تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

توافق نامه ” کامنت گذاری ” در سایت میرملاس

  • کد خبر : 62065
  • 17 آذر 1393 - 20:18

  به دلیل برخی انتقادات نسبت به حذف دیدگاه ها که بسیاری از آنها حاوی تخریب و توهین با اشخاص و جایگاه حقیقی و حقوقی افراد بوده است، تصمیم گرفتیم تا توافق نامه ی کامنت گذاری در سایت را بازگو کنیم، پس از این از همه ی مخاطبان میرملاسی خواهشمندیم همه ی قوانین برای درج […]

999787_744811808866828_181275507_n

 

به دلیل برخی انتقادات نسبت به حذف دیدگاه ها که بسیاری از آنها حاوی تخریب و توهین با اشخاص و جایگاه حقیقی و حقوقی افراد بوده است، تصمیم گرفتیم تا توافق نامه ی کامنت گذاری در سایت را بازگو کنیم، پس از این از همه ی مخاطبان میرملاسی خواهشمندیم همه ی قوانین برای درج دیدگاهشان  که در ادامه آمده  است را رعایت نمایند تا مشکلی برای ادامه ی کار سایت میرملاس و خاموش شدن چراغ میرملاس برای همیشه ، پیش نیاید.

شما در هر زمان می توانید با جستجوی عبارت “ قوانین کامنت گذاری ”  در سایت میرملاس به این قوانین دسترسی پیدا کنید.

توافق نامه دیدگاه (کامنت) گذاری در سایت میرملاس 

سایت میرملاس در صورت پیشامدن هر کدام از شرایط زیر این حق را به خود محفوظ میداند که دیدگاه مخاطبان را حذف کند.

 

۱-   استفاده از عبارات غیر شرعی و غیر عرفی هر چند به کسی اهانت بشود یا نشود

۲-   هرگونه نظری که هدفش دروغ پردازی و سیاه نمایی  مغرضانه علیه  اشخاص حقیقی یا حقوقی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد

۳-   هرگونه دیدگاه به زبان هایی به غیر از فارسی 

۴-   تمام دیدگاه های فینگیلیش 

۵-   استفاده بیش از حد از خندانک ها

۶-   دیدگاه هایی که به نحوی به کسی یا چیزی با کلمات رکیک و توهین آمیز اهانت کند.

۷-   دیدگاه تکراری

۸-   دیدگاه بی ربط به موضوع 

۹-   دیدگاه های واحدی که برای چند پست ارسال می شوند

۱۰- دیدگاه هایی که اصرار دارند در مباحثه  با اسامی مستعار و ناشناس منتشر شوند

۱۱- دیدگاه های تبلیغاتی

۱۲- درج هرگونه پیوند ( لینک) در دیدگاه ها

۱۳- دیدگاه هایی که با یک ” آی پی ” (با یک کامپیوتر )  با اسامی مختلف درج شود

از این پس هر وقت شاهد حذف دیدگاهتان بودید بدانید که حداقل دو مورد از قوانین را رعایت نکرده اید.

با تشکر از همکاری شما مخاطبان میرملاسی عزیز 

شورای سیاست گذاری پایگاه خبری ، تحلیلی میرملاس 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. با این اوصاف دیگه باید سایت میرملاس را جزء گروه پایداری دونست وارزشی برای خوندن ندارد ؟
    این روشی غلط و توهین به شعور مخاطب است !

