تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

بخشدار مرکزی رومشکان : تعاونی مرکزی در رومشکان تشکیل می شود

  • کد خبر : 62187
  • 20 آذر 1393 - 11:18

  به گزارش خبرنگار میرملاس دررومشکان ؛  بخشدار بخش مرکزی رومشکان از تشکیل یک شرکت تعاونی مرکزی در رومشکان خبر داد، در این شرکت تمامی اعضای آن و تجهیزات آن را دهیاری های رومشکان تشکیل می دهد . وظیفه این شرکت بر عهده گرفتن کلیه طرحهای عمرانی و پیمانکاری در شهرستان رومشکان است که دیگر […]

Untitled

 

به گزارش خبرنگار میرملاس دررومشکان ؛  بخشدار بخش مرکزی رومشکان از تشکیل یک شرکت تعاونی مرکزی در رومشکان خبر داد، در این شرکت تمامی اعضای آن و تجهیزات آن را دهیاری های رومشکان تشکیل می دهد . وظیفه این شرکت بر عهده گرفتن کلیه طرحهای عمرانی و پیمانکاری در شهرستان رومشکان است که دیگر نیازمند به هیچ پیمانکار خارج از رومشکان نخواهد بود .
آقای عابدین گراوند گفت که تمام دهیاری ها تجهیزات و ماشینهای وجود دارد که بدون استفاده مانده که با تشکیل یک تعاون عمرانی و همکاری دهیاری ها این ماشین آلات تجمیع و استفاده خواهد شد و تمام سود و مزایا نصیب خود دهیاری ها خواهد شد .

عارف رومیانی / خبرنگار میرملاس در شهرستان رومشکان 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. انالله و اناالیه راجعون
    متاسفانه باخبر شدیم پدر گرامی جناب آقای عابدین گراوند بخشدار بخش مرکزی شهرستان رومشکان دارفانی را وداع نموده است . بدینوسیله ضمن عرض تسلیت خدمت جناب آقای گراوند از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر آرزومندیم.

    مراسم سوم وهفتم آن مرحوم فردا جمعه ساعت ۱۵ تا ۱۷عصر در بهشت زهرا (ع) شهرستان کوهدشت برگزار خواهد شد .

    • از ابراز همدردی شما و تمام اقوام، همکاران، دوستان و آشنایان سپاسگزاریم. ان شاء الله در شادی‌هایتان جبران نماییم.

  2. از خبر درگذشت پدر گرامی مهندس گراوند خیلی متاثروناراحت شدیم ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم گراوند از درگاه باری تعالی برای ان مرحوم رحمت الهی وبرای بازماندگان صبر را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم

    • از ابراز همدردی شما و تمام اقوام، همکاران، دوستان و آشنایان سپاسگزاریم. ان شاء الله در شادی‌هایتان جبران نماییم.

  3. جناب مهند س گراوندضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت ابوی گرامیتان بهروزی وموفقیت جنابعالی را درتمام عرصه ها وامورات زندگی از خداوند بزرگ خواهانم

    • از ابراز همدردی شما و تمام اقوام، همکاران، دوستان و آشنایان سپاسگزاریم. ان شاء الله در شادی‌هایتان جبران نماییم.

  4. جناب آقای مهندس عابدین گراوند
    با نهایت تأثر و تأسف درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

    * * * * * * * * * * * * *

    • از ابراز همدردی شما و تمام اقوام، همکاران، دوستان و آشنایان سپاسگزاریم. ان شاء الله در شادی‌هایتان جبران نماییم.

  5. ضمن تشکر از مدیر سایت اینجانب درگذشت پدر گراوند را تسلیت عرض میکنم .

    • از ابراز همدردی شما و تمام اقوام، همکاران، دوستان و آشنایان سپاسگزاریم. ان شاء الله در شادی‌هایتان جبران نماییم.

  6. برادر گراوند

    بدینوسیله درگذشت پدر بزرگوارتان رابه شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوندمتعال رحمت ومغفرت وبرای بازماندگان صبرجمیل مسئلت داریم

  7. آقای مهندس عابدین گراوند اینجانب از طرف خودم و مردم رومشکان ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم گراوند از درگاه باری تعالی برای ان مرحوم رحمت الهی وبرای بازماندگان صبر را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

  8. با عرض تسلیت خدمت مهندس گراوند. برای آن مرحوم طلب مغفرت الهی و صبر برای بازماندگان از پیشگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

  9. با عرض سلام و خسته نباشید آقای بخشدار میشه بفرمایید این تعاونی که اعلام کردید آیا پروسه قانونی رو برای تشکیل طی خواهد کرد؟ضمنا قراره پروژه های دهیاریها رو انجام بده یا تمام ارگانها رو،که اگه تمام ارگانها رو بدون برگزاری مناقصه منظورتونه،بفرمایید تکلیف بخش خصوصی چی میشه؟وآیا معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی این مجوز غیر قانونی را به این تعاونی خواهند داد؟لطفا به صورت شفاف و تخصصی اطلاع رسانی بفرمایید.

