تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

صدای عربده‌ کشان کوهدشت خاموش شد

  • کد خبر : 61967
  • 15 آذر 1393 - 23:11

  به گزارش میرملاس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ محمدصادق رستمی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کوهدشت در سه مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح معابر، حوالی مدارس و پارک‌ها، تعداد ۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف را که به نحوی سبب سلب آسایش […]

556

 

به گزارش میرملاس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ محمدصادق رستمی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کوهدشت در سه مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح معابر، حوالی مدارس و پارک‌ها، تعداد ۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف را که به نحوی سبب سلب آسایش عمومی، حرکات نمایشی و یا فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش بوده‌اند توقیف کرد.
‌وی افزود: در این مدت تعداد ۵۶ نفر سارق، معتاد تابلو و افراد تحت تعقیب دستگیر و از متهمان دو کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش ضریب امنیتی در سطح منطقه و ناامن کردن محیط برای افراد هنجارشکن و قانون‌شکن دانست و گفت: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی عزم جدی دارد و شهروندان می‌توانند ضمن همکاری با پلیس، خادمان خود را در ارتقاء امنیت اجتماعی یاری کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 60در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۰
  1. خداوند نگهدار نیروهای فعال انتظامی باشد

  2. با سلام تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم نیروی انتظامی که اینجانب از نزدیک بر حسب وظیفه کاری که داشتم بسیار فعال و پویا هستند

  3. سلام
    ممنون از تلاش و همتتون
    انشاالله همیشه موفق و سربلند باشیدو همیشه به فکر مردم باشید

  4. ما همه پشتیبان نیروی انتظامی هستیم بکوشید تاامنیت برقرارشود خدایارتان فدائیان بی منت.

  5. از نیروی محترم انتظامی سپاسگزاریم .امیدواریم این گونه برخوردهای قاطعانه با شدت بیشتری ادامه داشته باشدو از جوانانی که با ترددماشین های بالای صد میلیون تومان در خیابانهای سطح شهر که باعث ترغیب و تشویق جوانان به دزدی و فروش مواد مخدر می شوند تحقیق و تفحص به عمل آید تا مشخص شود که از چه طریق به این ثروت های باد آورده دست یافته اند.

    • سردار بی ادعا جناب سرهنگ رستمی جناب آقای سلطانپور نکته ی مهمی را متذکر شده اند

      • از کجا فهمیدی اقاست شاید خانم باشه وشاید هم نظر خودتو تائید کردی ، مومن سرک کشیدن تو زندگی مردم کار پسندیده ای نیست در ضمن اگه خودت ماشین نداری با مردمی که تلاش کردن چکار داری

        • دوست عزیز نظر خودشو تأیید نکرده ،من نگفتم هرماشین گران قیمتی که دیده می شود توقیف کنید بلکه گفته شده که تحقیق شود که از راه دزدی ویا موارد غیر قانونی به دست نیامده باشد اگر از مال حلال خریده شد ه ،خداوند نگهدارش باشد و نعمتش مستدام . در ضمن بنده ماشین دارم.

        • خداوکیلی نظر خودم نبوده قبلی. ضمنا به یه نوعی احساس کردم شاید نظر آقای سلطانپور باشد

    • دمت گرم عالی میشه

  6. این مردم سزاوار خدمتند ، شایسته نیست تعدادی افراد از خدا بی خبر امنیت را از آنان سلب نمایند انشاا… این اقدامات خدا پسندانه ادامه داشته باشد

  7. تشکر از فرمانده نیروی انتظامی، انشاالله که استمرار داشته باشد

  8. خسته نباشید جمیعا /لطف نماییدجاده تنگ قلعه بیشتر کنترل کنید انواع واقسام خلافکار درحاشیه جاده براحتی وبدون ترس مشغولند

  9. با تشکر ویژه از جناب سرهنگ رستمی عزیز وپرسنل خدوم وزحمتکش نیروی انتظامی خداوند به حضرتعالی وپرسنل تحت امر عاقبت بخیری در دنیا وآخرت عطا فرماید.انشاالله.

  10. با تشکر از جناب سرهنگ. کار خوب همیشه پسندیده و مورد رضایت مردم است امیدواریم استمرار داشته باشد

  11. خسته نباشید و خدا قوت به همه زحمت کشان نیروی انتظامی بخصوص جناب سرهنگ رستمی

  12. خسته نباشید،خداقوت

  13. خداقوت.دست مریزاد.میشود کار کرد.

