تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

طی حکمی از سوی رییس جبهه متحد اعتدالگرایان؛ دکتر سیروس کاظمی راد بعنوان عضو شورای راهبردی این جبهه منصوب شد

  • کد خبر : 62218
  • 21 آذر 1393 - 15:51

  به گزارش میرملاس به نقل از دانشجو، طی حکمی از سوی رییس جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی، دکتر سیروس کاظمی راد ( پزشک  و از فعالین اصلاح طلب شهرستان دلفان و استان لرستان)  بعنوان عضو شورای راهبردی این جبهه منصوب شد. دکتر کاظمی راد در گفت و با خبرنگاران گفت : جریان اعتدال یک جریان سیاسی […]

b542764e00e7de9e6f9505086e85f8abc64d7ef9230e85bc767fa2bbbbd2ba24

 

به گزارش میرملاس به نقل از دانشجو، طی حکمی از سوی رییس جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی، دکتر سیروس کاظمی راد ( پزشک  و از فعالین اصلاح طلب شهرستان دلفان و استان لرستان)  بعنوان عضو شورای راهبردی این جبهه منصوب شد.

دکتر کاظمی راد در گفت و با خبرنگاران گفت : جریان اعتدال یک جریان سیاسی جدید در کنار و به موازات سایر جریانات سیاسی موجود در کشور نیست، جریان و تفکر اعتدالی حاصل چهار دهه تجربه نیروهای انقلاب و بلوغ سیاسی ناشی از آن است. ترجمان این نکته اینکه منافع ملی و توسعه کشور نمی‌تواند محل تنازع سلیقه‌های مختلف سیاسی و دلواپسی‌های بی‌مورد قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که شعار اعتدال به سبب انتقال مفهوم عدالت همچون شعارهایی چون صلح، آزادی و حقوق بشر بسیار جذاب است، افزود: اعتدال از واژه عدل و عدالت، حالتی بین دو طرف از لحاظ کم یا کیف است و  در فرهنگ فارسی اعتدال به معنای «میانه‌روی» به کار می‌رود و به رفتار و حالتی می‌گویند که به دور از هرگونه افراط و تفریطی باشد.

کاظمی راد ادامه داد: خداوند متعال به صراحت در وصف امت اسلام و جامعه ایمانی و قرآنی که باید اسوه جوامع دیگر بشری باشد، می‌فرماید: «وکذلک جعلناکم امه وسطا لتکونوا شهداء علی الناس؛ واین گونه شما را امتی میانه و معتدل قرار دادیم تا گواهان بر مردمان باشید و در این عرصه بایستی همه جریانات انقلاب و همه دلسوزان کشور و نظام، همه آن‌ها که دغدغه ایرانی آباد دارند دست در دست یکدیگر راهگشای مسیر امام و شهداء از میان خیل انبوه مشکلات جهان امروز باشند.

وی اضافه کرد: اعتدال خواهی از دید ما کوتاه آمدن از خواسته‌ها و راضی شدن به حداقل‌ها نیست بلکه نوعی عقلانیت روش‌شناختی در مطالبه کردن است. شاید اندک اندک خواستن باشد ولی اندک خواستن نیست و بر همین اساس جبهه اعتدال گرایان در مقابل هرگونه آسیب به تعریف اشتباه و تحمیلی برای اعتدال ایستادگی خواهد کرد و بر اهداف و مطالبات زیر تاکید دارد.

کاظمی تصریح کرد: تمدن امروز دنیا، تحولات سریع جهانی، دشمنان هوشیاری که هر لحظه مترصد پیدا کردن نقاط ضعف ما و استفاده از آن می‌باشند؛ برای ما این پیام را دارد که تنها با تکیه بر عقل سلیم و خرد جمعی و استفاده از همه ظرفیت‌های درونی است که می‌توانیم از موانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی عبور کنیم.

