تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

عبدی مطرح کرد: احداث شهرکهای گلخانه ای بسترساز تولید محصول سالم و ایجاد اشتغال پایدار

  • کد خبر : 62269
  • 23 آذر 1393 - 9:48

  نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی احداث شهرکهای گلخانه ای را بسترساز تولید محصولات سالم و ایجاد اشتغال پایدار دانست. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، ایرج عبدی در حاشیه بهره برداری از “کشت الگویی خیار” در مجتمع گلخانه ای دیناروند خرم باد گفت: در این مجتمع انواع محصولات […]

725784

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی احداث شهرکهای گلخانه ای را بسترساز تولید محصولات سالم و ایجاد اشتغال پایدار دانست.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، ایرج عبدی در حاشیه بهره برداری از “کشت الگویی خیار” در مجتمع گلخانه ای دیناروند خرم باد گفت: در این مجتمع انواع محصولات گلخانه ای به روش ارگانیک و بدون استفاده از هر گونه کود و سموم شیمیایی تولید می شود.

وی گفت: با حمایتهای استاندار لرستان، سازمان جهاد کشاورزی لرستان و همچنین رایزنیهای متعدد در مجلس شورای اسلامی به منظور تامین اعتبار لازم بعد از ۱۰ سال امروز شاهد بهره برداری از این گلخانه هستیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: احداث شهرکهای گلخانه ای روش نوینی برای تولید بیشتر محصولات سالم و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است.

عبدی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که کشاورزی صنعتی را جایگزین کشاورزی سنتی در لرستان کنیم تا با مدیریت و برنامه ریزی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهره وری بالایی در بخش کشاورزی داشته باشیم.

وی توسعه کشاورزی صنعتی را موجب تولید محصول بیشتر در اراضی کشاورزی با هکتار کمتر دانست و یادآور شد: از این طریق هم کشور را از وابستگی اقتصادی به بیگانگان بی نیاز می شود و هم درآمد بیشتری نصیب کشاورزان خواهد شد.

بنابر این گزارش مجتمع گلخانه ای دیناروند در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار با تعداد ۵۵ واحد گلخانه ای احداث شده که تعداد ۳۰ واحد از این گلخانه ها آماده واگذاری به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. الان ملت میان به بد و بیرا گفتن که اقا این کاری نکرده و منو سر کار نبه

  2. صلاح کار کجا و منِ خراب کجا؟ ببین تفاوت ره از کُجاست تا به کجا!

  3. با سلام
    به واقع آقای دکتر عبدی و آقای وآقای مهندس غضنفری یکی از بهترین نماینگان و مدیران زحمتکش و ارزشمند هستند . بیشتر به فکر کارهای سیاسی نیستند و اساسا و بلقوه به فکر کارهای عام المنفعه هستند که خداوند سمیع و بسیر خیرشون بده .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.