تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس کمیسیون قضایی مجلس : نیروی انتظامی لرستان کارنامه قابل قبولی ارائه داده است

  • کد خبر : 62193
  • 20 آذر 1393 - 12:12

 رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی استان خدمت صادقانه پلیس لرستان به شهروندان را قابل قبول بر شمرد و گفت : تلاش این فرماندهی موجب افزایش امنیت در جامعه شده و کارنامه قابل قبولی ارائه داده است. به گزارش میرملاس ؛  دکتر “الهیار ملکشاهی” نماینده مجلس شورای اسلامی در […]

images

 رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی استان خدمت صادقانه پلیس لرستان به شهروندان را قابل قبول بر شمرد و گفت : تلاش این فرماندهی موجب افزایش امنیت در جامعه شده و کارنامه قابل قبولی ارائه داده است.
به گزارش میرملاس ؛  دکتر “الهیار ملکشاهی” نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان انتظامی لرستان با اشاره به اقدامات فرهنگی ، عمرانی و خدماتی صورت گرفته را حاصل امنیتی دانست که نیروی انتظامی محقق کرده است و گفت : امنیت در کنار اعتماد به دولت مسیر درست را پیش خواهد برد.
دکتر”ملکشاهی ” با تقدیر از عملکرد این پلیس در اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی و همت و تلاش مضاعف کارکنان انتظامی در برخورد با جرایم به ویژه جرم سرقت ، آرامش و امنیت جامعه را حاصل این تلاش بی دریغ و شبانه روزی ماموران جان بر کف نیروی انتظامی برشمرد.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت اصلی ترین زیر ساخت هر جامعه ای است ، اظهار داشت : نیروی انتظامی وظایف گسترده و بسیار مشکلی دارد و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مهمترین ارکان نیز هست.
نماینده مردم کوهدشت در سخنانی دیگر با اشاره به اینکه تلاش دشمنان به خصوص اسرائیل در جهت ایران هراسی در جهان به دنبال آن هستند که ایران را کشوری قدرتمند و خطرناک جلوه دهند، اما حرکت های مذهبی ما در مقابل لابی های آنان موثر واقع شده همانگونه که حضور ۲۰ میلیونی شیعیان در روز اربعین حسینی در کربلا نشان از مایوس شدن آنان دارد.
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای و موفقیت ایران در این زمینه افزود : اسرائیل و استکبار جهانی به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی در افکار عمومی می باشد، ولی به حول قوه الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم شریف ایران، قطعاً جمهوری اسلامی ایران پیروزمند این میدان خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام بر جناب اقای دکتر ملکشاهی حتما مردم شریف کوهدشت نیک میدانند که چنین مواردی را کسی بیان میکند که با همه وجود امنیت را میفهمد چیزی را که در کلان استان کرمانشاه انرا حکیمانه تثبیت کرد و مردم قدر شناس کرمانشاه هم بدون شک سالهای سال دعا گوی این مرد بزرگ هستند

  2. احسنت بر مرد شریف وبزرگوار لرستان .

  3. سلام ودرود بر دکتر گرانقدر نماینده محبوب وپر تلاش جناب آقای ملکشاهی

  4. احسنت خداقوت

  5. خدا قوت نماینده مقتدر

  6. درود خدا بر اقیانوس ودکت ملکشاهی بزرگ مرد تاریخ نمایندگی لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.