وی همچنین گفت: گفتمان اعتدال اعتقاد دارد که امروز روز همدلی و تعاون است. روزی است که همهء جریانات و تفکرات موجود بایستی در قالب چهارچوب‌های مشخص قانونی، عقاید، نظرات و آراء خود را ارائه داده و با ایجاد آرامش در فضای سیاسی کشور مردم و دولت برخواسته از آراء مردمی را در گزینش بهترین راه حل‌های اجتماعی یاری دهند.

عضو شورای راهبردی جبهه متحد اعتدالگرایان خاطر نشان کرد: هرچند اتحاد بزگان خردمند نظام از همه سلایق مختلف فکری و اعتماد حداکثری مردم آگاه کشورمان که منجر به روی کار آمدن دولت تدبیر، امید و اعتدال گردید نشان آشکاری از عزم ملی برای خاتمه دادن به تندروی‌های بی‌حاصل و رفتارهای کینه توزانه سیاسی است. همگان بر این نکته آگاهی دارند که امکان بازگشت لمپن‌های سیاسی و سوار شدن بر موج مشکلات اقتصادی اجتماعی و بهره گیری و سوءاستفاده از معضلات همواره وجود دارد، بنابراین قائلان به تفکر اعتدالی بایستی ضمن ارتباط با اقشار مختلف اجتماعی و تبیین و تشریح مشکلات به بسط آگاهی‌های سیاسی-اجتماعی و گسترش نشاط سیاسی بوجود آمده کمک کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. جناب دکتر کاظمی از بنیانگذاران جبهه مشارکت دراستان لرستان بودن که احتمالا با فراربه جلو قصدکاندیداشدن درحوزه دلفان را دارن ولذاشایسته نبودحزب محبوب خود را رها کنن

  2. باسلام وعرض ادب خدمت آقای کاظمی باعث خرسندی است که چون شمایی در را ه اعتدال اکنون سیاست پا پیش نهاده وباعث دلگرمی چشمهای واقع بین شده است.انشالا در کاهایتان موفق باشید وسربلند

  3. وقتی آقای کاظمی رادخود را از اصلاح طلبان دلفان خواند خبر از کاندیدا شدن ایشان در انتخابات مجلس این حوزه را میدهد !

    • اعتدال ؟! کدام اعتدال ؟؟!! همانطوریکه ملاحظه کردید ایشان از اصلاح طلبان افراطی است که خود این انتخاب با متن حکم ایشان منافات دارد !! در متن حکم اعتدال را نیز برای ما معنا فرمودند که اعتدال بدور از هرگونه افراطی گری است چه راست و چه چپ که به معنای واقعی میانه روی است !!

  4. بوی تغییر واصلاحات واعتدال می اید

  5. موفق باشید انشااله

  6. وجود و ورود چهره علمی چون دکتر کاظمی راد در عرصه سیاسی ،باعث امید به آینده استان ودلفان خواهد بود .
    ایشان انسانی بسیار متین ،روشنفکر ومعتدل وبا علم ودانش هستند وبا بسیاری از نیروهای اصولگرا واصلاح طلب استان وکشور رابطه دوستی خوبی دارد وجود ایشان در عرصه سیاسی می تواند به بسیاری از اختلافات باندی پایان دهد .

  7. اینگونه اخبار سوای از اینکه شخص جز چه طیف و گروهی باشد،باعش مسرت و خوشحالی است

    چه بهتر که فرزند دلفان باشند وبا خلوص و صفا و صمیمیت.به فال نیک میگیریم جناب دکتر و برایتان آرزوی

    توفیق وسلامتی .در سایه دولت اعتدال دمای بدنتان همیشه معتدل باد انشاالله

  8. احسنت بر شعور دکتر کاظمی ملت عزیز ما همیشه از تندروی های بی مورد لطمه خورده است لذا اعتدال زاییده سی سال افراطی گریست که باید این راه اد امه پیدا کندتاجلوی تندروی های بی مورد وبی منطق گرفته شود ……انشااله در هر کجا که هستید موفق وموید باشید….جناسخن از زبان ما می گویی

  9. مشارکت دیروز=اعتدال امروز؟!!!!!!!!!!!!!!

