تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

سپهوند: بعد از ۱۴ سال ملی‏ پوش بودن، هنوز اجاره‏نشین هستم

  • کد خبر : 6208
  • 11 تیر 1391 - 20:04

            مرتضی سپهوند: وزارت ورزش برای ورزشکاران ارزش قائل نیست! حاشیه سازترین فرد ورزش ایران، در بوکس فعالیت می‎کند! بعد از ۱۴ سال ملی‏پوش بودن، هنوز اجاره‏نشین هستم به گزارش میرملاس نیوز ؛ بوکسور لرستانی سابق تیم‏ملی با انتقاد از داوری‎ها در این فصل لیگ‏ برتر بوکس کشور، گفت: داوران […]

 

 

 

 

 

 

مرتضی سپهوند: وزارت ورزش برای ورزشکاران ارزش قائل نیست!

حاشیه سازترین فرد ورزش ایران، در بوکس فعالیت می‎کند!
بعد از ۱۴ سال ملی‏پوش بودن، هنوز اجاره‏نشین هستم

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بوکسور لرستانی سابق تیم‏ملی با انتقاد از داوری‎ها در این فصل لیگ‏ برتر بوکس کشور، گفت: داوران هوای تیم میزبان را در هر حالتی دارند.

مرتضی سپهوند در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس؛ افزود: تیم ما از داوری خیلی ضربه خورده و متاسفانه بیشتر داوران جهت‏دار قضاوت می‏‏کنند.

مشتزن تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه تصریح کرد: در دیدار با پیوند ساپکو که آنها میزبان بودند، داوری خیلی ما را اذیت و حق من و عبدی را به راحتی خوردند. فیلم بازی خودم را هر روز نگاه می‏کنم و نمی‏دانم چه‏طور در حالی که ۱۵ ثانیه مانده به پایان بازی، من ۵ بر ۳ جلو بودم و تا پایان مسابقه هم مشتی به همدیگر نزدیم، داوران در پایان اعلام کردند ۵-۵ مساوی، تا تیم میزبان ناراحت نشود.

وی با بیان اینکه بعد از این کار برای داوران دست زدم، ادامه داد: از آنها انتظار نداشتم آن‏گونه قضاوت کنند اما ما تیم مهمان بودیم و شاید داوران چاره‎ای جز این نداشتند.

سپهوند با بیان اینکه پنجمین دوره لیگ برتر بوکس خیلی بهتر برگزار شد، اظهار کرد: به سازمان لیگ برای برگزاری منظم و برنامه‏ریزی خوب این دوره تبریک می‏گویم ولی باز هم اعلام می‏کنم که بعد از دو سال تیم نفت و گاز گچساران پولم را نداده که سازمان و فدراسیون در این زمینه هیچ اقدامی نکرده‏اند.

این مشتزن لرستانی با بیان اینکه ۸۰ درصد قهرمان پنجمین دوره لیگ برتر بوکس می‎شویم، خاطرنشان کرد: هنوز زمان دیدار فینال مشخص نیست و احتمال اینکه به بعد از المپیک موکول شود، وجود دارد. ما به دیدار فینال راه پیدا کرده‏ایم و به احتمال زیاد پیوند ساپکو دیگر تیم فینالیست است.

سپهوند در خصوص حاشیه‏های به وجود آمده بین دو تیم جهان فولاد غرب و پیوند ساپکو، عنوان کرد: حاشیه‏ها را شخصی درست می‏کند که اصلاً در بوکس نبوده و یک‏دفعه شده کارشناس بوکس و کارهای وحشتناکی انجام ‏می‏دهد. وی حاشیه‏سازترین فرد ورزش کشور است و فقط دنبال حاشیه سازی می‎باشد.

وی در ادامه صحبت‏ هایش با بیان اینکه وزارت ورزش برای ورزشکاران ارزش قائل نمی‏شود، گفت: وقتی وزارت به علی مظاهری که افتخار بوکس کشور است، ۶۰۰ هزار تومان حقوق می‏دهد، آدم دیگر حرفش نمی‏آید. دکتر حمید سجادی اظهار داشته می‏خواهند فاصله بین ورزشکاران را کم کنند اما این فاصله نجومی چه‏طور می‏خواهد، کم شود؟

سپهوند با تاکید بر اینکه با قراردادهای میلیاردی که برخی ورزشکاران می‏بندند و برخی دیگر محروم هستند، فقط نخبه‏ها ‏می‏توانند در المپیک موفق شوند، اضافه کرد: فاصله‏های نجومی بین ورزشکاران، آدم را دلسرد می‎کند و در حالی که باز هم می‏توانستم در تیم ملی باشم، دیگر نخواستم ادامه بدهم.

مشتزن تیم جهان فولاد غرب کرمانشاه یادآور شد: بعد از اینکه ۱۴ سال در تیم ملی بودم، هنوز اجاره نشین هستم و خیلی‏ها از من می پرسند که از بوکس چه چیزی به دست آوره‎ای که جوابی ندارم بدهم.

وی در پایان برای کاروان ایران به ویژه ۴ بوکسور در المپیک آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و افزود: امیدوارم نسبت به المپیک قبلی مدال‏های بیشتری کسب کنند و باز هم نخبه‏ها به داد کاروان کشورمان برسند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هه داد بیداد هنی بو زلف سوخته دد میای باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.