  14. ما خواهان اقتدار نیروی انتظامی هستیم اگر اقتدار باشد کسی به خودش جرات نمی دهد مردم آزاری کند

  15. جناب سرهنگ رستمی اقتدار نیروی انتظامی مرهون زحمات حضرتعالی میباشد ضمن خدا قوت و خسته نباشید به شما و پرسنل خدوم نیروی انتظامی آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و عوامل خواستارم””

  16. از فرماندهی محترم نیروی انتظامی و پرسنل اش سپاسگزاریم ،ان شاء الله این برخوردهابا قاطعیت ادامه داشته باشد

  17. سرهنگ
    خسته نباشی

  18. با سلام تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم نیروی انتظامی بالاخص جناب سرهنگ عزیز و کلیه پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی امیدوارم به این ارازل و دزد که باعث عدم امنیت و آرامش مردم میشوند برخورد شدید و دائم صورت گیرد .نیروی انتظامی کوهدشت از نیروی انتظامی تهران چیزی کم ندارد که بتواند این تعداد دزد را کنترل و دستگیر کند.ممنون از شما

  19. این اقدام شایسته وپسندیده نیروی انتظامی کوهدشت را شایسته ی تقدیر وتشکر میدانیم خدا قوت دست مریزاد درود خدا بر عوامل محترم نیروی انتظامی

  20. اقایون نیروی انتظامی بدانند که مردم بابت خدمتی که برایشان انجام می گیردسپاسگذار هستند و این تشکرات فراوان نمونه از سپاس مردم است
    خدا قوت و دست مریزاد ((یکی از اینها فامیل بنده است))

    • امروز در محیط کار از این کار قابل تقدیر نیروی انتظامی گفتند و از همه مخصوصا جناب سرهنگ رستمی تشکر می کنیم.

  21. آفرین برفرماندار باعرضه ولیاقت، امیدوارم که ادامه داشته باشه

  22. امنیت حق و نیاز مردم است.خسته نباشید

  23. با سلام تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم نیروی انتظامی بالاخص جناب سرهنگ عزیز و کلیه پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی امیدوارم به این ارازل و دزد که باعث عدم امنیت و آرامش مردم میشوند برخورد شدید و دائم صورت گیرد .

  24. باعرض سلام وخسته نباشید وتقدیروتشکرازجناب سرهنگ رستمی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان وپرسنل خدوم نیروی انتظامی امیدوارم که این اقدام شایسته وپسندیده استمرارداشته باشد. وشهری باامنیت داشته باشیم.

  25. تشکر از فرمانده نیروی انتظامی، انشاالله که استمرار داشته باشد

  26. وظبفه خودم وخانواده ام میدانم که ازبرادران نیروی انتظامی تشکرکنیم، انشاالله که استمرار داشته باشد

  27. خداقوت پایدارباشیدلطفن اخربوعلیرم دریابید

  28. ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت برادر پاسدار محمد صادق رستمی و تمامی پرسنل تحت امر ایشان .به راستی که امام عزیزمان خامنه ای (مد) خوب فرمودند امروز کار در نیروی انتظامی عبادت است .
    از فرماندهی مقتندرانه و بسیجی وار شما تقدیر و تشکر میکنیم ما جمعی از بسیجیان شهرستان از نزدیک فعالیت ها و جانفشانی های شما در ماموریت های مختلف را دیده ایم و برایتان دعا میکینم که همچون همرزمان شهیدتان سرافزار دنیا و آخرت باشید حقیقتا مبارزه با اینگونه افراد موجب شادی دل عموم مردم و دلگرمی سایرین برای خدمت به خلق الله است انشالله خدا یاریتان کند که بتوانید گام های بعدی را استوار تر و مقتدرانه تر بردارید و روی ما بسیجیان هم به عنوان پشتیبانان و برادران ناجا حساب ویژه ای بکنید .

  29. درود بر تصمیم گیرندگان ومجریان این حرکت قانونی وخئاپسندانه ،اگر این اقدامات استمرار داشته باشد مردم راحت شده وکوهدشت از بدنامی نجات پیدامی کندلطفا جاده اولاد قباد را بیشتر رصد نمایید بسیار سپاسگزاریم جناب سرهنگ رستمی مرد صادق وبی ادعا

