رود، تصریح کرد: دانشگاهیان در موقعیتی هستند که با فکر پویا و انرژی اثرگذار می توانند درست تحلیل کنند و ضمن تایید نقاط مثبت در اداره امور کشور، نقدهای سازنده را نیز به صورت مقتضی بیان نمایند.

وی اضافه کرد: نقد سازنده نباید منجر به سیاه نمایی و بدجلوه دادن خدمات نظام شود و باید با هوشمندی این دو را از هم تفکیک کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با عنوان اینکه تقویت برنامه های فرهنگی- دینی را در کارگروه های مربوط به طور جدی پیگیری می کنیم، افزود: ارتباط مستقیم و منظم دانشگاه ها با حوزه های فرهنگی استان بسیار مهم و اثربخش است و موجب جلوگیری از هجوم فرهنگ منحط غرب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه واقعیت بسیج واقعیت بسیار بزرگ و بی همتایی است که گستره فعالیت های آن حد و مرز نمی شناسد، بیان کرد:پاسداری و تحقق ارزش های والا و آرمان های انقلاب هدف اصلی فعالیت های بسیج است و فرمان هوشمندانه تشکیل بسیج از سوی امام راحل (ره) تضمین کننده تحقق آرمان های انقلابی ما بود.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو یادآور شد: ۱۶ آذر روز تجلی روحیه استکبار ستیزی با دین باوری و آزادمردی دانشجویانی است که حضوری جانانه در مقابل دنیای استکبار داشتند.

وی تاکید کرد: تنها به حفظ ارزشها و آرمانهای نظام می اندیشیم که بدون ابهام از سوی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنا شده و رهبر معظم انقلاب آن را دنبال می کنند.

شاهرخی افزود: بسیج مخلصانه و بی ادعا به وظیفه خود که حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است عمل می کند و یکی از ویژگی های تشکل های بسیج در دانشگاه ها این است که هویت واقعی خود را در ناملایمات حفظ کرده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.