تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اعزام ۴۰۱ دستگاه وسیله نقلیه برای انتقال زائران لرستانی از مرز مهران

  • کد خبر : 62268
  • 23 آذر 1393 - 9:54

  مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان از اعزام ۴۰۱ دستگاه وسیله نقلیه برای برگشت زائران این استان از مرز مهران خبر داد. رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار اعزام وسایل نقلیه به مرز مهران اظهار داشت: برای بازگشت زائران استان لرستان از کربلای معلی بیش از ۴۰۱ دستگاه […]

IMG11262535

 

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان از اعزام ۴۰۱ دستگاه وسیله نقلیه برای برگشت زائران این استان از مرز مهران خبر داد.

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار اعزام وسایل نقلیه به مرز مهران اظهار داشت: برای بازگشت زائران استان لرستان از کربلای معلی بیش از ۴۰۱ دستگاه وسیله نقلیه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان ۱۴۳ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران لرستانی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: کل ظرفیت اتوبوس های پایانه های لرستان ۲۰۰ دستگاه بوده که ۱۴۳ دستگاه از این تعداد را برای جابجایی زائران اعزام شده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان از اختصاص اتوبوس های شهری با همکاری شهرداری های استان برای انتقال و جابجایی زائران حسینی(ع) خبر داد و تصریح کرد: در این راستا شهرداری های خرم آباد، بروجرد و دورود اتوبوس های شهری خود را برای برگشت زائران لرستانی اعزام کرده اند.

وی بافزود: شهرداری خرم آباد ۳۰ دستگاه اتوبوس، شهرداری بروجرد ۲۰ دستگاه و شهرداری دورود نیز هشت دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اعزام کرده اند.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان همچنین از اعزام ۲۰۰ دستگاه مینی بوس برای جابجایی زائران لرستانی از مرز مهران خبر داد و تصریح کرد: در مجموع ۴۰۱ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی زائران لرستانی راهی مرز مهران شده است.

آریایی یادآور شد: علاوه بر اتوبوس ها و مینی بوس های اعزامی ۶ دستگاه آمبولانس هلال احمر و اورژانس که یک دستگاه آن اتوبوس آمبولانس با ظرفیت هشت تخت است به استان ایلام اعزام شده است.

وی از اعزام دو دستگاه جرثقیل از استان لرستان با درخواست استانداری ایلام خبر داد و گفت: همچنین یک دستگاه اتوبوس انتقال خون نیز به ایلام اعزام شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.