  2. باتشکرفراوان ازمدیر سایت خوب “میرملاس”.مابه یقین اذعان میداریم که سایت میرملاس از بهترین سایتهای غرب کشور وبلکه درسطح کشور است .ومطمئنا”تاکنون هم مطالب متنوع وکامنت ها بررسی ومطرح می شد.واهانتی هم صورت نگرفته که همه خوانندگان این سایت هم آداب رارعایت میکنند.لیکن دوستان خواننده !،،عده ای خوب صحبت میکنند ،خوب حرف میزنند،خوب ار انتقادپذیری منصفانه حرف میزنند،ولی وقتی پای عمل به میان می آید “آستانه تحملشان “پایین است.اگرچه همه، هرگونه تخریب واهانت را به هرشکل رد میکنیم ونمی پذیریم لیکن بیان علت رخدادها وارائه پیشنهادات سازنده هم تخریب است؟اینجوری است که وقتی نگذاریم مردم حرفشان را حتی غیرمستقیم بزنند .باعث میشود به صور مختلف نتیجه نامناسب داشته باشد وبرای جامعه وآن نهادمضرباشد.شما سایتهای سراسری راملاحظه فرمائیدو باسایت میرملاس مقایسه کنید که درآن سایتها چه حرفهای میزنند که نباید بزنند ودرحالیکه درسایت میرملاس ،ظرفیت برخی مسئولین درنظر گرفته میشود.!!باشد دوستان هیچ اظهار نظر نکنند ولی انتظار هم نداشته باشید که رسانه ها فقط درخدمت شما باشند واز شما تعریف وتمجید کنند زیزا دست اندرکاران رسانه ها تعهد نامه اخلاقی وحرفه ای دارند ونمی توانند تک بعدی عمل کنند.هر چند متاسفانه بخاطر فامیل بازی درلرستان خیلی از حقایق مطرح نمیشود ورسانه های استان هم تاکنون خیلی مدیون شده اند دراین استان عزیز ومظلوم!ظاهرا”باز هم کم است!

  3. من به شخصه تنها سایتی رو در لرستان مطالعه می کنم سایت خبری میرملاس می باشد. ان هم به دلیل مطالب به روز و خوب ان می باشد و در هر موضوعی که بدانم و احساس کنم نیاز به کامنت دارد با توجه به موضوع این کار رو انجام میدهم. من با تمام این بندها که امده موافقم ولی بعضی اشخاص حرفها و مصاحبه هایی می کنند که…
    یک گلایه هم از شما دارم و ان اینکه چرا خبرهای چند روز پیش … را حذف کرده اید …

  4. کار خوبی است واستقبال میکنیم ،انشاالله که این قاعده استمرار داشته باشه

  5. قطعا این رویه مفید خواهد بود زنده وپایدار باشید

  6. با سلام .ما که همیشه دیدگاهمان انتقادی بوده منتقدشدید از مسئولان شهر عزیزمان .حالا اگه دوست داشتین نظر ما رو بپذیرید دوست هم نداشتین از این به بعد…..

  7. سلام بر دوستان میرملاسی
    علت اینکه سایت شما پر مخاطب است به این دلیل است که دیدگاههای متفاوتی را (در بین کامنتها)درج می کنید.
    چارچوبها مشخص است محدودیت اضافی ایجاد نکنید.
    رسانه چه فضای مجازی وچه مطبوعات و روزنامه ها وقتی مردمی هستند که در اختیار مردم باشند وصدای مردم از آنها به گوش برسد اگر مأموریت آنها خارج از اهداف مردم باشد وبه صدای حکومت و دولتمردان تبدیل شد جایگاه خود را از دست خواهد داد.
    انعکاس نقد مردم از طریق سایت شما باعث نشاط وارتقاء تمرین مردم سالاری است سعی نکنید این فضا را از مردم بگیرید.
    در تشخیص اینکه دیدگاهی توهین آمیز ودروغ پردازی است سلیقه ای برخورد نکنید در واقع منافع افراد وشخصیتها در نظر گرفته نشود وبه اسم توهین و …کامنتها حذف نشوند. ملاحظه کاری ممنوع!
    همانطور که شما وظیفه اطلاع رسانی برای مردم ودانستن را حق مردم می دانید مردم هم حق دارند در مورد کسانی که برای آنها تصمیم می گیرند ،یانقد کنند یا از طریق همین رسبانه دیدگاههای خود را برای بهتر شدن سرنوشتشان به مسئولین ارائه دهند.