  30. سپاسگذار خدمتی که برای مردم انجام داده اید هستیم خدا قوت

  31. ضمن‏ ‏تشکر‏ ‏از‏ ‏مدافعان‏ ‏ناموس‏ ‏وجان‏ ‏مردم‏ ‏.امیدوارم‏ ‏مسولین‏ ‏قضایی‏ ‏هم‏ ‏مثل‏ ‏همیشه‏ ‏اشد‏ ‏مجازات‏ ‏را‏ ‏برای‏ ‏مخلین‏ ‏نظم‏ ‏ودزدان‏ ‏مال‏ ‏وناموس‏ ‏مردم‏ ‏مظلوم‏ ‏کوهدشت‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏بگیرند‏ ‏تا‏ ‏من‏ ‏بعد‏ ‏کسی‏ ‏جرات‏ ‏این‏ ‏کارها‏ ‏را‏ ‏نداشته‏ ‏باشد‏ ‏.در‏ ‏آن‏ ‏صورت‏ ‏زحمت‏ ‏عزیزان‏ ‏نیروی‏ ‏انتظامی‏ ‏به‏ ‏هدر‏ ‏نمی‏ ‏رود‏ ‏.
    برادران‏ ‏عزیز‏ ‏نیروی‏ ‏انتظامی‏ ‏خدا‏ ‏قوت‏ ‏.همین‏ ‏که‏ ‏تمام‏ ‏مردم‏ ‏قدر‏ ‏دان‏ ‏زحمات‏ ‏شما‏ ‏باشند‏ ‏از‏ ‏هر‏ ‏مدال‏ ‏وتقدیری‏ ‏ارزنده‏ ‏تر‏ ‏است‏ ‏.
    پایدار‏ ‏باشید‏ ‏عزیزان‏ ‏امنیت‏ ‏و‏ ‏قضایی‏ ‏شهر‏ ‏من‏ ‏کوهدشت‏ ‏امن‏ ‏

  32. درود بر سبز قامتان نیروی انتظامی

  33. سلام. باتشکر فراوان از فرماندهی بالیاقت محترم نیروی انتظامی کوهدشت ونیروهای تحت امر ایشان خسته نباشید..خیابان بوعلی چند روزه روی آرامش رو بخودش دیده اهالی دعاتون میکنند انشاا..که همیشه ادامه داشته باشه..

  34. با علم به اینکه نیروی انتظامی وظیفه دارد اقدامات پیشگیرانه بکند و رصد داشته باشد و وظیفه دستگاه قضایی است که مجازات ها را تعین نمائید و با خاطیان برخود شود به عنوان عضو کوچکی از جامعه حقوقدانان کشور از دستگاه قضایی میخواهم که به دور از احساس و فشار های احیانا رسانه ای و …و با نگاه به جنبه عمومی جرائمی که باعث آلوده شدن جامعه اسلامی میشوند برخورد قاطع داشته باشد و با قاطعیت در عمل پشتیبانی خود را از برادران ناجا به عنوان ضابط قضایی خود بعمل آورد .خدا قوت به دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان .

  35. باتشکراز برداران نیروی انتظامی کارهای خوب را ادامه دهید یقین بدانید مردم قدر دان شما هستند .

  36. باتشکرازاین اقدام خدا،دولت ومردم پسندانه .کارراکی کرد:آنکه تمام کرد.ماازجناب سرهنک رستمی درخواست داریم این اقدام راادامه دهد.

  37. با سلام و خسته نباشید واقعا مرسی از این حرکتتون دست همتون درد نکنه خیلی خیلی متشکریم

  38. خدا نگهدارتان باشد عزیزان . ما آرامش خود را مدیون دلاوریهای شما هستیم . دعای خیر این ملت همیشه با شما خواهد بود

  39. خدا قوت سبز قامتان همیشه پایدارلطفا”چهرهی شهر را از این افراد هنجارشکن پاک کنید خصوصا”پارک فدک در میدان معلم

  40. خدا قوت /درودتان باد

  41. تشکر تشکر

  42. خداقوت امیدوارم اینگونه حرکات ادامه داشته باشد

  43. با تشکر از نیروی انتظامی
    لطف نموده محله پارک شهید بهشتی و فروشندگان اطراف آن را که با فروش آشکارای مواد مخدر جوانان این شهر را به تباهی کشانده اندو هرکدام از آنها با خرید ماشین های لوکس همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند را کنترل نمایید.

  44. باتشکرازجناب سرهنگ رستمی وپرسنل خدوم نیروی انتظامی امیدوارم موفق وموئیدباشید

  45. این جور کارها وظیفه نیروی انتظامی است
    ما هم وظیفه داریم شهروندان خوبی باشیم…

  46. باتشکر از نیروی محترم انتظامی . امنیت امنیت امنیت

  47. خدا قوت
    کوهدشت داره پر میشه از ارازل اگه برخورد قاطع با اینگونه افراد نشه

  48. با سلام خدمت جناب سرهنگ رستمی که واقعا واسه امنیت شهر زحمت میکشند و همچنین از سربازان گمنام پلیس اطلاعات و امنیت نیز تقدیر تشکر میکنیم که در طرح ارتقای امنیت اجتماعی همیشه حضور فعال و جسورانه داشتند .انشااله سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی همیشه در مسیر ارتقا امنیت و ارامش برای ملت عزیز و کشور ایران اسلامی باشند.با امید موفقیت برای همه ی عزیزان.