    • پیمانکارعمرانی محترم
      باسلام
      ضمن تشکر از اظهار نظر حضرتعالی و تقدیر از دلواپسی شما در بخش خصوصی .
      در اینجا لازم است بطور شفاف و تخصصی حسب دستور بخشدار محترم بخش مرکزی،توضیحات لازمه را به شرح ذیل جهت اطلاع رسانی اعلام دارم:
      ۱.دهیاری نهادی غیردولتی است که بر اساس ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا(مصوب۱۳۷۷)،به منظور اداره امور روستا توسط وزارت کشور ایجاد شده است.
      ۲.به منظور توسعه تعاون در کشور و استفاده از ظرفیت های موجود در روستاها،وزارت کشور(سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور)و وزارت تعاون (سابق)در سال ۱۳۸۶،تفاهم نامه مشترکی را باهدف توسعه تعاونی ها در مناطق روستای منعقد نمودندبر اساس تفاهم نامه مذکور اقداماتی در خصوص کمک به عمران و آبادانی روستاها مورد توجه قرارگرفت که از جمله آنها تهیه و تصویب اساسنامه تشکیل تعاونی دهیاری توسط وزارت تعاون برای تعامل دهیاری های واقع در بخش و یا شهرستان در قالب یک تشکل حقوقی و مستقل فراهم شد.این امر باعث شد دهیاری ها با تجمیع امکانات و تجهیزات،بتوانند بهترین راهکار در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در دهیاری ها در قالب تعاونی فعالیت نمایند.
      ۳.محور فعالیت شرکتهای تعاونی دهیاری ها
      الف:مدیریت پسماند
      ب:اجرای پروژه های عمرانی
      باتوجه به منابع مالی محدود دهیاری ها،شرکت تعاونی با تجمیع ماشین الات دهیاری ها و استفاده بهینه از نیروهای فنی و تخصصی،دهیاری ها را در اجرای پروژه های عمرانی با حداقل هزینه پرداختی،یاری نماید.
      ۳.خدمات فنی و مهندسی
      ۴.خدمات مالی و حساب داری
      با عنایت به مطالب فوق الذکر تعاونی مجوزهای لازم دریافت نموده است و شرکت تعاونی دهیاری مالکوه شهرستان فعال گردیده و در حال تجمیع ماشین آلات جهت خدمت رسانی بیش از پیش به روستائیان عزیز می بشد
      پایدار و مانا باشید

  10. خداوند همه در گذشتگان را مورد رحمت خویش قرار دهد اما یه نکته در رابطه با این خبر همه عرض تسلیت نوشتند تا نقد خبر.

  11. همکار محترم جناب آقای گراوند
    با نهایت تأثر و تأسف در گذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای حضرتعالی و دیگر بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل خواستاریم.

  12. مشیت الهی براین تعلق گرفته که بهارفرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار نشیندکه این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی ویگانه راز جاودانگی است.

    برادرعزیزم جناب آقای مهندس گراوند

    بخشدارمحترم بخش مرکزی شهرستان رومشکان
    سلام علیکم

    اینجانب درگذشت پدرعزیزوگرامیتان رابه جنابعالی وخانواده محترم تسلیت عرض نموده ، برای ایشان ازدرگاه خداوند متعال مغفرت وبرای شما وسایربازماندگان صبرجمیل واجرجزیل راخواهانیم.

  13. پیام تشکر بابت ابراز همدردی
    مشیت الهی بر این قرار گرفت، مرحوم مغفور پدر عزیزم از نزد ما و از این مرز و بوم به دیار باقی بشتابد. بی‌شک غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت‌فرساست، لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه‌ی همکاران، دوستان ،آشنایان و بستگان باعث تسلی دل غم‌دیدگان می‌شود . بدین‌وسیله وظیفه خود می‌دانم از طرف خود و سایر بازماندگان، به حکم ادب و قدردانی از همه‌ی عزیزانی که با بذل محبت و بزرگواری در مراسم تشییع، خاکسپاری، سوم و هفتم مرحوم پدرمان شرکت نموده و باعث تسلی خاطر بازماندگان گردیدند، کمال تشکر و امتنان را اعلام دارم. درضمن از تمام عزیزانی که با درج نظر و پیام تسلیت در سایت‌های اینترنتی و یا با ارسال متن در قالب پیامک، بازماندگان را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کرده‌اند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر ما را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه‌ی عزیزان، شادکامی همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانیم. باشد به شادی، محبت‌های شما بزرگواران را پاسخ‌گو باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.