  8. امیدواریم که تمامی مفاد این توافقنامه اجرایی شوند

  9. جناب اقای ازادبخت چند وقتیه خبر انچنانی نداری از سه روز پیش تا امروز یه خبر جدید نزاشتی جریان چیه؟

  10. کاش ی نظر سنجی در این مورد میکردید.
    به نظر من کار اشتتباهیه

  11. من که حقیقتاً باورم نمیشه که سایت میرملاس بخواد این کار بکنه چونکه بزرگترین دلیل اسقبال مردم از این سایت همین قدرت پذیرش افکار و اندیشه های مختلف است .بدون شک درج نظرات حاوی توهین و افترا خودش توهین به مراجعین به سایت می باشد وکسی هم انتظار درج چنین کامنتهای را ندارد .اما درج نظرات انتقادی شدید ولی محترمانه حق مخاطبین سایت است .

  12. بدون شک این توافق نامه مورد قبول تمام افرادی می باشد که می خواهند نظرات خود را بدون توهین به افراد حقیقی و حقوقی در سایت درج نمایند و

    • بدون شک،بخش عمده ای ازموفقیت ها مرهون اطلاع رسانی ودقت نظر مخاطبین ورسانه ها است اگر نظرات مخاطبین نباشد واگر رسانه ها راکنار بزنیم ویا ساکتشان کنیم ویا از سرفامیلی از رسانه های استان انتظار داشته باشیم ،خیلی سهل انگاریها وضعفها خواهند ماند واستانمان ضرر خواهد کرد .هرچند به قول دوستان اصحاب رسانه ،فامیلی سرشان میشود!!!!آقایان عزیز! نمیشود درسخنرانی دم از فضای باز سیاسی زد ولی درعمل معتقد به سکوت باشیم!حداقل بگذارید یه کمی دوستان وهم استانیها، محترمانه تخلیه شوند .

  13. آقای آزادبخت مطمئن باشید مخاطبان اصلی این سایت به کسی توهین و اهانت نکرده و نمی کنند.آزادی اندیشه (بدون توهین) از اصول رسانه های خبریه.بنظرم با این کار تمام نظرات یک طرفه میشه.
    بنظر من نظرسنجی انجام بشه بهتره

  14. مدیر محترم سایت وجدانا” مساله نقد را از مخاطبین خودتان نظرسنجی کنید.بنظر من مخاطب طی سالهای گذشته تاکنون برای اولین بار است که از میرملاس میخواهند که سکوت کند.

  15. لطفاً سری هم به مطالب منتشر شده در خبرگزاری های رسمی کشور ودر راس اونها خبرگزاری فارس بزنید و کامنت های مخاطبین رو مطالعه فرمایید واونوقت بیاید منشور و توافق نامه تنظیم کنید! شما از ترس فیلتر شدن میخواید جلوی حقایق رو بگیرید. گر دل شیر نداری…

  16. سلام وخسته نباشید خدمت تمام هموطنانی که بافکرو قلم خود در راه اعتلای جامعه ایران اسلامی با میراث هزار ساله ادب و هنر بدون هیچ چشمداشتی علی وار راه میانه را درپیش گرفته واز تند روی افراطی گری وخود را فقط حق دانستن تبری جسته و حق طلبی را به بهای اندک تمجید اقلیت توهم نشین نداده ونمیدهند. من نوعی با هزاران کیلومتر فاصله از سرزمین ابا واجدادیم دوستی دارم به اسم میرملاس که بدون هیچ بهایی از زادگاهم احوالاتی را به من حقیر میرساند که دل نگرانی وبی خبری طی ننمایم .تا اینجای قصه باعث خرسندی من بوده وهست ولی انتظاری که دارم جوابی را که من مخاطب به شخصی را که بسان کمین در جنگل با فریباری فکر ها را شکار میکند وبه نوعی با توهم خود باعث مخدوش شدن اذهان میشود درج شود نه خدای ناکرده فلان اقا حرف خود را زده دوران مدیریت سرتا پا اشکال جریان سیاسی اش را پاتک وار بگوید ولی وقت جواب که بخواهد نمایان شود دکمه آف زده شود.مساله بعدمردم کوهدشت به نوعی همه با هم فامیل نباشند همدیگر را میشناسند پس اسم مستعار در این مجال باید مورد بررسی دوباره قرار گیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.