تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرودگاه خرم‎آباد، ۳۰ پرواز دارد

  • کد خبر : 62351
  • 24 آذر 1393 - 13:27

  استاندار لرستان گفت: مشکل بیمه ساختمان در ساخت و سازهای روستایی رفع شود. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در همایش راهکارهای توسعه روستایی استان، افزود: محرومیت‎زدایی یکی از دستاوردهای انقلاب و یادگاری از حضرت امام خمینی(ره) است. وی بیان کرد: دولت و نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورها […]

36599t

 

استاندار لرستان گفت: مشکل بیمه ساختمان در ساخت و سازهای روستایی رفع شود.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در همایش راهکارهای توسعه روستایی استان، افزود: محرومیت‎زدایی یکی از دستاوردهای انقلاب و یادگاری از حضرت امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: دولت و نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورها برای روستاها و روستانشینان اهمیت بسیاری قائل است و تطبیق وضعیت روستاهای این کشور با سایر مناطق گواهی بر این ادعا است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیشرفت روستاها علاوه بر کمک دولت نیازمند پای کار آمدن و فعالیت روستانشینان است و مردم روستا باید در توسعه این مناطق مشارکت داشته باشند.

استاندار یادآور شد: دولت تدبیر و امید در شرایطی بسیار سخت با رشد اقتصادی منفی ۶ درصد، اداره کشور را به دست گرفت و از همان ابتدای کار تاکنون به دنبال تثبیت اوضاع اقتصادی بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‎ها در هر استان است که لرستان در راستای بهره‎گیری از پتانسیل‎ها قدم برداشته است.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت زیرساخت‎های لرستان تصریح کرد: فرودگاه خرم‎آباد هفتگی ۳۰ پرواز داشته و راه‎آهن، آزادراه‎ها و راه‎های لرستان در حال حاضر مسیر خوبی را جهت احیا و تکمیل می‎گذرانند.

استاندار ادامه داد: ۲۷ درصد جمعیت کشور را استان‎های زاگرس‎نشین تشکیل می‎دهند که باید در برنامه ششم به آنها بیشتر توجه کرد چراکه وضعیت آنها برای دولت بسیار مهم است.

وی گفت: بیمه ساختمان در ساخت‎ و سازهای روستاها مشکل داشته که باید این مشکل را رفع کرد.

بازوند افزود: از مسئولین کشوری انتظار داریم که برای استان‎هایی که زیرساخت تکمیلی ندارد لایحه‎ای درخصوص ارزش افزوده به مجلس داده شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. هفته ای ۳۰ پرواز خیلی کمه

  2. با سلام من ۱۰سال سابقه کار در فرودگاه امام دارم خیلی دوست دارم بیام خرم اباد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.