- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

روز فرهنگی کوهدشت برگزار شد/ رونمایی از ۸ عنوان کتاب

IMG_7409

 

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری روز فرهنگی کوهدشت در در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان خبر داد.

ماشاءالله امان الهی بهاروند در حاشیه هشتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان در گفتگو با مهر به برنامه های فرهنگی روز پنجم برپایی نمایشگاه کتاب لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز نشست روز فرهنگی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

وی ادامه داد: این نشست با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوهدشت، هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: مراسم نشست روز فرهنگی شهرستان کوهدشت در دو بخش شعرخوانی و رونمایی از چندین عنوان کتاب نویسندگان کوهدشتی اجرا شد.

وی عنوان کرد: در مراسم شعرخوانی این نشست کرم دوستی صاحب مجموعه شعر “پژاره”، حجت علیپور و حشمت آزادبخت از شعرای لک زبان این شهرستان شعرخوانی کردند.

بهاروند رونمایی از هشت عنوان کتاب از نویسندگان شهرستان کوهدشت در جریان این نشست فرهنگی را از دیگر برنامه های برگزار شده در این روز عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: دیوان اشعار اسفندیار غضنفری، مردم شناسی ادبیات لکی و مجموعه شعر پژاره از کرم دوستی، پشت میله های زندان اثر بهروز مهدی زاده، زلال اندیشه اثر علی قادری، مجموعه شعر محمد نظری و … از جمله کتبی بودند که در این مراسم از آن ها رونمایی شد.

بنابر این گزارش هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان با حضور بیش از ۳۷۰ ناشر برجسته و ملی و در قالب ۱۸۰ غرفه مختلف در حال برگزاری است.

در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب در استان لرستان نشست های فرهنگی و نقد تخصصی کتاب با حضور اساتید برجسته در این حوزه برگزار می شود.

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد آماده بازدید علاقمندان است.