  49. درود بر پرسنل وظیفه شناس نیروی انتظامی خصوصا فرمانده جناب سرهنگ رستمی خسته نباشید به امید امنیت پایدار

  50. درود بر نیروهای دلاور انتظامی

  51. خسته نباشید دلاوران نیروی انتظامی
    این ارازل مدیران آسیب اجتماعی هرشهرهستندهرچه بی هنجاریه هرچه فلاکت وبدبختیه مال اینافراده تامیتونید اجازه اربده کشی بهشون ندید این خواسته مردم فهیم شهرکوهدشت است همین افرادهستند که اسم شهرمون به بدنامی ثبت کرده اند

  52. آفرین بر نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت انشااله این کار تا تثبیت احساس امنیت کامل بطور مداوم ادامه داشته باشد .و البته کار فرهنگی هم برای تثبیت امنیت بسیار لازم و ضروری است
    خدایی داشت یواش یواش کوهدشت به یک شهر بی کلانتر و بی در پیکر تبدیل می شد هرچند که حالا حالاها بایستی برای این شهر اقدامات بیشتر و بهتری انجام بشه از جمله بی کاری که یکی از بزرگترین عوامل رشد ارازل و اوباش این شهرستان است بایستی ریشه کن شود آنوقت است که می توان امیدوار بود که برای همیشه شهری امن و آباد داشته باشیم .
    خدایی بعضی وقتها حین قدم زدن داخل خیابانهای شهر احساس ترس از این ارازل و اوباش آدم را بوحشت می انداخت .
    متاسفانه هنوز برخی از خانواده وارد تعاملات اجتماعی دنیایی جدید نشدیم و هنوز در اوهامات و گرفتاریهای ذهنی ایلی و طایفه ای گذشته هستیم .اما خوشبختانه بسیاری از خانواده ها از این مرحله عبور کرده و هیچگاه خود را درگیر در مسایل کورکورانه طایفه ای نمی کنند.
    خانواده ها بایستی در آموزش و تربیت فرزندان خود دقت و تامل ژرف نگر داشته باشند. باورهای گذشته خود اصلاح کنیم و افکار و اندیشه های عملی عصر حاضر را دریابیم . دراندیشه ، گفتار و کردار خود بازنگری کنیم .
    توی خونه یکی از دوستان مهمان بودم پدر خانواده در حضور پسر خودش داشت ماجرای دعوای چند تا جوان را تعریف می کرد و می گفت ماشااله پسر فلانی یک تنه سه نفر را با چاقو لت پار کرد به این میگن کر …!!!!
    بعد از مدتی پسر خودش با چاقو یکی رو زخمی کرد، پدر داد بی داد هوار می کرد این چه بدبخیته چرا زدی بچه مردم را زخمی کردی ، دوره دعوا مرافه گذشته مگر تو بچه انسان نیستی و ….. خلاصه بعد از کلی کدخدا منشی با دادن خسارت ۳میلیون تومن ماجرا تمام شد.
    به دوستم گفتم خود جنابعالی بی تقصیر نیستی یادت هست فلان روز از چاقو کشی دیگران تعریف تمجید می کردی !!!!!!!! حال پسر خودت طبق همون باوری که داشتی عمل کرده نه کم نه زیاد……
    لذا بر خانواده هاست که حتی در انتخاب لحن کلام خود دچار اشتباه نشویم و فرزندان خود را بسمت ارازل و اوباش هل ندهیم

  53. امیدوارم برخوردجدی شود،مسئولین محترم واقعا دیگه خسته شدیم ازاین جامعه پرازعربده های نصف شب موتور گرفتن ازآنهاهم کاری ازپیش نمی بردپس فردابایه موتورقشنگ ترفعالیت میکنن.اینطوربرخوردها هم باید همیشگی باشدنه ۲سال یکبارکه باعث شودخلاف کارجرات پیداکنه درمقابل مردم خلاف خودراانجام بده …..

  54. خواهشا از نیروی انتظامی میخوایم افراد با قیافه های مشکوک بگیرید و هر چه ارازل اوباش لات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.