تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

“غریبه ای زیر درخت نارنج” آشنای کتاب فروشی ها شد

  • کد خبر : 61848
  • 14 آذر 1393 - 22:59

  مراسم رونمایی از کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” با حضور نویسنده کتاب در محل کتاب شهر خرم آباد برگزار شد. به گزارش میرملاس به نقل از  مهر، مراسم رونمایی از کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” با حضور جمعی از اهالی حوزه ادبیات و داستان نویسی استان لرستان در محل کتاب شهر خرم […]

IMG16481520

 

مراسم رونمایی از کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” با حضور نویسنده کتاب در محل کتاب شهر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش میرملاس به نقل از  مهر، مراسم رونمایی از کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” با حضور جمعی از اهالی حوزه ادبیات و داستان نویسی استان لرستان در محل کتاب شهر خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم مدیر داخلی کتاب شهر خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: مجموعه کتابشهر به مدت نزدیک به ۱۵ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و مورد استقبال اهالی کتاب قرار گرفته است.

شفیع زاده راه اندازی کتاب شهر را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان دانست و بیان داشت: حضور و استقبال فرهنگ دوستان لرستانی مایه دلگرمی مجموعه کتاب شهر شده است.

وی از کتاب شهر خرم آباد به عنوان مجموعه ای آرام و غنی برای علاقمندان به کتاب یاد و ابراز امیدواری کرد که روز به روز بر رونق این محل افزوده شود.

احمد بیرانوند سرپرست کانون نویسندگان استان لرستان نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به برخی کتابهای نوشته شده توسط کرم رضا تاج مهر مولف کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” گفت: داستانهای تاج مهر از آثار مورد علاقه مخاطب طبقه وسط جامعه محسوب می شود.

وی به سبک خاص این نویسنده لرستانی در داستان نویسی اشاره کرد و بیان داشت: در معرفی کتاب جدید “غریبه ای زیر درخت نارنج” نیز هیچ معرفی بهتر از خود داستانهای کتاب نیست.

بیرانوند در ادامه سخنان خود با اشاره به بخش هایی از کتاب به نقد و بررسی اجمالی کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” پرداخت.

بنابر این گزارش در ادامه این مراسم یکی از داستانهای کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” توسط کرم رضا تاج مهر نویسنده کتاب برای حاضران خوانش شد.

در پایان این مراسم نیز کتاب “غریبه ای زیر درخت نارنج” با حضور مسئولان کتاب شهر خرم آباد، سرپرست کانون نویسندگان استان لرستان و نویسنده کتاب رونمایی شد.

“غریبه ای زیر درخت نارنج” به نویسندگی کرم رضا تاج مهر از سوی نشر ثالث و در ۱۳۸ صفحه طی سالجاری منتشر و راهی کتاب فروشی ها شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مبارک بر اهالی فرهنگ و مردم ادب دوست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.