- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تارتار: توان مقابله فنی با تیم‎های قدر را داریم

[1]

 

 

 

 

 

تارتار: توان مقابله فنی با تیم‎های قدر را داریم
شرایط مهیا نیست، هفته آینده به دورود می‏آییم!

به گزارش سرویس ورزش میرملاس نیوز ؛ سرمربی گهر شهرداری دورود مدعی است اگرچه تیمش، توان مقابله مالی با تیم‏های متمول را ندارد اما به لحاظ فنی توان مقابله را با تیم‏های قلدر دارد.

مهدی تارتار در خصوص شرایط تیمش، اظهار کرد: حدود یک هفته است که تمرینات شروع شده، ۶ بازیکن جدید جذب کرده‏ایم و به زودی با دیگر بازیکنان موردنظر قرارداد می‏بندیم.

وی ادامه داد: چون بیشتر بازیکنان فصل قبل از تیم جدا شده‏اند، قصد داریم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان، تیم خوبی را روانه لیگ دوازدهم کنیم.

سرمربی سابق داماش با اشاره به حضور نیک‎بخت واحدی، مجتبی زارعی و حسین پاشایی، اضافه کرد: ما خواهان این بازیکنان هستیم و اگر با تیم‏های تهرانی به توافق نرسند، فصل آینده با پیراهن گهر به میدان می‏روند.

تارتار با بیان اینکه دیر استارت زده‏ ایم، افزود: متاسفانه با توجه به شرایط موجود نمی‏توانیم بدنسازی سنگین انجام دهیم و کار سختی در پیش داریم.

وی تاکید کرد: هر چند توان مقابله مالی با تیم‏های متمول را نداریم اما می‏توانیم در مقابل همین تیم‏ها به لحاظ فنی مقابله کنیم.

تارتار با بیان اینکه قصد داشتیم این هفته در دورود اردو برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: دوست داشتیم هر چه زودتر به دورود بیاییم اما گویا شرایط فعلاً مهیا نیست و قرار شد این هفته در کردان کرج اردو برپا کنیم و هفته بعد به دورود سفر می‎کنیم.

سرمربی گهر شهرداری دورود در پایان با اشاره به دو بازیکن لرستانی عنوان کرد: بیژن کوشکی به علت مصدومیت نیم‎فصل دوم فصل قبل را از دست داد و اگر مشکلی نداشته باشد، خوشحال می‎شویم این مدافع باتجربه در تیم ما حضور داشته باشد و وحید امیری هم مشکل رضایت‎نامه دارد.