تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

شاهرخی : اولویت نخست مدیریت ارشد لرستان توجه به معیشت مردم است

  • کد خبر : 62051
  • 17 آذر 1393 - 13:33

  سیدسعید شاهرخی صبح امروز در جمع دانشجویان در خرم‎آباد گفت: جنبش دانشجویی یک حرکت ریشه‌دار، اصیل و موثر  و ویژگی بارز آن استکبارستیزی است که اوج استکبار ستیزی آنان در واقعه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ به نمایش درآمد. شاهرخی اظهار داشت: حرکت دانشجویی و دانشجویان مسلمان ایران همیشه در عرصه‌های مهم تاریخی پیشتاز بوده […]

MG_0063

 

سیدسعید شاهرخی صبح امروز در جمع دانشجویان در خرم‎آباد گفت: جنبش دانشجویی یک حرکت ریشه‌دار، اصیل و موثر  و ویژگی بارز آن استکبارستیزی است که اوج استکبار ستیزی آنان در واقعه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ به نمایش درآمد.

شاهرخی اظهار داشت: حرکت دانشجویی و دانشجویان مسلمان ایران همیشه در عرصه‌های مهم تاریخی پیشتاز بوده و به خصوص در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و حضور قهرمانانه در دوران دفاع مقدس و همچنین امروز حضور جوانان عزیز دانشگاهی در عرصه‌های علمی جهانیان را متحیر و مستکبران را به زانو در آورده است.

شاهرخی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی جنبش دانشجویی استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی است که این مهم را در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و در مقاطع مختلف جمهوری اسلامی به خوبی نمایش داده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه در استان لرستان و پیرو سیاست‌های دولت تدبیر و امید که رکن اصلی آن صداقت و شفافیت است، دولت همواره طرفدار فضای باز سیاسی و اجتماعی است، افزود: در این راستا اقدامات و برنامه‌های متعددی انجام داده است، توجه به فعالیت‌های قانونمند تشکل‌های دانشجویی به عنوان بازوان اصلی فکری در جامعه یکی از این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: همه چیز باید بر اساس عقلانیت و تدبیر پیش برود و شایستگان در مصدر امور باشند.

این مسئول جنبش دانشجویی را یکی از ظرفیت‌های خوب استان لرستان عنوان کرد و گفت: دانشجو به مثابه طیف پیشرو در جامعه که همواره در خدمت عدالت و پیشرفت بوده است، امروز باید پای کار باشد و با خدمات فکری و پژوهشی خود دولت خدمتگزار در استان را یاری کند.

معاون سیاسی استاندار لرستان با بیان برنامه‌های دولت در استان لرستان اظهار کرد: اولویت اول مدیریت ارشد استان توجه به معیشت مردم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه سخنان خود به تشریح خط مشی دولت تدبیر و امید پرداخت و یادآور شد: دولت روحانی با تدبیر و اعتدال به دنبال پیشرفت کشور در همه جهات با استفاده از توان و ظرفیت علمی و عملی دانشجویان بوده و دستیابی به موفقیت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و… را مرهون همت و تلاش دانشجویان متعهد می‌داند.

در ادامه این مراسم شاهرخی به سئوالات تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد پاسخ داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هر وقت تونستید مدیران دولت قبل رو که بالابی زدن در تهران بر شماغلبه کردند رو تغییر دهید اونوقت حرف از دفاع از مردم بزن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.