تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

راهپیمایی روز اربعین نشانه ارادت مردم به اهل بیت (ع) است

  • کد خبر : 62233
  • 22 آذر 1393 - 2:05

  به گزارش میرملاس ،محمد کرم‌محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: بزرگ‎ترین افتخار ما این است که شیعه، مسلمان و پیرو مکتب امام حسین (ع) هستیم که هر روز باشکوه بیشتر و عظمت خاصی در دل مردم جای می‌گیرد، به گونه‎ای که امروز میلیون‎ها مسلمان و شیعه […]

IMG_3602

 

به گزارش میرملاس ،محمد کرم‌محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: بزرگ‎ترین افتخار ما این است که شیعه، مسلمان و پیرو مکتب امام حسین (ع) هستیم که هر روز باشکوه بیشتر و عظمت خاصی در دل مردم جای می‌گیرد، به گونه‎ای که امروز میلیون‎ها مسلمان و شیعه به زیارت ایشان می‌روند.

فرماندار کوهدشت ادامه داد: هیچ قدرتی جز باور به خدا، پیامبر و راه حسین (ع) را ادامه دادن نمی‌تواند پایداری و شکوه امروز مسلمانان و شیعیان را داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها میلیون‌ها نفر نفر در روز اربعین در حرم امام حسین(ع) جمع می‌شوند تا عشق و ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان دهند.

وی ادامه داد: هیچ ارتشی در دنیا به اندازه ارتش امام حسین (ع) امروز لشگر ندارد، زیرا این ارتش متعلق به همه مسلمانان جهان است؛ این در حالی است که شهید مطهری نیز در کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام این موضوع را به خوبی بیان کرده است.

این مسئول تصریح کرد: کشورهای عربی و سردمداران قدرت در دنیا که هزینه‌های زیادی می‌کنند تا گروهی مانند تکفیری‌ها و داعشی‌ها را تشکیل دهند، نتوانسته‌اند بیش از چند هزار نفر نیرو جذب خود کنند، اما امروز عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) میلیون‌ها انسان را در کربلا گرد هم آورده است.

فرماندار کوهدشت گفت: باید اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ دینی انجام دهیم که تاکنون این کار صورت نگرفته است، بنابراین اگر با باور دینی و اعتقادی برای هر کاری وارد میدان شویم، آن کار انجام شدنی است.

محمدی ادامه داد: امام خمینی (ره) الگویی به نام بسیج پدید آورد که امروز نقش آن در جامعه به خوبی دیده می‏‌شود، زیرا اگر امروز دنیا از قدرت ایران هراس دارد، از برکات بسیج است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر فرماندار مقتدر شهرستان کوهدشت /شما را به امام حسین (ع) گوشتان به این شایعه پراکنی ها و جو سازی های کوهدشت نباشد فقط با اقتدار مسئولین نا لایق و کم کار و مردم آزار را عزل و یا جایگاهشان را تنزل داده تا شاید این شهر یک کم حال و هوای سالم به خود بگیرد . خداوند یار و پشتیبانتان باشد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.