  10. احسنت بر شعور دکتر کاظمی ملت عزیز ما همیشه از تندروی های بی مورد لطمه خورده است لذا اعتدال زاییده سی سال افراطی گریست که باید این راه اد امه پیدا کندتاجلوی تندروی های بی مورد وبی منطق گرفته شود ……انشااله در هر کجا که هستید موفق وموید باشید….جاناسخن از زبان ما می گویی

  11. دکتر‏ ‏کاظمی‏ ‏شخصیتی‏ ‏بی‏ ‏نظیر‏ ‏اعتدالگرا‏ ‏و‏ ‏معتدل‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏نیاز‏ ‏امروز‏ ‏وفردای‏ ‏لرستان‏ ‏‏ ‏است‏ ‏با‏ ‏اصولگرا‏ ‏و‏ ‏اصلاح‏ ‏طلب‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏کار‏ ‏کند‏ ‏وموجب‏ ‏پیشرفت‏ ‏روزافزون‏ ‏گردد‏ ‏زیرا‏ ‏با‏ ‏انکه‏ ‏اصلاح‏ ‏طلب‏ ‏است‏ ‏اما‏ ‏با‏ ‏اصولگرایان‏ ‏رابطه‏ ‏دوستی‏ ‏دارد

  12. آرزوی موفقیت وسربلندی وسرافرازی دارم برای برادرعزیزوارجمندم جناب دکترکاظمی،انشاالله که بتوانیم درچاچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درراستای شکل گیری احزاب ونهادهای مدنی گام برداریم.

  13. جناب دکتر کاظمی راد موفق و سربلند باشید.

  14. برای جناب دکتر سیروس کاظمی راد آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.ایشان فرزند دلفان و سربلندی مشارالیه

    سربلندی سرزمین مهر و مهرورزی(دلفان همیشه سرافراز)خواهد بود.کاندیدا شدن ایشان را هم به فال نیک

    میگیریم.انشاء ا… همانند زمانی که مدیر کل بهزیستی استان لرستان بودند،گره از مشکلات مردم فهیم

    نورآبادو این منطقه که سزاوار این همه محرومیت نیست،خواهد گشود.(انشاء ا… )

    • اعتدال را به رای بگذارند در خوشبینانه ترین حالت ۱۵ در صد آرا در سبد دارد ،مگر اتفاق خاصی بیفتد

      • اقای محمد رضا مگر شما علم غیب دارید که با قاطعیت ۱۵در صد را اعلام مینمایید واراء ریاست محترم جمهور یعنی دکتر روحانی رافراموش مینمایی

  15. سلام خدمت همه خواننده گان این پایگاه خبری فعال.
    جناب آقای دکترهمانطور که حضرتعالی بهتر از ما می دانید که متاسفانه عده ای قلیل همیشه سعی در آشفته کردن فضاهای سیاسی استان راداشته اند(من نمی دانم چرا)اما از شما انتظار می رود بدون توجه به این حرف های نچندان بااساس به کار خود ادامه دهید، چه فرقی می کند،مشارکت یا کارگزار یا اعتدال، هدف خدمت صادقانه است که جنابعالی طی دوران مدیریت های قبلی نشان دادید.امیددارم که در این وادی نیز موفق باشید،ازامثال شما بهتر چه کسی مناسب این کرسی هست فرقی ندارد نوراباد باشد یا خرم اباد همه در یک استان وکشوریم.
    موفق وپیروز باشید

  16. با آرزوی موفقیت برای دکتر کاظمی راد در تمامی مراحل زندگی مخصوصا انتخابات مجلس شورای اسلامی.

  17. باسلام خدمت اقای دکتر کاظمی راد بنده از طرف بسیاری ازجوانان دلفانی اعلام میکنم کی شهرما ازسیاست های عشیره ای و سلیقه ای و بیمارگونه عده ای غیر دلسوز در در رنج است ونیاز مند حضور فرهیخته ای چون جنابعالیست

  18. ارزوی موفقیت برای این دکتر را داریم

  19. پزشک بدون مرز و مردمی شهر به تو نیاز دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.