تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

رد ادعای برخی روزنامه‎ها در مورد منصوریان و بیرانوند

  • کد خبر : 62282
  • 23 آذر 1393 - 9:53

  دروازه‎بان نفت تهران می‎گوید قراردادش دو ساله است و بعد از پایان فصل، یک سال دیگر از قراردادش باقی می‎ماند. به گزارش میرملاس ، علی‎رضا بیرانوند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به اینکه روزنامه‎ها مدعی شده‎اند که فصل بعد قرار است به همراه منصوریان به استقلال برود، تصریح […]

36549t

 

دروازه‎بان نفت تهران می‎گوید قراردادش دو ساله است و بعد از پایان فصل، یک سال دیگر از قراردادش باقی می‎ماند.

به گزارش میرملاس ، علی‎رضا بیرانوند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به اینکه روزنامه‎ها مدعی شده‎اند که فصل بعد قرار است به همراه منصوریان به استقلال برود، تصریح کرد: من و علی آقا فصل بعد هم با نفت قرارداد داریم و هر چه باشگاه بگوید تابع آن هستیم.

وی با بیان اینکه این ادعا را رد می‎کنم، افزود: استقلال را خیلی دوست دارم و از بچگی طرفدار این تیم بوده‎ام اما باید شرایط فراهم باشد تا آبی‎پوش شوم در غیر این‎صورت مثل این فصل که قرارداد داشتم و نتوانستم بروم بازهم نمی‎روم.

بیرانوند در مورد هدبند آبی که در دیدار نیمه‎نهایی جام حذفی با پدیده بسته بود، نیز گفت: هوا خیلی سرد بود و به تدارکات تیم گفتم چیزی بدهد که سرم را ببندم و توجه نکردم چه رنگی است که بعد بازی متوجه شدم آبی است. باد و سرما در روز بازی با پدیده خیلی اذیت کرد و یک نیمه با حریف بازی کردیم و نیمه دیگر با باد!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود بر شیر مرد لرستانی

  2. باسلام واحترام خدمت مدیرمحترم، چراازقهرمانی های پهلوان سعیدعبدولی درسایت میرملاس اخبارمربوط به این پهلوان غیورلر درج نمی شود،لطفا حرکت و منش پهلوانی سعیدعبدولی درراستای خدمات به زائرین امام حسین(ع) رادرسایت درج نمایید.

  3. اقای بیرانوند خیلی ها این ادعا را داشتند اما تو که بالاتر از رحمتی و طالب لو نیستی انها رو به گریه اوردیم یادت باش همین فروزان تو داربی به گریه امد پس مواظب شیرهای غیور پرسپولیس باش۶ عالیشاه اونم ۱۰ نفره داداش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.