تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان از آمادگی استان برای استقبال از بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد

  • کد خبر : 62224
  • 21 آذر 1393 - 23:43

       استاندار لرستان از آمادگی استان برای استقبال از بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور خبر داد گفت: کمیته های مختلف ستاداستقبال در استان تشکیل و راه اندازی شده است. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند عصر جمعه در جلسه ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی افزود: تمهیدات لازم برای […]

 

 81416306-6125308

 

 استاندار لرستان از آمادگی استان برای استقبال از بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور خبر داد گفت: کمیته های مختلف ستاداستقبال در استان تشکیل و راه اندازی شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند عصر جمعه در جلسه ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی افزود: تمهیدات لازم برای استقبال زائران لرستانی و انتقال آنان از مرز به استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت:همچنین با توجه به احتمال عبور برخی زائران از لرستان نیز کمیته های اسکان، پذیرایی و حمل و نقل تشکیل شده است.

بازوند ادامه داد: دستگاههای اجرایی و تمامی اماکن دولتی نیز موظف شده اند مهمانسراها و ظرفیت های مهمانپذیر خود را با یک وعده غذای گرم به صورت رایگان در اختیار زائران قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین دستگاههایی از جمله حج و زیارت، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و صنعت و معدن نیز به صورت مستمر در حال آماده سازی تمهیدات اندیشیده شده هستند.

وی تصریح کرد: به فرمانداران شهرستان های کوهدشت، پلد ختر، خرم آباد، بروجرد و دورود ابلاغ شده که کمیته های حمل ونقل، اسکان، تغذیه و امنیت نیز در این شهرستان ها شکل بگیرد.

استاندار لرستان اظهار داشت: در ورودی شهرستان های مذکور با هماهنگی ادارات صنعت، معدن و تجارت و شهرداری ایستگاههای صلواتی به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی که از این شهرستان ها عبور می کنند برپا می شود.

بازوند با اشاره به حضور بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین حسینی نیز اضافه کرد: پیاده روی عظیم مردم ایران بیانگر ولایت مداری و عشق مردم به اهل بیت(ع) بوده و در واقع لبیک به مقام معظم رهبری است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ازاستاندار .فرماندار .شهرداروشورای شهر وخیرین محترم درخواست میشود درورودی شهرکوهدشت تا خروجی آن وحتی تازانوگه اگر امکان باشد تابلوهایی جهت راهنمایی زائران عزیز این مهمانان عزیز فاطمه ع در نظر گرفته شود چونکه وقتی وارد شهر میشوند سردر گم هستند ونمیدانند که ازکجا باید بروند .که این مسئله مهم بنظر میرسد امید است درلیست تمهیدات استقبال از زائران قرار بگیرد .اجرکم اباعبداله الحسین .

  2. همه اینا فقط حرف…من دیشب مرز مهران بودن مردم بی نهایت خسته بودن اما تموم اتوبوسها تو پارکینگ بودن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.