تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

روستاهای جنوب پلدختر با کمبود آب مواجه است

  • کد خبر : 61841
  • 14 آذر 1393 - 22:15

  فرماندار پلدختر گفت: مسئولان ارشد استان لرستان جهت رفع مشکل آب روستاهای جنوب پلدختر اقدام کنند. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، قدرت الله ترابی نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان پلدختر دارای مشکلات زیادی است که نیازمند حمایت […]

139309101527025534196573

 

فرماندار پلدختر گفت: مسئولان ارشد استان لرستان جهت رفع مشکل آب روستاهای جنوب پلدختر اقدام کنند.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ، قدرت الله ترابی نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان پلدختر دارای مشکلات زیادی است که نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان استان است.

وی افزود: امیدوارم که استاندار برای رفع مشکلات شهرستان، اجرایی شدن شبکه سه و چهار آب‌رسانی، پروژه‌های آب‌رسانی رنگین‌بان، تخصیص اعتبار لازم جهت احیاء و بهسازی جنگل‌ها، رفع مشکلات آب روستاهای جنوب پلدختر، تسریع در روند ساخت استخر شنا، زمین چمن فوتبال شهر معمولان و رفع مشکلات کارخانه سیمان دستورات لازم را بدهند.

فرماندار شهرستان پلدختر از آنتن دهی نامناسب تلفن همراه در مناطق عشایری تخت چان، جاده پلدختر به پل زال و پلدختر به آزادراه خرم زال انتقاد کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

وی خواستار کاهش تعرفه برق با توجه به گرمسیری بودن شهرستان شد و گفت: تأمین برق منطقه عشایری تخت چان، جابه‌جایی لوله‌های نفت و گاز که در زیر خانه‌های مسکونی روستاهای جنوب، رفع اختلافات کشاورزان با مدیران سد بختیاری از دیگر خواسته‌هایی است که برای رفع آن نیازمند توجه ویژه مدیریت ارشد استان هستیم.

‌علی کایدی نماینده مردم شهرستان پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با برشمردن اهمیت مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: حمایت‌های مقام معظم رهبری در کنار تدبیر دولت و حضور همیشگی مردم درصحنه‌های مختلف سبب به وجود آمدن این اقتدار شده است.

وی با انتقاد از روند ساخت برخی طرح‌های آب‌رسانی پلدختر عنوان کرد: طرح آب‌رسانی “واشیان” بیش از ۱۰ سال است که طول کشیده و روند کندی دارد.

کایدی خواستار توجه استاندار لرستان به مطالبات مردم این منطقه شد.

وی عنوان کرد: اصلی‌ترین مطالبات مردم پلدختر، ساخت پل معمولان، ساخت و تکمیل طرح‌های آب‌رسانی، ساخت چهار باندها، ساخت جاده بن لار – کوهدشت، گازرسانی به مناطق روستایی و رسیدگی به حل مشکل آب شرب روستاهای جنوب پلدختر است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.