تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

مردم برای خندیدن هم دلیل منطقی می خواهند

  • کد خبر : 61975
  • 16 آذر 1393 - 10:22

    سید نوری موسوی کمدین لرستانی و خالق شخصیت تلویزیونی «ممجو» گفت: مشکلات زندگی مردم را غمگین کرده و خنداندن آنها کار بسیار دشواری شده است. به گزارش میرملاس به نقل از آرتنا ،  سید نوری موسوی با اشاره به تغییر روند زندگی مردم در چند سال گذشته اظهار کرد: حدود بیست سال است […]

image-artna_newspicture_14177741824059501_001 (2)

 

 

سید نوری موسوی کمدین لرستانی و خالق شخصیت تلویزیونی «ممجو» گفت: مشکلات زندگی مردم را غمگین کرده و خنداندن آنها کار بسیار دشواری شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از آرتنا ،  سید نوری موسوی با اشاره به تغییر روند زندگی مردم در چند سال گذشته اظهار کرد: حدود بیست سال است که من و گروهم علاوه بر اجراهای تلویزیونی، در بسیاری از نقاط  مثل جنوب و غرب کشور اجرای صحنه ای نیز داریم اما باید اعتراف کرد در حال حاضر مخاطبان بسیار سختگیر شده اند و حتی برای خندیدن دلیل منطقی می خواهند.
خالق شخصیت کمدی «ممجو» یادآور شد: این تغییر ذائقه را می توان مثبت یا منفی ارزیابی کرد.مثبت از آن جهت که تعقل و منطق تا حد زیادی جای احساس را گرفته است و منفی نیز از این منظر که مشکلات مردم را عبوس کرده و حال و حوصله خندیدن ندارند.
موسوی شاد بودن مردم را دغدغه زندگی خود عنوان کرد و ادامه داد: سختگیر شدن مردم کار ما را هم سخت تر کرده است اما مزد هنر ما خنداندن است و تلاش می کنیم تا آدم ها فارغ از هیاهوی زندگی حتی به اندازه یک لبخند شاد شوند.
وی با اشاره به جایگاه شخصیت «ممجو» در بین مردم گفت: در این سال ها «ممجو» نیز هم پای مردم تغییر کرده و گاهی به صورت ناخودآگاه حرف هایی زده که حتی ادامه کار را با مشکل مواجه کرده است اما به هر حال چون ذات کار ما شوخی و خنده است کسی جدی نمی گیرد و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود.
موسوی افزود: شاید «ممجو» در سال های گدشته فقط ابزاری برای خندیدن بود اما خود مردم این شخصیت را تا جایی هدایت کرده اند که امروز نیاز به تغییرات جدی در آن احساس می شود و به نظر باید سبک و سیاق زندگی و حتی صحبت کردن «ممجو» تغییر کند.
وی خاطرنشان کرد: ساکنان غرب کشور و به ویژه مردم لرستان سهم کمی از خوشبختی به نسبت مردم دیگر نقاط کشور دارند و به همین دلیل شادکردن و خنداندن آنها با وجود سخت بودن، کاری شیرین و دلپذیر است.

گفت و گو از : هادی سعادتی 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=61975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. سلام . مرحبا بر ممجو عزیز . شما واقعا قابل تحسین هستید . پیروز باشید

  2. با سلام
    بنده به نوبه خود از زحمات فراوان هنرمند عزیز و دوست داشتنی جناب آقای موسوی که یکی از بزرگان عرصه هنرمندی و به تصویر کشیدن مشکلات لرستان در قالب طنز است تشکر میکنم. امیدوارم همیشه سرزنده و مانا باشند.

  3. از زحمات هنرمند شریف هم استانی خودم جناب اقای موسوی صمیمانه قدردانی میکنم انشاءا.. همیشه سلامت باشند.

  4. ممجو دوست داریم.

  5. ممنون از هنرمند توانا و ارزشمندمان

  6. سلام خدمت آقای موسوی. من که حتی غمگین غمگین هم باشم بازم با دیدن طنزهای شما غم از یادم میره

  7. خدا خیرت بدهد/

  8. مسولین استان.ازجمله مدیر کل صداوسبما و مدیر کل ارشاد اسلامی قدر این استاد فریخته بدانید .جناب موسوی با گروه شان با کم ترین دستمزد در مقابل ۲۰۰کانال ماهوارهای مقابله میکنن.کاش کاش مسولین استانی بیشتر از جنگ نرم می دانستن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.